Skip to main content

Ik bestel op zaterdag 23 okt een iPad Pro

En zou worden geleverd op zondag 24 okt tussen 16.45 en 18.45

Wij zijn van 15.00 lekker thuis

 

Krijgen we gewoon “ we hebben U gemist 16.50…..

Hahaa wat een fake wij gewoon thuis en vide deurbel,,,,

Dat is dus kompleet fake. kan betaalt de serie voor PostNL… ik denk dat ik mijn iPad snel heb… fluiten maar…. allemaal fake ..helaass...ik ben niet blij

https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/

Het gaat alleen niet veel helpen om je iPad sneller bij je thuis te krijgen.


Voor klachten over de bezorging van Post.nl moet je altijd bij de afzender zijn dus zit @Marc Valent hier goed met zijn klacht.
De KPN kan dit aankaarten bij Post.nl


Beste @Marc Valent, welkom! Wat balen dit zeg 😞. Het kan echt niet zo zijn dat de deurbel het niet deed of dat jullie bijv. de muziek heel hard aan hebben staan? Vooral dat laatste overkomt mij nog wel eens:sweat_smile: . Je kunt je klacht inderdaad altijd bij PostNL neerleggen. Het zou ook zo kunnen zijn dat de chauffeur ziek is geworden of de auto stuk ging. Dan zouden ze mijns inziens wel iets anders aan moeten geven dan ‘u was niet thuis’ natuurlijk. Wij zijn vooral verantwoordelijk voor de afhandeling als het pakket helemaal niet bezorgd gaat worden en ik ga er toch écht vanuit dat dit alsnog gaat gebeuren. Heeft PostNL aangegeven dat ze nog een keer komen? Of wellicht dat ze het pakket bij een PostNL servicepunt achtergelaten hebben? 


Heb je PostNL inmiddels aan de deur gehad, @Marc Valent ?


Ja - omdat ik maandag en dinsdag op zakenreis was - heb ik levering verzet naar vorige week woensdag. Alles netjes in orde hoor. Er kan altijd iets mislopen - maar zoals U zelf zegt - dan hadden ze even een andere boodschap moeten sturen dan “U was niet thuis”. alles goed nu.  De iPad is al in vol gebruik :)