Skip to main content

Nieuwe Samsung  a51 aangeschaft. Het geluid valt geregeld uit ook met telefoneren.  Na uit en aan schakelen is het er weer maar

valt dan geregeld weg

Hi Marian, welkom hier. 

Dit is inderdaad vreemd. Valt het geluid alleen weg of valt het hele gesprek weg? Jij hebt ook niet toevallig een speaker gekoppeld via Bluetooth? Gebeurt dit ook wanneer je iemand via Whatsapp belt? Zou je dit willen proberen om te kijken of het daar ook gebeurd? 


Alex p, Dank voor uw anrwoord. Inderdaad valt een telefonisch  gesprek ook weg tijdens het bellen. Ik hoor dan niets meer maar de andere partij hoort mij wel. Hoe kan ik zien of een speaker is gekoppeld via Bluetooth. Mijn Bluetooth staat idd aan. Het kan ook zo maar   tijdens een WhatsApp gesprek gebeuren.


Dan zou ik als eerste Bluetooth uitzetten en kijken of het dan weer gebeurd. De stap erna is om het toestellen terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Als dat ook niet helpt, dan is het een garantiekwestie en zal het toestel moeten worden opgestuurd naar de fabrikant. Via ons of via Samsung. Laten we eerst de andere opties proberen.