Hoe kan je dan als je een apple watch hebt met GPS en Cellular je telefoontjes ontvangen als je je telefoon niet bij hebt? Moet je dan iets aan of uit zetten of hoe werkt dat? Of moet je een extra abbonement nemen? Maar dan heb je toch een ander nummer?
*Admin: Afgesplitst van originele topic
Hi
Mijn vraag ging meer over hoe KPN het cellular gaat aanpakken. Dat het horloge het kan dat wist ik ook wel. Maar is dit te combineren met het telefoon abonnement dat ik al heb?Â
Mijn vraag ging meer over hoe KPN het cellular gaat aanpakken. Dat het horloge het kan dat wist ik ook wel. Maar is dit te combineren met het telefoon abonnement dat ik al heb?Â
Â
Bij T-Mobile al wel (met uitzondering van de @work abonnementen), maar bij KPN (nog) niet. Geen idee wanneer ze dat wel gaan doen, providers doen graag vaag.
De watch is er al. Ik begrijp dat het een standaard verhaaltje is van je, dus pas het voor de volgende keer even aan: de cellular watch is al te koop in Nederland.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.