https://www.huaweiblog.de/firmware-update-was-bedeutet-cust-emui-und-co/#CUST
Het betreffende toestel zou gewoon Europa model moeten zijn. Het heeft daarmee dus eigenlijk ook niks met KPN van doen.
Als het toestel ge-root zou zijn, kun je dat checken met de 1 of andere app, b.v. SuperSU, daarmee kun je root-rechten regelen, als het toestel al ge-root zou zijn, anders kun je er niks mee.
Dat jij sinds maart geen updates gehad hebt vind ik absoluut niet schokkend en heeft waarschijnlijk meer met Huawei zelf te maken dan met enige boycot die ook nog eens helemaal nog niet van kracht is.
Het grote nadeel van organisaties als Huawei, Samsung en vele andere "Aziaten" is hun upgrade/support beleid. Zij bieden veelal maar kort support op hun modellen omdat ze graag zien dat klanten snel weer een nieuw model aanschaffen. Het is dus hun marketingstrategie om relatief kort support te bieden.
Zelf heb ik een Huawei MediaPad M3 van eind 2016. Een geweldig apparaat met zijn metalen body, hoge resolutie (2560x1600) en compacte formaat (8,4 inch). Echter lijkt Android 7 het eindstation en heeft het apparaat sinds november 2018 ook geen Android security patches meer gehad.
https://www.androidplanet.nl/nieuws/huawei-emui-9-0-update/
Zie Trump: Amerikaanse bedrijven mogen weer zaken doen met Huawei.
Ik vraag me dan af wie er op gaat draaien voor de geleden economische schade want die is nu al enorm.
Goedendag,
Ben ik weer,mijn Huawei mate 20 lite loopt dus achter met beveiligingsupdates....de laatste is van oktober 2019.....dat kan toch niet?!
Ha
Februari pas! Horen elke maand veiligheisupdates te komen. Zeker met al die hackers tegenwoordig.
Hallo
Wij hebben een Samsung en een Motorola en die worden gemiddeld 1 Ã 2 maal per jaar bijgewerkt.
Â
Â
Mijn nokia krijgt bijna maandelijks een veiligheids update. Ligt wat dat aan gaat echt aan het merk.
Uiteraard moet je hackers niet onderschatten maar daar staat een update van je telefoon deels los van.
Â
Februari pas! Horen elke maand veiligheisupdates te komen. Zeker met al die hackers tegenwoordig.
Je kunt je in dat geval beter aan Huawei wenden, zij zijn degene die de updates beschikbaar stellen. KPN is degene die ze vervolgens aanbiedt, wanneer ze ook voor ons beschikbaar zijn gemaakt.Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.