Skip to main content

goedendag  als ik de beveiligging van kpn open dan is het eerste dat ik lees u ben beveiligt .gerust en vertrouwd  open ik mijn sms je over mijn pakje , na een uur wordt ik uit zaandam gebel of ik een pakje naar zijn vrouw verstuurd heb . ik weet van niets opperede ik . nog een uurtje later allemaal rare sms'jes. op 1 na die was van kpn dat ik sms geblokkeerd was na 2287 sms'jes  extra . gelukkig  is er een kpn winkel in Vlissingen  daar werd ik uitstekend geholpen daar een kundige mevrouw  ,die wist direct te handelen en heeft mijn Android weer helemaal over nieuw opgestart en herstelt. op mijn vraag wie dat allemaal moest betalen zei ze , alles wat ik in de winkel was gratis maar met enig pijn in haar hart moest ze toch zeggen dat ik alle buiten mijn pakket moest betalen . beleidsmatig heeft kpn gelijk  , want er buitenlandse kosten gemaakt die zij ook moeten afdragen .  Ik wilde contact met kpn opnemen maar ik krijg geen e-mail adres alleen verwijzingen naar andere problemen  die niet van toepassing zijn ook de chat zei dat ik maar moest bellen ,het is nu zondag ,dus dan maar het forum

Mijn  commentaar :

geacht KPN team 

Na een flubot aanval op Android en mijn zelfvertrouwen , zou ik graag van jullie willen weten welke kosten jullie hebben gemaakt voor de sms'jes die jullie ,ongewild door mij via, mijn telefoon nummer hebben verstuurt . ik heb aangifte gedaan van dit misdrijf bij de politie die mij adviseerde dat ik contact met jullie op moest nemen vandaar dit schrijven , wat kunnen jullie voor mij doen  en met mij hiervoor een oplossing  te zoeken  ?

ik zou graag dat ik dit berichtje bij het KPN team terecht komt . maar hoe ?

Joost

 


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt roorspronkelijke topic]

@aanval Flybot vul u profiel aan waarmee u KPN toestemming geeft om intern te kijken naar u casus en u daarin een antwoord kan geven inhoudelijk. Als u niet wilt wachten, door drukte kan het even duren is bellen met 0800-0402 of chatten ook een optie.


Admin: meeverplaatst


De oplossing is toch simpel, die rekening betalen en uithuilen en nooit meer in die linkjes trappen.

De beste beveiliging ben je nog ateeds zelf.


Admin: meeverplaatst


Dat zal ik toch wel moeten , denk ik want tegen zoeen groot bedrijf verliest je toch alleen ik denk dat er ook nog zoiets als medeleven en empathie bestaat en klanten binding cq reclame .


Admin: meeverplaatst


Ik zie dat de medewerkers soms met een passende oplossing komen in het voordeel van de klant. Ik denk als de eventuele schade bekend is dat ze misschien een (gedeeltelijke) compensatie kunnen geven. Maar misschien ook niet... Ik ben benieuwd.


Admin: meeverplaatst


Hallo @aanval Flybot, welkom op het KPN Forum! Wat ontzettend vervelend dat je slachtoffer bent geworden van Flubot malware:disappointed: Je bent al naar een KPN winkel geweest, waar je geholpen bent om van de malware af te komen. Dat is goed nieuws! Maar nu zit je alleen nog met de hoge kosten die gemaakt zijn. Ik begrijp heel goed dat je hier navraag over doet. Ik heb alleen ook slecht nieuws. Ik kan de gemaakte kosten niet voor je vergoeden, hoe zuur dit ook is. Zoals je zelf ook al aangeeft, moeten wij de kosten voor het versturen van sms’jes naar het buitenland ook weer afstaan. Bovendien wij zijn niet aansprakelijk voor de kosten die gemaakt zijn ten gevolge van de Flubot malware. Ik moet je daarom -helaas- vragen om de factuur gewoon te betalen wanneer je deze ontvangt. Het spijt me dat ik je geen beter nieuws kan geven.