Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik foto's van oude Nokia afhalen zonder Google programma's?

• June 7, 2025
  • 54 reacties
  • 514 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

54 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • June 14, 2025

ergens had ik vreemde voor gevoel had dus alles op Facebook gezet, NEE dit was niet de bedoeling maar zag geen andere oplossing, ik heb dus nu geheugenkaartje waar ik naar opzoek moet hoe dit op te lossen.

Je vertrouwt niets maar zet wel alles op facebook? 😏
Haal die foto's er nu gewoon af / zet ze erop met de aangegeven oplossingen.

LocalSend: Deel bestanden met apparaten in de buurt
Dat lijkt me de een goede, en vooral eenvoudige, oplossing in jouw geval.
Zelf hier ook nog even getest op diverse Android en Windows apparaten. 🙂

LocalSend Android

LocalSend Windows

• June 14, 2025

Ik heb geheugenkaartje gekocht en foto,s er op gezet, alleen kwam ik er achter dat dit niet overgezet kan worden op nieuwe nokia XR21 die mogelijkheid niet heeft, Nokia heeft een zwakte punt en dat is dit, ja je kan foto,s maken maar er af halen is gewoon niet mogelijk...

Dat is volkomen onzin. We hebben je verschillende mogelijkheden aangedragen. Je reageert er niet eens op.

De XR21 heeft geen SD kaart slot. Er zijn heel veel toestellen die dat niet hebben.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 14, 2025

Facebook ​@Jan-paul Courlander ?

Heb je dan wel vóór 27 mei (!) gekozen om je afbeeldingen (!) niet te gebruiken voor AI ?

Zo niet, dan heb je ze nu 'weggegeven' aan Meta en niets meer aan  te doen. Die keuze kan nu niet meer gemaakt worden. 

Onbegrijpelijk dat je niet gekozen hebt voor het toch al gekoppelde Google Photo's. Daar staan je foto's privé.

Facebook heeft eigenlijk geen privacy. Voor mij is je keuze totaal niet te volgen gezien al je beweringen in dit topic.

Maar ja. Je hebt ze nu.

Conclusie is wel: topic was voor alle helpers zinloos!

Facebook heeft 0 privacy. 

• June 14, 2025

Je had het ook via Dropbox kunnen doen. Of Onedrive van Microsoft. 

En KPN zelf bied "KPN Cloud" aan. Dat had ook nog gekund.