Skip to main content
Beantwoord

Hoe lang ben ik mijn iPhone 13 kwijt voor reparatie?

  • 17 July 2024
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Hallo, ik heb mijn iphone 13 opgestuurd ter reparatie en ik heb vernomen dat KPN het toestel gaat onderzoeken en contact met ons gaat opnemen over de kosten van de reparatie en of we de reparatie willen uitvoeren. Wanneer nemen ze contact op en als we zeggen nee we willen de reparatie niet uitvoeren hoelang duurt het dan voor het toetsel terug is? Ik heb hem 2 dagen geleden gestuurd en moet hem uiterlijk volgende week woensdag hebben ivm vakantie is hij dan optijd terug?

Nee, denk ik niet. Ga er maar vanuit dat u er dan nog niets van gehoord heeft.


Hi @Hend12, welkom hier. 

Als je het toestel hebt ingeleverd heb je ook een bevestiging gehad, met daarin een code. Daarmee kun je de reparatie volgen. 


Beste Alex, na een paar telefoontjes hebben we begrepen dat we een heel nieuw toestel krijgen en dat de oude niet gerepareerd wordt. Maar we weten nogsteeds niet wanneer hij binnenkomt en we hebben hem echt nodig woensdag.


Dat is in ieder geval beter omdat het sneller gaat dan een reparatie is onze ervaring. De status kan ik echter niet inzien. Kunnen ze je dat niet vertellen? EN heb je ook onderstaande link geprobeerd? 

Hi @Hend12, welkom hier. 

Als je het toestel hebt ingeleverd heb je ook een bevestiging gehad, met daarin een code. Daarmee kun je de reparatie volgen. 

 


Reageer