Skip to main content

Ik heb onlangs een tv en internet abonnement bij KPN afgesloten en daar kreeg ik een Ipad bij. Bij de ipad zelf zat alleen een brief van KPN met de tekst dat deze brief tevens als garantiebewijs werd gezien. Op deze brief staat geen enkele informatie over het soort Ipad of het serienummer. Nu ben ik de inloggevens van Itunes kwijt en kan ik niet meer op mijn Ipad, om deze rede wil ik de Ipad naar fabrieksinstellingen terugzetten. Om dit te kunnen doen moet ik een verzoek bij Apple doen, en aantonen dat ik de eigenaar ben van deze Ipad. Wat zij hiervoor nodig hebben is een aankoopbewijs. Die heb ik niet, ik heb alleen de brieven van KPN. Na deze bij Apple online te hebben aangeboden vonden zij dit niet genoeg bewijs, aangezien er geen serienummer op de brief staat. Bij een aankoopbewijs zou dit er wel op staan. Nu heb ik telefonisch van KPN meerdere keren te horen gekregen dat deze brief het enige is dat mij bind aan de Ipad, en er geen enkele andere documentatie bestaat waarin is opgenomen dat deze Ipad met zijn serienummer, naar ons toe is gestuurd. Daar moet toch iets van documentatie van zijn? Anders zou dit betekenen dat wij de Ipad niet meer kunnen gebruiken. Wat moet ik hier nu verder mee?

Hallo @Gkoolma je moet de Ipad ook bij KPN aanmelden voor garantie, want daar heb je de Ipad van.

Je kunt ook in je Apple account je Itunes gegevens opvragen/resetten.

Staat los van het apparaat, wat die is niet defect.

 


hier kun je je appleID wachtwoord resetten: Je Apple ID herstellen - Apple (NL) Staat inderdaad los van het apparaat.


Hi, met inloggegevens bedoel ik het appleID zelf. Mijn vriend heeft zelf geen Iphone of iets dergelijks dus hij moest een nieuwe iTunes mail aanmaken, heeft dit gedaan en is eigenlijk meteen vergeten wat voor mailadres hij heeft gecreeërd. Zeer dom van onze kant, maar we kunnen dat email adres dus niet meer vinden. We hebben al een aantal keer met Apple en KPN aan de telefoon gezeten maar zij kunnen niks anders doen dan voorstellen dat we de Ipad resetten. Echter, om dat te mogen doen hebben we een brief van KPN nodig waarbij zowel mijn vriend zijn naam en het serienummer van de iPad vermeld staan. De garantie kan hier ook niks mee aangezien de iPad niet defect is. KPN verteld ons dat ze die documentatie niet hebben. Kortom wij zitten met handen in ons haar omdat we geen idee hebben hoe we de iPad nu nog aan het werk krijgen. 


Bied dat ding dan aan bij KPN aan voor reparatie. Zeg gewoon dat die stuk is.


Aanmelden op reparatie.kpn.com is de weg die je moet bewandelen. 


ok, de situatie is dus dat ze niet in kunnen loggen op een apple device, bv een iPad, omdat de inloggegevens vergeten zijn. 

Wat is dan het nut van aanbieden van een perfect werkende iPad als defect? Dat gaat echt het inlogprobleem niet oplossen. Als de iPad terugkomt kunnen ze nog steeds niet inloggen als ze de inloggegevens niet weten.

Of ben ik nou gek?


Aanmelden op reparatie.kpn.com is de weg die je moet bewandelen. 

@Gkoolma wat @Ik_Combineer hier zegt klopt volledig. Zie ook onze informatiepagina over welkomstcadeaus.Â