Ik zit zelf op dit moment ook te kijken hoe ik de webmail kalender op mijn iphone zchtbaar kan krijgen zodat ik deze met andere agenda's kan cmbineren op 1 iphone apparaat. Jammer imap dit niet ondersteunt en je dit niet voro elkaar kan krijgen.
Vandaar dat ik naar de mogelijkheid van CalDav zat te kijken. Binnen de hele kpn forums wordt hier verder niet over gesproken (wat voor mij iets van een slecht voorgevoel was). Maar ik heb het toch geprobeerd.
De gegevens die ik heb gebruikt voor de CalDav toevoeging : webmail.kpnmail.nl, eigen id (zonder alles achter de @), eigen ww, eigen account beschrjving
Eerst gaat ie controleren en dat duurt al best wel lang : dan geeft ie aan dat ie geen verbinding met SSL heeft. Je kan dan kiezen wel of niet. Kies je niet dus geen SSL gaat ie verder met controleren en komt er een melding Controle CalDAV account mislukt. De agenda is wel toegevoegd, maar kun je niet gebruiken.
Kies je wel, dus gebruik SSL,, dan kun je in advanced het poortnummer toevoegen. Bij welke nummer (8008, 443, 8042) ik ook gebruik, bij geen enkele werkt het goed en wordt de agenda toegevoegd.
Komt het omdat KPN dit CalDAV gewoon niet ondersteunt ?
of moet ik een ander poortnummer hebben voor de SSL
Of moet ik als naam het gehele email adres gebruiken?