Skip to main content

iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

• September 16, 2021
  • 563 reacties
  • 41936 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

563 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 4, 2021

Ik heb hem de 23ste van oktober besteld “13 Pro Max Graphite 512gig”, en ik krijg hem morgen al binnen. 

:heart_eyes:

• Topper
  • November 5, 2021

De 13 Pro Sierra Blue 256GB is nu ook binnen, mooi, heerlijk snel&scherp en ook al is het allebei 6.1 volgens mij wel groter scherm(grotere letters op twitter)

Ik vind hem wel eerder grijs dan blauw, maar ik had dan ook wel de erg leuke blauwe xr…

Oftewel weken eerder dan verwacht dus ben er extra blij mee.

AngelaVogel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 5, 2021

Ik begin nu wel echt te balen. Ik heb op 17 september om 14.10 uur een pre order geplaatst voor de iPhone 13 Pro Max siërra blue 128gb. Ik heb hem dus nog steeds niet!!! Eerst zag ik staan week 45, nu al week 47. Ik dacht dat ik er dus wel snel bij was, maar dat is dus duidelijk niet het geval. Week 47 is dan ook nog niet zeker dus dan is het ruim 2 maanden na pre order. Waarom doe ik dan nog een pre order als ik hoor dat mensen hem later besteld hebben en hem al hebben ontvangen. 

• Topper
  • November 5, 2021

Ik begin nu wel echt te balen. Ik heb op 17 september om 14.10 uur een pre order geplaatst voor de iPhone 13 Pro Max siërra blue 128gb. Ik heb hem dus nog steeds niet!!! Eerst zag ik staan week 45, nu al week 47. Ik dacht dat ik er dus wel snel bij was, maar dat is dus duidelijk niet het geval. Week 47 is dan ook nog niet zeker dus dan is het ruim 2 maanden na pre order. Waarom doe ik dan nog een pre order als ik hoor dat mensen hem later besteld hebben en hem al hebben ontvangen. 

Wat vreemd! Hopelijk kan iemand je helpen.

• Topper
  • November 5, 2021

ok ik ben specifiek voor het eerst voor een Pro gegaan vanwege de macro functie enne ik ben niet teleurgesteld:

(foto iets kleiner gemaakt maar niks scherper gemaakt)

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • November 5, 2021

Hoi @IngeK73

Wat fijn dat jij zo tevreden bent en dit met ons wil delen! Wat een mooie foto. :blush:

• Nieuwkomer
  • November 5, 2021

@Pukvdflat :

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Apple ontvangen. In het overzicht hierboven vind je een geschatte levertijd. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. 

Waarschijnlijk is er een kleine voorraad binnengekomen en heeft dat even ‘op voorraad’ gestaan. Vervolgens zijn die uitgeleverd aan de klanten op volgorde van bestelling.

Als jij daar niet bij zat is het helaas weer wachten op de volgende batch. 

Mischien niet “beschikbaar” zetten , mensen die pre orders hebben staan krijgen vanzelf een bericht , en je past de post aan naar op voorraad terwijl nieuwe klanten die kijken op het forum voor nieuwe Telefoon en er staat dat dat de telefoon beschikbaar is ? Vind het nogal

krom!

Ik begrijp het ook nog steeds niet goed. Ik heb 15-10-21 een Pro Max Silver 256 besteld. Levertijd stond op week 43-44. Hierna stond deze op 46 wat inmiddels als week 47 is. Als je nu op site één zou bestellen staat de levering op eind november, wat week 47 ongeveer is. Terwijl bij bestellen eind oktober werd aangegeven. 
Het lijkt erop alsof men geen idee heeft van wat en wanneer geleverd gaat worden. Ik blijf dit onbegrijpelijk vinden. 

Zag je reacties al een paar keer omdat ik ook op mijn bestelling wachtte. Zojuist geannuleerd omdat ze online voorraad hebben bij Mediamarkt. Voor 5 uur besteld morgen in huis met KPN abonnement. 13 Pro Max 256GB Grijs. Zie dat je zilver hebt besteld maar mocht je grijze willen, Mediamarkt heeft ze. Wel moet je dan eerst met KPN bellen om bestelling te annuleren. Mediamarkt gaf telefonisch aan dat dit model ‘ruim’ op voorraad was maar mocht geen aantallen noemen. 

