Skip to main content

Ik heb net een nieuwe i phone 11 nu is mijn vraag bij het verwijderen van een email als ik dan opzij swipe om te verwijderen voel ik een tik je soort trilling in mijn  i phone is dat normaal bij mijn vorige nooit gevoeld

Ik heb net een nieuwe i phone 11 nu is mijn vraag bij het verwijderen van een email als ik dan opzij swipe om te verwijderen voel ik een tik je soort trilling in mijn  i phone is dat normaal bij mijn vorige nooit gevoeld

Hoi @Pianoles 

Klopt doet mijn iPhone Xr ook

De reden hiervan is me niet duidelijk maar het schijnt wel te kloppen.


@Pianoles Welkom op ons Forum! Het lijkt erop dat er een soort trilfunctie aanstaat in de telefoon. Het lijkt mij niet meer dan logisch, dat deze functie uitgezet kan worden. Helaas kan ik je daar niet mee helpen, omdat ik geen IPhone gebruiker ben. Je kan altijd even telefonisch contact opnemen met Apple (0800-0201581). Ik weet zeker dat zij je het fijne kunnen vertellen over jou toestel. :smiley:


Bedankt voor jullie reacties ik ben inmiddels bij een kpn store geweest en deze meneer zij dat dat normaal was en dat ik me er geen zorgen over hoef te maken


@Pianoles Dat lijkt mij inderdaad ook! Als je het vervelend vind, kan je altijd contact zoeken met Apple om te kijken of dit uitgeschakeld kan worden! Je hoeft in ieder geval niet bezorgd te zijn, dat lijkt me al een opluchting. 


Reageer