Skip to main content
Antwoord

Ik overweeg een iPhone, kan ik bij KPN terecht voor evt reparaties?

• November 16, 2025
  • 3 reacties
  • 21 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste mensen . Zijn er mensen die ervaring hebben met reparaties van iPhone bij kpn ? Aan de ene kant denk ik om bij kpn een toestel te kopen met abnoment  in een keer afbetalen aan de andere kant denk ik om bij AMAC 1 te kopen ik twijfel . Waar is de service het beste en waar worden originele onderdelen en worden er originele onderdelen ingezet bij reparaties van kpn of btft dit compatibel onderdelen dus niet afkomstig van Apple ? Ik ben benieuwd . Of iemand hier al ervaring mee heeft en zo ja of die het geraag wil delen . Ik hoop dat kpn bij reparaties van iPhones bevoorbeeld originele onderdelen gebruikt . En niet compatibel onderdelen Ik hoop op een andwoord Mvg Robert. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

Beste antwoord door Remco van KPN

Hoi ​@King1990 welkom  op de KPN Community! We bieden inderdaad de optie voor het repareren van toestellen maar dat wordt dan inderdaad aangeboden door een reparatiebedrijf. De voorwaarden staan hier beschreven.

Mocht je verder nog vragen hebben stel die dan gerust we helpen graag!

3 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • November 16, 2025

KPN zal zelf geen telefoons repareren maar naar een repaircenter sturen. Welke onderdelen daar gebruikt worden is mij onbekend. Hetzelfde geldt voor AMAC, dat is een erkende verkoper voor Apple, maar geen onderdeel van Apple.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 17, 2025

Eind april stopte mijn iPhone 13 Pro spontaan met werken. Op de site van Apple staat overigens ook een verwijzing naar Amac. Ik dus naar Amac, alles gecheckt ter plekke, moederbord vermoedelijk. Dure reparatie. Een nieuwe 16 Pro gekocht. Ook in bladen, zoals iCreate komt Amac zeer goed uit de bus. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 19, 2025

Hoi ​@King1990 welkom  op de KPN Community! We bieden inderdaad de optie voor het repareren van toestellen maar dat wordt dan inderdaad aangeboden door een reparatiebedrijf. De voorwaarden staan hier beschreven.

Mocht je verder nog vragen hebben stel die dan gerust we helpen graag!