Skip to main content
Antwoord

Geen verbinding met Raboabank via de app op telefoon

• April 15, 2020
  • 7 reacties
  • 3581 keer bekeken

Wil de rabo app gebruiken

Lukt niet

Geeft melding geen verbinding te kunnen maken met de Rabobank.

Blijft hangen op het Rabo logo

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Jack, welkom op het forum. 

Als het zowel via WiFi als 4G niet werkt, dan ligt dit ergens aan de app of telefoon. Volgens de site van Rabobank hoort er minimaal Anroid 6.0 op je toestel te staan, is dit bij jou ook het geval? Zo ja, dan zou je nog contact op kunnen nemen met de Rabobank, maar ik vermoed dat het dan aan je toestel ligt. Zelf heb ik ook Rabobank en ik kan in ieder geval aangeven dat alles op moment van schrijven goed werkt in de app.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 15, 2020

Via WiFi? Of 4G? Werkt het met beide niet? Is het nu opeens en heeft het voorheen wel gewerkt? U heeft een recente telefoon?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 15, 2020

Via wifi en 4G beide dus.

Sinds zondag niet meer te gebruiken, krijg alleen nog maar het Rabo logo te zien.

Ook alles al verwijderd en opnieuw opgehaald maar niks werkt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 15, 2020

Samsung S5

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 15, 2020

Ja... S5, dat is gewoon veel te oud. Die hoort in het museum thuis. De raboapp zal hem niet meer ondersteunen. Ik heb ook een S5 gehad. Ben inmiddels 2 telefoons verder...

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 15, 2020

Iemand enig idee?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 16, 2020

Hi Jack, welkom op het forum. 

Als het zowel via WiFi als 4G niet werkt, dan ligt dit ergens aan de app of telefoon. Volgens de site van Rabobank hoort er minimaal Anroid 6.0 op je toestel te staan, is dit bij jou ook het geval? Zo ja, dan zou je nog contact op kunnen nemen met de Rabobank, maar ik vermoed dat het dan aan je toestel ligt. Zelf heb ik ook Rabobank en ik kan in ieder geval aangeven dat alles op moment van schrijven goed werkt in de app.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 19, 2020

Jack, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â