Skip to main content

Hoi, ik heb minder dan een jaar geleden mijn airpods gekocht met een deal bij kpn dat ze maar iets van 80 euro waren. Echter doet nu 1 oortje het een stuk minder en hapert hij ontzettend vaak. Krijg ik nog gratantie want het is binnen een jaar en dit is niet goed wat er nu mee is.

Hoi @Michel van der Logt. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat 1 oortje hapert. De garantietermijn van een accessoire is 24 maanden, te rekenen vanaf de aankoopdatum van het accessoire. Wanneer je met het originele aankoopbewijs (kassabon/leverbon) binnen 24 maanden naar een KPN Winkel gaat wordt je daar verder geholpen. :blush:

 

 


24 maanden? Het betreft hier een apple product en daar zit vaak maar 1 jaar garantie op. Als kpn dat kan verdubbelen dan is dat wel een mooi pluspunt.


Hoi,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb echter geen bon want ik had hem online besteld, ik heb alleen de btw factuur dacht ik. Kunnen ze ook met het serienummer zien dat het minder dan 24 maanden geleden is? 


24 maanden? Het betreft hier een apple product en daar zit vaak maar 1 jaar garantie op. Als kpn dat kan verdubbelen dan is dat wel een mooi pluspunt.

Apple mag dat niet doen, maar doet het toch.
De KPN gaat daar gelukkig niet in mee en geeft gewoon 2 jaar garantie.


Kunnen ze ook met het serienummer zien dat het minder dan 24 maanden geleden is? 

Helaas is dan niet voldoende. Je hebt in dit geval een leverings/pakbon nodig.