Skip to main content
Antwoord

Huawei p30 lite 4G

• March 22, 2020
  • 6 reacties
  • 107 keer bekeken

Kiekeboe
Nieuwkomer

Het automatisch overschakelijken van WIFI naar 4G werkt niet 100%.

Met momenten werkt het niet als ik me buiten begeef.Als ik hem dan terug opstart,werkt hij weer automatisch ,maar na 1 of 2 dagen is het terug hetzelfde.Kan iemand me helpen? Bij voorbaat dank.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Kiekeboe, welkom! Wat een vreemd iets! Het lijkt niet iets wat aan onze kant misgaat, maar in het toestel zit. Je hebt Wifi + aangezet (instellingen, draadloos en netwerken, wifi, wifi +) begrijp ik dat goed? Je kunt wellicht proberen om het toestel eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Vergeet dan niet om eerst een back up te maken van de huidige data op je toestel. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 26, 2020

Beste @Kiekeboe, welkom! Wat een vreemd iets! Het lijkt niet iets wat aan onze kant misgaat, maar in het toestel zit. Je hebt Wifi + aangezet (instellingen, draadloos en netwerken, wifi, wifi +) begrijp ik dat goed? Je kunt wellicht proberen om het toestel eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Vergeet dan niet om eerst een back up te maken van de huidige data op je toestel. 

Kiekeboe
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 26, 2020

Beste @Marcia_ Ik heb dit nu gedaan,het is nu afwachten of het opgelost is,in ieder geval bedankt.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Geen probleem, hoe staat het ervoor nu?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het opgelost is! Mocht dat niet zo zijn, weet je ons te vinden.

Kiekeboe
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 31, 2020

Tot hiertoe nog altijd in orde!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Heel fijn, bedankt voor je bericht :-).