Skip to main content

Hoe zet ik mijn gegevens over als het scherm van mijn oude telefoon niet meer werkt.

 

Dat wordt erg lastig. Je zult je scherm moeten laten repareren, hoogstwaarschijnlijk. 


Hallo @Gumme , 

Je kunt het probeer bij een telefoonwinkel. Bij aankoop van een telefoon worden op verzoek soms de gegevens met een soort kabel overgezet bij bepaalde winkels. Nu zul je daar vast wat voor moeten betalen. 

Ik verwacht niet de de KPN-winkel dit voor jou gaat doen, je hebt meer kans bij zo'n telefoon&onderdelen-winkel. In elke stad struikel je tegenwoordig over dat soort zaken.  


Welkom op het forum @Gumme. De meeste manieren waarbij gegevens overgezet worden gaan inderdaad via het scherm. Noordzee noemt al een goede optie, dat kan je hierbij helpen.

Ik weet niet wat voor telefoon je hebt, mocht het een iPhone zijn kan je die ook met het kabeltje aan je computer aansluiten en via iTunes een back-up maken. Ik weet niet of dat met een Android telefoon ook zoiets mogelijk is, ik kwam daarbij alleen opties tegen om via het scherm zelf een back-up te maken.