Skip to main content
Antwoord

iPhone 11 niet op voorraad

• January 6, 2020
  • 5 reacties
  • 303 keer bekeken

Hi, ik heb zondag de iPhone 11 128GB black besteld, maar deze blijkt nu opeens niet op voorraad te zijn. Wanneer kan ik deze verwachten? Mvg

Beste antwoord door Lisa

@Annahill Welkom op ons Forum! Ik heb meteen even voor je meegekeken en zie dat de voorraad inderdaad op is. Het gaat echter om een aantal bestellingen die niet uitgeleverd konden worden, waaronder jou bestelling ben ik bang. Gelukkig krijgen we morgen weer een nieuwe voorraad binnen. Deze zal voldoende zijn voor het aantal reserveringen die klaar staan. Ik ga er van uit dat je morgen/overmorgen bericht krijgt met een datum dat het toestel geleverd wordt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • January 7, 2020

@Annahill Welkom op ons Forum! Ik heb meteen even voor je meegekeken en zie dat de voorraad inderdaad op is. Het gaat echter om een aantal bestellingen die niet uitgeleverd konden worden, waaronder jou bestelling ben ik bang. Gelukkig krijgen we morgen weer een nieuwe voorraad binnen. Deze zal voldoende zijn voor het aantal reserveringen die klaar staan. Ik ga er van uit dat je morgen/overmorgen bericht krijgt met een datum dat het toestel geleverd wordt. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 11, 2020

@Annahill 

Heb je inderdaad al een bericht ontvangen? 

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 11, 2020

@Annahill Ik ben ook erg benieuwd of je het toestel al ontvangen hebt. Mocht dit nóg steeds niet zo zijn, zou je dan je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje willen geven als dit gebeurd is? Dan kijk ik met je mee. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 12, 2020

@Noordzee @Lisa Er is inderdaad een berichtje gekomen en heb hem snel ontvangen! 👍🏼

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 12, 2020

Fijn @Annahill , Veel plezier met je nieuwe Ipnone.