Skip to main content

Vandaag verscheen in MijnKPN voor hetveerste de optie eSim aanvragen. Zodra ik daar op tik krijg ik ‘even geduld aub...’ te zien, daarna gebeurt er helemaal niets.

Is de functie nog niet actief? (iPhone 12, abonnement)

Ha @Frans vd Geest, ik zie dat je ons algemene topic over de eSim ook gevonden hebt. Ik kon alleen je reactie niet zo snel terugvinden, dus nog even bij dezen: dit was tijdelijk zichtbaar, maar het is inderdaad nog niet aan te vragen. We verwachten dit in de aankomende weken wel aan te kunnen bieden.


Ik had al zo’n vermoeden 😉 Dank voor je reactie.


Ha @Frans vd Geest, ik zie dat je ons algemene topic over de eSim ook gevonden hebt. Ik kon alleen je reactie niet zo snel terugvinden, dus nog even bij dezen: dit was tijdelijk zichtbaar, maar het is inderdaad nog niet aan te vragen. We verwachten dit in de aankomende weken wel aan te kunnen bieden.

Op dit moment zou het moeten werken in de nieuwe versie van de KPN app volgens KPN zelf via Simkaart vervangen.

Echter, nog steeds alleen een Even geduld tekst en daarna niets…

?


Hmm.. Het zou live moeten staan, kreeg ik in een mail van 17 uur te zien. Kan je het nog eens proberen? Misschien de app even opnieuw installeren? Ik heb wel begrepen dat het even kan duren voordat je van ‘even geduld', naar het volgende scherm gaat. 


Ik reageerde te snel, aha, excuus! 

Het is gelukt, e-sim geactiveerd en oude kaartje is er uit. :hugging:

Bedankt! :-)


Ik zag 't inderdaad in het andere topic, superfijn!