Skip to main content

Zojuist kom ik onderstaand probleem tegen. Op de iPhone 8 valt de inlog en forummenu weg. 
De onderkant van het forum idem, kan niet verder scrollen.

Is er na 11.00 vandaag een update van het forum geweest?

 

 


 

 

Hoi @Anneke-Anna 

Ik heb een iPhone 8 Plus, en ik ervaar deze problemen niet.


Hoi @Anneke-Anna 

Ik heb een iPhone 8 Plus, en ik ervaar deze problemen niet.


Gelukkig :-)

(Ik had ook geen chromecast problemen, zo zie je maar weer hoe random zoiets kan zijn 🙂)


Hi @Anneke-Anna 

Daar had ik vanochtend ook opeens last van (Windows 10 / Edge Chromium). Het lijkt erop dat de KPN website “bovenbalk" weer sticky is geworden i.p.v. netjes van het scherm af te scrollen. Dit is in het verleden eerder voorgekomen en toen gelukkig snel weer gecorrigeerd. Webcare is al ingeseind.


Android met een OnePlus 7T ook dit probleem.


@RBxx @Jeroen Ruiter Hebben jullie dit nog? Hier lijkt het weer normaal te werken. 


Opgelost! ;)


Ik kan overal weer bij :wink:


Alleen kapt ie de bovenkant van een reactie nog weg. Moet je toch nog een beetje omhoog scrollen.

 


Alleen kapt ie de bovenkant van een reactie nog weg. Moet je toch nog een beetje omhoog scrollen.

 

Dat had ik vanmorgen met de laptop ook. (heb al een hekel aan fly-out menu’s, welke telkens nu helemaal onbedoeld tevoorschijn kwam.)

Zit nu op de iPhone, laptop niet bij de hand hier. 


Goedemorgen, als het goed is moet alles weer "normaal" functioneren op het forum. 


Niet helemaal @Jeroen_dB , het verschijnsel wat ik hierboven beschrijf (afkappen bovenzijde) treedt nog op.


Niet helemaal @Jeroen_dB , het verschijnsel wat ik hierboven beschrijf (afkappen bovenzijde) treedt nog op.

Oké, gaan we laten fixen. 


 

Het bovenste gedeelte inderdaad bij de webversie.

En de tabs privé en zakelijk nemen voornamelijk de ruimte in.


De balk van de website blijft er nog steeds continu boven staan. Heb ik intern gisteren ook al gemeld.

Hier overigens geen last van onbereikbare links (inloggen bijvoorbeeld) in de 3 browsers; wel dat die balk er áltijd staat nu. Op mijn telefoon (Samsung-browser) blijft er niks boven. Dat bovenste deel heb ik zelfs bij mijn weten op de phone er nog nóóit boven gehad.


Niet helemaal @Jeroen_dB , het verschijnsel wat ik hierboven beschrijf (afkappen bovenzijde) treedt nog op.

Oké, gaan we laten fixen. 

@Jeroen_dB 

Het topic is zojuist gemarkeerd als "beantwoord” maar dit verschijnsel is nog niet gefixed. Als je via de link vanuit een notificatie-mail of vanuit het overzicht “recent actieve topics” naar de topic-reactie gaat, kom je te laag uit en moet je omhoog scrollen. De “bovenbalk” zit iedere keer in de weg….


Via de smartphone, met Samsung-browser, (de G.Chr. browser daarop nog niet geprobeerd hiermee) is zonder die irritante balk. De G.Chr. browser op de smartphone nog niet geprobeerd hiermee.

Maar via de laptop blijft ie erboven bij alle browsers. En als je iets naar boven scrollt komen de tabjes prive en zakelijk er ook nog eens boven…. :tired_face: . Zou houdt je niet veel van je schermhoogte over. Ik schat ca. 75 % maar.


Niet helemaal @Jeroen_dB , het verschijnsel wat ik hierboven beschrijf (afkappen bovenzijde) treedt nog op.

Oké, gaan we laten fixen. 

@Jeroen_dB

Het topic is zojuist gemarkeerd als "beantwoord” maar dit verschijnsel is nog niet gefixed. Als je via de link vanuit een notificatie-mail of vanuit het overzicht “recent actieve topics” naar de topic-reactie gaat, kom je te laag uit en moet je omhoog scrollen. De “bovenbalk” zit iedere keer in de weg….

 

Foutje bedankt van beantwoord door @Jeroen_dB ? 😉 (of @Nadia of @Bart_ hadden het beantwoord knopje vastgeplakt aan hun vinger :wink: )

De balk zit nog behoorlijk in de weg inderdaad.


De webversie van mijnkpn heeft ook het probleem dat de bovenkant wegvalt. 


Hier valt niks weg. Als ik het forum helemaal omlaag scroll is de groene balk helemaal zichtbaar. Maar het forum zelf heeft wel minder ruimte nu. Vorige keer heeft @Thomas  het opgelost, maar nu blijft die balk er maar… 
Probeer me er maar niet aan te irriteren.


Hier valt niks weg. Als ik het forum helemaal omlaag scroll is de groene balk helemaal zichtbaar. Maar het forum zelf heeft wel minder ruimte nu. Vorige keer heeft @Thomas  het opgelost, maar nu blijft die balk er maar… 
Probeer me er maar niet aan te irriteren.


Op mijn iPhone is (weer, vaker gehad, maar nu dus via webomgeving) het probleem met scrollen in mijnkpn webversie.
Het forum werkt op de iphone goed, op de computer niet. 


Het forum werkt op de computer niet.

Hier werkt ie op de laptop prima in alle 3 m'n browsers, alleen blijft die balk voortdurend in beeld:rage::dizzy_face: .


Geen idee, wie die markering beste antwoord gedaan heeft. Ik heb het nogmaals onder de de aandacht gebracht om dit te laten fixen. 


De balk blijft nu weg bij scrollen :relaxed: . Helemaal prima :grinning: !

(reactie geplaatst 1-12 om 12:40)


De balk blijft nu weg bij scrollen :relaxed: . Helemaal prima :grinning: !

Inderdaad, kunnen we het scherm weer helemaal gebruiken voor nuttiger zaken :wink: .


Ja ik kreeg vanochtend bericht dat het opgelost zou moeten zijn. Mooi om te lezen dat dit inderdaad het geval is.