Skip to main content

ik zie op mijn iphone het het envelopje van kpn webmail niet meer kunnen jullie dat voor mij oplossen

ik ben mijn envelopje van kpn webmail kwijt op mijn iphone wie weet daar een oplossing voor


Hallo @antoonia ,

Dat envelopje is een app. Mogelijk heb jij die app per ongeluk verwijderd. Zoek in de AppStore naar de app voor mail. 


KPN heeft geen app voor de webmail, je kunt van de bedoelde website wel een soort app instellen om snel te kunnen gebruiken, althans, bij Android kan dat,  bij Apple weet ik dat niet.

 


@JanD

Bij de iPhones haal je de mail binnen via de app Mail. Dat is een app met een witte envelop op een blauwe achtergrond. In die app kun je instellen dat de mail van bv jouw kpnmail.nl-adres daar binnenkomt. 

Wil je echt specifiek naar KPN Webmail? Dan moet je inloggen via kpn.com met jouw KPN-ID. Maar dat bedoelt @antoonia waarschijnlijk niet.   


Open de browser Chrome. Ga naar de website die u op het Startscherm wilt plaatsen. Tik rechtsboven op een pictogram met drie stipjes. Tik op Toevoegen aan startscherm.


Welkom op het forum @antoonia, zo te zien zijn er al een paar suggesties gegeven. Als ik je goed begrijp bedoelde je precies wat Jeroen als laatste beschrijft. Heeft dat het icoontje voor je teruggebracht?


 

Bij de iPhones haal je de mail binnen via de app Mail. Dat is een app met een witte envelop op een blauwe achtergrond. In die app kun je instellen dat de mail van bv jouw kpnmail.nl-adres daar binnenkomt. 

Wil je echt specifiek naar KPN Webmail? Dan moet je inloggen via kpn.com met jouw KPN-ID. 

Open de browser Chrome. Ga naar de website die u op het Startscherm wilt plaatsen. Tik rechtsboven op een pictogram met drie stipjes. Tik op Toevoegen aan startscherm.

 

@antoonia 

Is het gelukt via de app Mail of via de methode van Jeroen Ruiter?Â