Skip to main content

Hallo KPN,

Sinds twee dagen is het geluid van mijn telefoon heel zachtjes. Met bellen kan ik de andere persoon nauwelijks horen. Op luidspreker is er niets aan de hand en ook niet met het afspelen van media. Mijn telefoon is gekocht in december 2018 dus volgens mij kan ik deze opsturen voor reparatie (garantie) alleen twijfel ik of dit via KPN moet of nog via Telfort. Ik heb een Telfort abonnement die recent is overgezet naar KPN. Telfort biedt namelijk ook nog steeds de reparatieservice aan.

Overigens heb ik al geprobeerd om de laatste updates te installeren en de telefoon gereset naar fabrieksinstellingen.

Hoor graag.

Dag @Gaitje. Welkom hier op het Forum. Dat lijkt me bijzonder lastig. Heb je voor de zekerheid de headset-ingang al eens schoongemaakt? En kun je eens bij ‘Telefoon’ intoetsen: *#0283# en vervolgens het toestel tegen je oor houden, als je dan wat inspreekt, zou je jezelf moeten horen. Werkt dit wel? Zo kun je controleren of het om een softwarematig probleem gaat. 

Als het een defect in je toestel blijkt te zijn, dan kun je dit op twee manieren aanbieden voor reparatie:

  • Je toestel via een KPN-winkel laten opsturen naar het reparatiecentrum; 
  • Je toestel zelf opsturen naar het reparatiecentrum door het reparatieformulier in te vullen.
     

Hallo @Gaitje. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat de oorzaak inmiddels bekend is en de problemen met het geluid zijn of worden opgelost. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan lees ik het graag. 


Reageer