Skip to main content
Beantwoord

Herinnering ontvangen voor retour sturen apparatuur

• March 26, 2026
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik heb al mijn apparatuur wat ik in huis had terug gestuurd ,nu krijg ik steeds een herinnering om apparatuur op te sturen ,maar ik heb niets meer in mijn bezit.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@A.E Moes -Breuker Welkom op de KPN Community! Goed dat je dit meldt. Ik snap dat dit vervelend is als je alles al hebt teruggestuurd. Soms krijg je nog een herinnering omdat wij je pakket nog niet hebben verwerkt. Je hoeft dan niets te doen en mag de herinnering negeren. Het komt ook wel eens voor dat we per ongeluk een herinnering sturen terwijl er niets meer openstaat. Ook dan hoef je niets te doen. Meer hierover lees je in het topic hieronder. Onze excuses voor de verwarring. 

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 26, 2026

Beste ​@A.E Moes -Breuker bewaar vooral het verzendbewijs heel lang en heel goed om op verzoek te kunnen tonen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@A.E Moes -Breuker Welkom op de KPN Community! Goed dat je dit meldt. Ik snap dat dit vervelend is als je alles al hebt teruggestuurd. Soms krijg je nog een herinnering omdat wij je pakket nog niet hebben verwerkt. Je hoeft dan niets te doen en mag de herinnering negeren. Het komt ook wel eens voor dat we per ongeluk een herinnering sturen terwijl er niets meer openstaat. Ook dan hoef je niets te doen. Meer hierover lees je in het topic hieronder. Onze excuses voor de verwarring. 

Dank voor het antwoord.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan!😊