Skip to main content
Sinds een paar dagen kan ik nog wel inloggen op kpn itv,maar kan dan niet verder doorschakelen. Op de schermen voor 'live tv, gids 'etc. krijg ik zenderfoto's op het screen te zien (bij 'live' dus) van programma's die een paar uur later nog moeten beginnen. Als foutmelding krijg ik steeds: 'kan geen programma informatie laden (500-REF-99'). Bij andere sites op de macbook laptop, als Netflix of Youtube, werkt het nog steeds normaal. Iemand een idee?
Als toevoeging op bovenstaande vraag kan ik nog vermelden dat via het Menu nog wel Films en Opnames te bekijken zijn ,maar niets live meer
Hallo @caesar2, welkom! Wat een irritant probleem dit! Er is geen algemene storing, dus ik heb wat meer informatie nodig om hopelijk tot een oplossing te komen. Welke browser gebruik je? En heb je daar de nieuwste versie van? Heb je het ook in een andere browser geprobeerd? Zou je ook eens een speedtest willen doen?
Dat Marcia, Ikk heb het zelf na drie dagen kunnen oplossen. Zo'n maand geleden heb ik een macbook air gekocht en pas sinds een kleine week had ik problemen met kpn itv. Wat was de oplossing? Ik herinnerde mij dat bij aanschaf er een andere tijdlocatie was ingevoerd (usa west). Handmatig heb ik de tijd toen aangepast. Dat bleek niet voldoende. Via systeemvoorkeuren/datum/tijd heb ik de tijdzone aangepast en alles werkt weer. Dank voor het meedenken!
Heel fijn! Bedankt dat je nog even lieten weten wat de oplossing was: wellicht help je er t.z.t. nog iemand anders mee 🙂.