Skip to main content
Vraag

Ik krijg een balkje in beeld met de melding van een ander toestel

• July 17, 2025
  • 9 reacties
  • 73 keer bekeken

Sinds kort krijg ik op beide telefoons die ik bezit de melding of ik internet wel openen van de ene telefoon op de andere telefoon.

Ik vind het verekte irritant en zou dit graag weg weg willen hebben / uit willen zetten.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit wegkrijg ?

Ik heb een bijlage toegevoegd met de tekst die in mijn scherm komt te staan, het gaat dus om de balk bovenin het scherm.

9 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 17, 2025

Dat is een instelling binnen je mobiel ​@MarkvanOs , waarschijnlijk een Samsung.

Dat staat niet standaard aan, maar kan (per ongeluk) aangevinkt zijn.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@MarkvanOs heb je de betreffende instelling nog kunnen vinden? Dat lijkt me inderdaad een bepaalde instelling om bepaalde zaken te delen op jouw Samsung.

• Auteur
  • Topper
  • July 21, 2025

Hoi ​@MarkvanOs heb je de betreffende instelling nog kunnen vinden? Dat lijkt me inderdaad een bepaalde instelling om bepaalde zaken te delen op jouw Samsung.

Nee niet kunnen vinden , meldingen blijf ik op beide telefoons krijgen helaas genoeg.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Vreemd ik heb eens zitten spitten en lopen zoeken maar ik kan ook niet direct iets vinden. Zou het misschien dit kunnen zijn ​@MarkvanOs?

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-verbindt-u-uw-galaxy-apparaat-met-andere-apparaat-met-verbonden-apparaten/?srsltid=AfmBOopV9hN4wr8na-cVTBXXk3i7QnpOIfT7FD_rhOboWrZY_Oaf8sC-

• Auteur
  • Topper
  • July 22, 2025

Vreemd ik heb eens zitten spitten en lopen zoeken maar ik kan ook niet direct iets vinden. Zou het misschien dit kunnen zijn ​@MarkvanOs?

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-verbindt-u-uw-galaxy-apparaat-met-andere-apparaat-met-verbonden-apparaten/?srsltid=AfmBOopV9hN4wr8na-cVTBXXk3i7QnpOIfT7FD_rhOboWrZY_Oaf8sC-

Bedankt Remco ,

Ik denk inderdaad dat het dat wel eens kan zijn, ik heb iets uitgezet wat ik denk dat het is ,ik hou het even in de gaten.

Bedankt in ieder geval 🙂

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 22, 2025

Ik heb hier gekeken op mijn iPhone omdat ik in het verleden soortgelijke meldingen kreeg (iPhones gekoppeld) maar ik kan het zo niet meer terughalen.

Wat me nog wel bij staat is dat het een instelling in de browser was, voor de iPhone is dat Safari. Voor Android is dat Google of Samsung. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dan hoor ik graag wat je bevindingen zijn ​@MarkvanOs!

• Auteur
  • Topper
  • July 24, 2025

@Remco van KPN 

Het is opgelost,  ik heb de melding niet meer gehad.

Super bedankt voor je hulp 👍

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Remco van KPN 

Het is opgelost,  ik heb de melding niet meer gehad.

Super bedankt voor je hulp 👍

Kijk dat zijn goede berichten ​@MarkvanOs! Fijn dat het gefixt is dan! Als we nog iets voor je kunnen doen laat het dan weten!