Elke keer alsĀ mijn Samsung S9+ uitgeschakeld is geweest word ik verzocht om opnieuw in te loggen op mijn Samsung account. Dit begon na de update van oktober, en bleef zo na de recente november update.
Iemand dezelfde ervaring?
Elke keer alsĀ mijn Samsung S9+ uitgeschakeld is geweest word ik verzocht om opnieuw in te loggen op mijn Samsung account. Dit begon na de update van oktober, en bleef zo na de recente november update.
Iemand dezelfde ervaring?
Ha
Samsung:
Ā
| ||||
|
Dit is het antwoord van Samsung, het gebruiken van de link en dan die poespas met de wifi, (waarom begrijp ik nog niet) het hielp in ieder geval wel tot nu toe.
Hoi Bart en
Ā
Zo vaak zie ik dit niet, maar ik zal in dit soort situaties altijd adviseren om het wachtwoord te resetten en een nieuw wachtwoord in te stellen. Dat is zo te zien al gebeurd :)Ā
Ā
Ā
Te vroeg gejuicht, na een paar dagen zonder problemen is het probleem weer terug. Elke keer als het toestel is uitgeschakeld wordt er om een nieuwe inlog gevraagd voor mijn Samsung account. Meteen een nieuw wachtwoord aanmaken brengt maar kort soelaas. Ik heb Samsung het probleem weer voorgelegd.
Heb je al een factory reset geprobeerd (Eerst met terugzetten van backup via je Samsung AccountĀ en als dat niet werkt zonder).Ā
Ā
Zorg er wel voor dat je van te voren al je data opslaat.Ā
Ā
Hoi
Ā
Een complete reset heb ik nog niet uitgevoerd. Wel mijn Samsung-account verwijderd en opnieuwĀ geĆÆnstalleerd. Dat hielp niet.
Ik meldde bij Samsung dat ik deze inlogproblemen op mijn Samsung tablet S5e niet heb, ze raaddenĀ aan om ook op de tablet het Samsung-account te verwijderen en opnieuw te installeren. Dat heb ik dus ook gedaan, sindsdien doet het probleem zich niet meer voor. Maar ik wacht nog een week om te zien of het probleem verdwenen is om het als echt opgelost te noemen.
Groet,
Rob.
En inderdaad
Ai, toch maar voor de reset gegaan?
Dit dus:
1- Schakel het debug level in:
- Ga dan naar het keuze menu op uw toestel. (Waar u een nummer invoerd om te bellen)
- Toets het volgende getal in * #9900# (sterretje, hekje, negen, negen, nul, nul, hekje)
) Foutopsporingsniveau -> Hoog selecteren (als hoog niet bestaat, druk op MID)
) Herstart automatisch
2. Haal het logboek van het apparaat
i) Verbind de telefoon met de pc via een USB-kabel
ii) Bestand verkenner -> telefoon -> kopie "log" map en deel "
Voordat u ons het logboek stuurt, moet u ervoor zorgen dat u alleen het bestand met deze indeling verzendt:
dumpState_binary-code_date.log
Hier zijn voorbeelden:
Ā· DumpState_G950FXXU4DSDA_201905231831.log
Ā· DumpState_G950FXXU4DSDA_201905231837.log
Ā· DumpState_G950FXXU4DSDA_201905232208.log
Ā· DumpState_G950FXXU4DSDA_201905232214.log
Dat is altijd een optie inderdaad, alleen kan het soms een tijdje duren voordat R&D er naar gekeken heeft en er een update gepushed wordt.Ā
Ā
Gelukkig is er dan altijd nog een optie achter de hand :)Ā
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.