goedendag als ik de beveiligging van kpn open dan is het eerste dat ik lees u ben beveiligt .gerust en vertrouwd open ik mijn sms je over mijn pakje , na een uur wordt ik uit zaandam gebel of ik een pakje naar zijn vrouw verstuurd heb . ik weet van niets opperede ik . nog een uurtje later allemaal rare sms'jes. op 1 na die was van kpn dat ik sms geblokkeerd was na 2287 sms'jes extra . gelukkig is er een kpn winkel in Vlissingen daar werd ik uitstekend geholpen daar een kundige mevrouw ,die wist direct te handelen en heeft mijn Android weer helemaal over nieuw opgestart en herstelt. op mijn vraag wie dat allemaal moest betalen zei ze , alles wat ik in de winkel was gratis maar met enig pijn in haar hart moest ze toch zeggen dat ik alle buiten mijn pakket moest betalen . beleidsmatig heeft kpn gelijk , want er buitenlandse kosten gemaakt die zij ook moeten afdragen . Ik wilde contact met kpn opnemen maar ik krijg geen e-mail adres alleen verwijzingen naar andere problemen die niet van toepassing zijn ook de chat zei dat ik maar moest bellen ,het is nu zondag ,dus dan maar het forum
Mijn commentaar :
geacht KPN team
Na een flubot aanval op Android en mijn zelfvertrouwen , zou ik graag van jullie willen weten welke kosten jullie hebben gemaakt voor de sms'jes die jullie ,ongewild door mij via, mijn telefoon nummer hebben verstuurt . ik heb aangifte gedaan van dit misdrijf bij de politie die mij adviseerde dat ik contact met jullie op moest nemen vandaar dit schrijven , wat kunnen jullie voor mij doen en met mij hiervoor een oplossing te zoeken ?
ik zou graag dat ik dit berichtje bij het KPN team terecht komt . maar hoe ?
Joost
Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt roorspronkelijke topic]