Skip to main content
Antwoord

Inloggen op Motorola telefoon lukt niet, vraag om wachtwoord

• August 19, 2025
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Amy Rossen
Nieuwkomer

ik kan niet inloggen op mijn telefoon. hij vraagt een wachtwoord wat ik totaal niet ken.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Amy Rossen, welkom bij onze community. 

Goede vragen van HeidiV. Ik vermoed dat dit het wachtwoord is van je telefoon zelf en niet van de simkaart. Dit heb je ooit zelf ingesteld. Wat je nu kunt is je toestel resetten, nadeel hiervan is wél dat je alle bestanden op het toestel kwijtraakt als deze niet in een cloud zijn opgeslagen. Hou hier dus rekening mee. 

Een reset voer je als volgt uit: 

1. Sluit je telefoon af en wacht een paar seconden.
2. Houd de Volume-Down knop 2 á 3 seconden ingedrukt, en houd dan de powerknop ingedrukt tot je in de bootloader zit.
3. Navigeer met de volumeknoppen naar Recovery-mode en bevestig met de Powerknop.
4. Wanneer je het Android logo ziet goud je de powerknop ingedrukt en druk je kort op de Volume-Up knop.
5. Navigeer met de volume knoppen naar 'Wipe data /factory reset' en bevestig met de Powerknop.
6. Navigeer met de volume knoppen naar 'Userdata + personalized content' en bevestig met de Powerknop.
7. Je toestel wordt nu gereset.

2 reacties

HeidiV
Topper
  • August 19, 2025

Hi ​@Amy Rossen 

Vraagt de telefoon om een wachtwoord of om een pincode?

Wanneer krijg je die vraag, net na het invoeren van de sim pincode (als je die ingesteld hebt) of pas als de telefoon al opgestart is?

Je kan die wachtwoord vraag niet annuleren?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 21, 2025

Hi ​@Amy Rossen, welkom bij onze community. 

Goede vragen van HeidiV. Ik vermoed dat dit het wachtwoord is van je telefoon zelf en niet van de simkaart. Dit heb je ooit zelf ingesteld. Wat je nu kunt is je toestel resetten, nadeel hiervan is wél dat je alle bestanden op het toestel kwijtraakt als deze niet in een cloud zijn opgeslagen. Hou hier dus rekening mee. 

Een reset voer je als volgt uit: 

1. Sluit je telefoon af en wacht een paar seconden.
2. Houd de Volume-Down knop 2 á 3 seconden ingedrukt, en houd dan de powerknop ingedrukt tot je in de bootloader zit.
3. Navigeer met de volumeknoppen naar Recovery-mode en bevestig met de Powerknop.
4. Wanneer je het Android logo ziet goud je de powerknop ingedrukt en druk je kort op de Volume-Up knop.
5. Navigeer met de volume knoppen naar 'Wipe data /factory reset' en bevestig met de Powerknop.
6. Navigeer met de volume knoppen naar 'Userdata + personalized content' en bevestig met de Powerknop.
7. Je toestel wordt nu gereset.