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • November 5, 2021

Zit ik uit verveling nog eens de status van mijn bestelling te bekijken… Zie ik in eens dat de telefoon op voorraad is en wordt klaargemaakt voor verzending… 15-10-21 besteld. Wat moet je nu denken van de aangegeven eerstvolgende levering?

Wel fijn dat het toch sneller lijkt te gaan komen dan aangegeven.  

Nu afwachten hoe snel de verzending zal gaan…

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • November 5, 2021

Zit ik uit verveling nog eens de status van mijn bestelling te bekijken… Zie ik in eens dat de telefoon op voorraad is en wordt klaargemaakt voor verzending… 15-10-21 besteld. Wat moet je nu denken van de aangegeven eerstvolgende levering?

En nu ook verzonden… 🤞

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • November 5, 2021

@Pukvdflat :

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Apple ontvangen. In het overzicht hierboven vind je een geschatte levertijd. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. 

Waarschijnlijk is er een kleine voorraad binnengekomen en heeft dat even ‘op voorraad’ gestaan. Vervolgens zijn die uitgeleverd aan de klanten op volgorde van bestelling.

Als jij daar niet bij zat is het helaas weer wachten op de volgende batch. 

Mischien niet “beschikbaar” zetten , mensen die pre orders hebben staan krijgen vanzelf een bericht , en je past de post aan naar op voorraad terwijl nieuwe klanten die kijken op het forum voor nieuwe Telefoon en er staat dat dat de telefoon beschikbaar is ? Vind het nogal

krom!

Ik begrijp het ook nog steeds niet goed. Ik heb 15-10-21 een Pro Max Silver 256 besteld. Levertijd stond op week 43-44. Hierna stond deze op 46 wat inmiddels als week 47 is. Als je nu op site één zou bestellen staat de levering op eind november, wat week 47 ongeveer is. Terwijl bij bestellen eind oktober werd aangegeven. 
Het lijkt erop alsof men geen idee heeft van wat en wanneer geleverd gaat worden. Ik blijf dit onbegrijpelijk vinden. 

Zag je reacties al een paar keer omdat ik ook op mijn bestelling wachtte. Zojuist geannuleerd omdat ze online voorraad hebben bij Mediamarkt. Voor 5 uur besteld morgen in huis met KPN abonnement. 13 Pro Max 256GB Grijs. Zie dat je zilver hebt besteld maar mocht je grijze willen, Mediamarkt heeft ze. Wel moet je dan eerst met KPN bellen om bestelling te annuleren. Mediamarkt gaf telefonisch aan dat dit model ‘ruim’ op voorraad was maar mocht geen aantallen noemen. 

Hallo Roy, dank voor de tip. Heb zojuist gezien dat hij verzonden is. Wacht ik maar even af of hij morgen komt. 
veel plezier met je nieuwe telefoon!!

AngelaVogel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 5, 2021

Even een vraagje. Wie hebben er nog meer de pro Max siërra bleu 128 gb besteld? Zo ja wanneer en wanneer eventueel al ontvangen?

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • November 6, 2021

Vandaag ontvange, precies binnen het termijn welke werft aangegeven op moment van de bestelling. Als opvolger van mijn Xs, echt een verbetering. 
Levertijden, ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken, maar vermoedelijk is de levertijd waarschijnlijk die zoals op moment van bestelling wordt aangeven. 

Goed weekend!!

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 7, 2021

Even een vraagje. Wie hebben er nog meer de pro Max siërra bleu 128 gb besteld? Zo ja wanneer en wanneer eventueel al ontvangen?

In het startbericht staan de actuele levertijden, deze passen wij steeds aan. De iPhone 13 Pro Max Sierra Blue 128 GB wordt nu in week 47 weer verwacht. 

AngelaVogel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 7, 2021

In het startbericht staan de actuele levertijden, deze passen wij steeds aan. De iPhone 13 Pro Max Sierra Blue 128 GB wordt nu in week 47 weer verwacht. 

