Skip to main content

ik heb vandaag een nieuwe Samsung telefoon bij KPN XL Arnhem gekocht en zo de bon digitaal krijgen. Nu heb ik wel een email gekregen met referentie Aankoopbon, maar er zit geen bijlage bij. 

De telefoon is vandaag on half twee oer pin betaald. 

De email zonder bon is gestuurd naar (...).

 

graag ontvang ik nogmaals dr email, maar dan mét bijlage C.q. Aankoopbon

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

@Hamersma 

Het is druk op het forum. Het kan enkele dagen duren voordat er een moderator verschijnt in dit topic. 

De snelste oplossing is denk ik om vandaag of morgen even langs die KPN-winkel te lopen als je in de buurt bent. 

 


Dat is nu juist het probleem. Deze winkel in Arnhem was de dichtst bij zijnde en toch moesten we een eind rijden. Was het dichtbij, dan waren wij vandaag al bij de winkel geweest 😜


@Hamersma Welkom op ons KPN Forum! Als je even geduld hebt dan komen we vanzelf langs om je te helpen.:hugging:  Ik meld me dus hier en ga kijken of ik de aankoopbon kan vinden of een nieuwe voor je kan maken. Heb je het toestel los gekocht of bij een abonnement? 
Zou je mij willen voorzien van je postcode, huisnummer en klantnummer (mobiel)? Je kunt de gegevens invullen in je profiel. Bedankt!


@Hamersma Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het inmiddels via een ander kanaal hebt weten op te lossen. Anders hoor ik het graag! 


@Lisa 

Hallo Lisa 

 

ik heb na jouw reactie gelijk het profiel aangevuld. Ik weet niet waar het fout gaat.

 

als klantnummer het ik het mobiele nummer gebruikt

 

de telefoon is van mijn zoon. Ik heb het profiel hierop aangepast


@Hamersma Oh, wat stom! Als je je profiel invult, dan krijg ik er geen melding van. Ik had duidelijker kunnen communiceren dat je even een reactie moest plaatsen zodat ik een notificatie kreeg. Ik ga voor je aan de slag.


@Hamersma Het aankoopbewijs is als het goed is van een los toestel geweest. Het toestel is namelijk niet gekoppeld aan het abonnement. Dit betekent dat ik helaas niet een vervangend aankoopbewijs kan sturen. Ik heb de winkel een mail gestuurd met de gegevens of zij jullie alsnog kunnen voorzien van een vervangend aankoopbewijs. Zou je voor de zekerheid de referentie aankoopbon naar mij willen sturen? Dit mag je doorsturen naar ***. 


@Lisa

 

wat bedoel je met: “Zou je voor de zekerheid de referentie aankoopbon naar mij willen sturen? Dit mag je doorsturen naar ***”? 


@Hamersma Ik je 1e topic post schrijf je dat je wel een referentie aankoopbon hebt ontvangen, maar zonder bijlage. Ik vermoed dat hier wel een referentie nummer o.i.d. instaat. Dit kan het makkelijker maken voor mijn collega's om de aankoop terug te vinden in het systeem. 
Ons algemene e-mailadres van ons Forum is *** Als je het daar naar toe stuurt, dan ontvangen wij het.  :blush:


@Lisa 

ik heb de email doorgestuurd. Zoals je ziet geen referentie.


@Hamersma Bedankt! Ik zag dat er een bijlage bij zat en deze kon ik ook gewoon open. 
Alle gegevens van het toestel en de aankoop staan er op, dus ik vermoed dat het voldoende is. Ik heb de bijlage gedownload en opnieuw bijgevoegd. Zou je willen controleren of je het nu wel kunt zien? 
 


@Lisa 

ik heb de mail en kopie Aankoopbon ontvangen, waarvoor grote dank. Ik hen dd bon opgeslagen voor evt. garantie en vervolgaankopen.

 

nogmaals bedankt voor de hulp en een fijn weekend gewenst.

 

 


@Lisa 

 

Nu heb ik de bon. Hoe kan ik nu het horloge bestellen dat bij de actie zat. Ik kan nergens een link vinden naar deze actie.

Ik hoop niet dat de actie weer verlopen is door het "gezeur” met de bon.

In februari hebben wij namelijk ook een probleem gehad met de bestelling van deze telefoon. Toen is er een fout gemaakt door KPN met het omzetten van het abonnement. De telefoon hebben we destijds terug moeten sturen. Daardoor liep mijn zoon de actie van de Buds+ mis.

 

Als ik nu naar de website van Samsung ga, zie ik een nieuwe actie die vandaag ingaat.


Hallo @Hamersma ,  gaat het om de Galaxy Fit bij aanschaf van een Galaxy S20? Zie dan deze pagina op de Samsung promotiesite: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=ADP786HE92XY3 

Deze link staat ook op ‘jouw’ Samsung pagina denk ik, maar helemaal naar beneden. De promotie is namelijk (bijna) afgelopen. De geldende aankoopperiode was van 25-03-2020 t/m 12-04-2020, maar registratie kan nog t/m 26-04-2020.


Thanks RBXX! Wees er snel bij @Hamersma . Als de actie verlopen is, dan loop je het horloge mis:zipper_mouth:

EDIT 2 minuten later: Ohja, ik probeerde je net (anoniem) te bellen om dit nieuws aan je door te geven, maar kreeg je helaas niet te pakken. 


@Lisa 

 

hij is besteld en geregistreerd. Ik wacht de reactie van Samsung af.

 

bedankt je hebt me reuze geholpen 👍🏻👍🏻👍🏻


Mooi op tijd @Hamersma, dat is goed want Samsung is streng - te laat is te laat !!

Maar, uit eigen ervaring bij een andere promotie, is de afhandeling daarna best wel snel. Ik ontving mijn artikel toen al na twee weken.


Reageer