Skip to main content
Beantwoord

Gigaset toestelconfiguratie wachtwoord telefoon

  • 15 February 2024
  • 5 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik heb een nieuwe gigaset moeten aanschaffen en nu wil ik die installeren en vragen ze om een toestelconfiguratie wachtwoord. Ik weet dit 4 cijferige wachtwoord niet. Waar kan ik dat opvragen zodat ik mijn telefoon kan aansluiten?

Als het een standaard analoog toestel is, is er van geen wachtwoord sprake, bij bepaalde DECT_ instellingen moet je in de regel even een pincode ingeven en is meestal 4x0, dus 0000, maar e.e.a. staat ook in de handleiding duiudelijk beschreven.

Je steekt het telefoonsnoer gewoon in de telefoonpoort van het modem en je moet kunnen bellen en gebeld worden.

Als het een IP-telefoon is kan ik je helaas niet verder helpen @Goes4461 

 


Dank voor de snelle reactie.

helaas werkt de 4x 0000 niet.

blijkbaar is er ooit door een monteur een andere code ingevoerd. En ik hoop die code te kunnen achterhalen. Maar blijkbaar is dat niet makkelijk.

als ik alles reset ben ik bang dat mijn pinautomaat ook niet meer werkt 


Ik weet niet wat een pinautomaat met een telefoon te maken heeft, maar als je de Gigaset reset naar fabriekswaarden is het in de regel weer 0000 @Goes4461 

 


Praat je toevallig over KPN EEN MKB aangezien je het ook over pinnen hebt? Want dan beheerd ons beheerportaal jouw telefoon en kan je niet eenvoudig zelf toestellen toevoegen. Neem hiervoor contact op met 0800-0403 of maak desnoods een topic aan op ons zakelijk forum.


Tja. Wat is het type basisstation?