Skip to main content

Gisteren telefonisch besteld nu blijkt vanmorgen dat de mint groene iPhone 12 niet leverbaar is, wanneer wel? En had fijn geweest als dit direct was gemeld een andere kleur is ook prima.

Goedemorgen @S82, helaas ben je niet de enige die op de iPhone wacht. 

KPN medewerker @Jasper geeft hier meer info. 


Kan iemand mij wel meer informatie geven?


Waarom bestel je ‘m niet bij een website wiens core-business telefoons verkopen is.

Eerst huidige bestelling annuleren. En je kan daar ook KPN abo verlengen met nieuw toestel, als je dat wilt.


Bedankt voor je tip, zal daar straks eens naar gaan kijken! Maar ik mag toch vanuit gaan dat KPN mij ieder geval informatie kan geven wat een domper denk je een nieuwe telefoon te hebben. 


@S82 

Lees hier vaak dat bij KPN tijdens bestellen op de site staat “op voorraad", wat meteen na bestellen veranderd in “niet leverbaar".

 


Belachelijk! Ik had verwacht dat de medewerker die mij had geholpen ieder geval had kunnen zeggen maar helaas.


Kan iemand mij wel meer informatie geven?


Dat kan door een KPN moderator, het duurt alleen wel een aantal dagen voor je hier antwoord krijgt.
Het beste kun je jouw forum profiel alvast invullen zodat de KPN moderator jouw gegevens erbij kan pakken. De levertijd van iPhones zijn langer. Vooral van de meest gewilde modellen in populaire kleuren kan er soms weinig voorraad zijn.


Wil je direct geholpen worden kun je het beste bellen met het gratis nummer  0800 0402 en aangeven ‘medewerker spreken’ 


Hoi @S82, heb je inmiddels al meer duidelijkheid?
Als je wilt kan ik de algemene levertijd altijd even voor je checken.
Welke variant van de mintgroene iPhone 12 heb je precies besteld?Â