Skip to main content
Beantwoord

Ik kan KPN betaalmode niet toevoegen bij google play apps. Foutmelding

• September 24, 2021
  • 2 reacties
  • 108 keer bekeken

Ik krijg iedere keer een foutmelding dat ik de kpn factuur betaalmethode niet kan toevoegen net als Dennis Schreve heb hem al verwijdert 1x 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Bart93, welkom! Jammer om te lezen dat het niet gelukt is! Het is mogelijk dat het geblokkeerd is aan onze kant. Mocht je dit willen deblokkeren, dan kan dat. Je kunt het makkelijkste even bellen via 0800-0402. Mijn collega's helpen je op werkdagen en zaterdag tussen 8 en 20 uur meteen om het op te lossen. Mocht je willen dat ik je verder help, kan dat ook. In dat geval kan je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, klantnummer, adres en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 26, 2021

Beste @Bart93, welkom! Jammer om te lezen dat het niet gelukt is! Het is mogelijk dat het geblokkeerd is aan onze kant. Mocht je dit willen deblokkeren, dan kan dat. Je kunt het makkelijkste even bellen via 0800-0402. Mijn collega's helpen je op werkdagen en zaterdag tussen 8 en 20 uur meteen om het op te lossen. Mocht je willen dat ik je verder help, kan dat ook. In dat geval kan je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, klantnummer, adres en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 7, 2021

Het is inmiddels opgelost dank u 👍🏻