Skip to main content

Ik krijg alleen meldingen bij binnenkomst van gmail wanneer de gsm ontgrendeld is.

Hallo @prepaid tegoed ,

Ga in het menu van jouw telefoon naar instellingen. 
 

Kies de G-mail app

Kies meldingen

Kies sta meldingen toe

Kies voorvertoning Altijd (standaard) 


(en kies uiteraard minimaal één soort melding) 


Dit stond goed ingesteld. Overigens heb ik samsung mail geïnstalleerd waardoor binnenkomende mails met geluid worden gemeld. Wanneer ik die open worden ook de Gmail geopend met de daarbij behorende geluidsmelding. 


Dan ook de onderstaande instellingen hanteren voor de Samsung-mail-app:

Hallo @prepaid tegoed ,

Ga in het menu van jouw telefoon naar instellingen. 
 

Kies de G-mail app

Kies meldingen

Kies sta meldingen toe

Kies voorvertoning Altijd (standaard) 


(en kies uiteraard minimaal één soort melding) 

 


Ook dit is goed ingesteld, maar geen geluidssignaal.


Dan heb ik ook geen idee. Ik heb zelf een iPhone en daarbij is het op deze manier in te stellen. 


Hoi @prepaid tegoed en bedankt voor jouw berichtje :)
Als het met de tip van @Noordzee niet lukt, dan weet ik het zo ook niet om heel eerlijk te zijn. Houd er trouwens wel rekening mee dat wanneer je het je zou lukken om het zo in te stellen, dit veel van je batterij vraagt. Je telefoon zal dan continu verbinding maken met de mailserver en dat gaat je batterij dus ook merken!


Je telefoon zal dan continu verbinding maken met de mailserver en dat gaat je batterij dus ook merken!

Dat is niet waar, de mail app zal om de zoveel tijd even verbinding maken om te synchroniseren.

Ik neem aan dat je de gebruikte mail app rechten hebt gegeven om

1) meldingen te tonen.

2) op de achtergrond te draaien.

 


Je telefoon zal dan continu verbinding maken met de mailserver en dat gaat je batterij dus ook merken!

Dat is niet waar, de mail app zal om de zoveel tijd even verbinding maken om te synchroniseren.

Ik neem aan dat je de gebruikte mail app rechten hebt gegeven om

1) meldingen te tonen.

2) op de achtergrond te draaien.

Je hebt helemaal gelijk @wjb, hij maakt inderdaad niet continu verbinding dus goede toevoeging! Maar je batterij wordt er nog steeds niet blij van.Â