Skip to main content

Hallo,

twee weken geleden heb ik een iphone 11 pro gekocht. Als ik een filmpje maak, komt deze soms eeg overbelicht in mijn galerij te staan, terwijl dit tijdens het filmen niet is. Hoe kan dit? 
ik heb een foto bijgevoegd van hoe het er dan uit ziet. 

Alvast bedankt!

 

Hmm, dit ziet er inderdaad een beetje gek uit @Roosoudewesselink :grimacing: Is dat een bord met knakworstjes? :thinking: Niet heel duidelijk in ieder geval dus ik geef je groot gelijk dat je even bij ons aan de bel trekt!

Normaal gesproken zou ik je aanraden om met je toestel naar 1 van onze winkels te te gaan zodat ze even met je mee kunnen kijken, dat gaat echter nu lastig omdat het merendeel van onze winkels gesloten is in verband met Corona. Er zijn er wel een aantal KPN winkels geopend, verspreid door het hele land, mocht 1 daarvan bij jou in de buurt zijn dan kun je alsnog even bij ze langs gaan! Als dit een fout in het toestel is, die niet te herstellen valt in de winkel, kan het worden opgestuurd ter reparatie :slight_smile:


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!