Dat heb ik allemaal bij gehouden. Ik heb al verschillende data zien staan. Het gaat mij erom dat ik op 17 september een pre-order heb gedaan en om 14.30 uur de bevestiging heb gekregen en nog steeds geen telefoon heb. Ik wil dus graag weten of er hier mensen zijn die hem ook besteld hebben en of die hem al ontvangen hebben. Ik krijg netjes elke week een mail (op afgelopen vrijdag na, omdat ik misschien een beetje boos ben geworden op kpn omdat er nog meer fout gaat) waarin staat als eerste besteld = als eerste in huis. Hier geloof ik niks meer van, daar ik elke week de leveringen zie oplopen en als ik bel krijg ik steeds te horen oohhh er komen er zoveel binnen, daar zal u wel bij zitten u heeft tenslotte zo snel de pre order gedaan. Dus niet. Ik wacht nu al bijna 2 maanden!!!! 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 7, 2021

Wanneer je erbij zit, daar heb ik geen inzicht in. In kan enkel zien wanneer er nieuwe voorraad vanuit Apple bij ons binnenkomt. Zodra die binnen is, gaan de toestellen meteen weer de deur uit naar diegenen die het toestel als eerste besteld hebben. Het blijft nog even wachten. :(

AngelaVogel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 7, 2021

Ben benieuwd hoe lang ik nog moet wachten. Er komen er volgende week weer binnen is mij verteld en hoop daar dan wel bij te zitten. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Auteur
  • Moderator
  • November 7, 2021

Ik hoop dat van harte met je mee @AngelaVogel, sommige varianten zijn een stuk slechter leverbaar dan anderen, en ik heb het vermoeden dat jij hiermee echt de pech hebt dat je 1 van de minst geleverde varianten hebt gekozen :grimacing:

• Deelnemer
  • November 7, 2021

Het is toch om te huilen hoe het allemaal gaat, het is elk jaar weer drama en de communicatie blijft op en top k•t

Als kers op de taart kan je bij een 3e partij aankloppen of hun jou abbo kunnen verlengen als ze de telefoon gelijk op voorraad hebben Zoals hier boven valt te lezen. Ik zou me diep schamen en intern toch maar eens het een en ander aanpassen en doordrukken dit is inner diep en diep triest

• Nieuwkomer
  • November 9, 2021

Goedemorgen,

ik heb 29 oktober een iphone 13 max pro besteld maar ik hoor niks van wanneer het binnekomt,

kunt u me daar meer duidelijkheid over geven? 
alvast bedankt

dick maagdelijn

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 9, 2021

Goedemorgen @maagdelijn! Jouw bericht is samengevoegd met dit topic.

In het startbericht kun je meer informatie en een overzicht met levertijden vinden. Ik mis welke kleur jij van de iPhone 13 Max Pro besteld hebt, anders had ik het kunnen aangeven. Check het zelf even in het bovenstaande overzicht.

Let op: Het overzicht hieronder laat alleen zien in welke week wij een nieuwe levering vanuit Apple verwachten. Je kunt jouw iPhone 13 op z'n vroegst de week na de volgende levering verwachten, maar dit kan ook later zijn. Wij weten niet hoeveel voorraad wij krijgen en kunnen ook niet zien of jouw iPhone bij de volgende levering zit. Houd daarvoor Mijn Bestelling in de gaten.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 9, 2021

Goedemorgen,

ik heb 29 oktober een iphone 13 max pro besteld maar ik hoor niks van wanneer het binnekomt,

kunt u me daar meer duidelijkheid over geven? 
alvast bedankt

dick maagdelijn

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Dan kan je nog wel een poos geduld hebben want ik wacht al sinds 1 oktober :) 

• Nieuwkomer
  • November 9, 2021

Gisteren een iPhone 13 Pro Silver 128GB, verwachte levertijd week 45/46 (we zijn nu week 45). Kan ik er vanuit gaan dat ik ook bij die levering in aanmerking kom? Of geldt dit voor bestellingen van vóór week 45? Helemaal niet ongeduldig natuurlijk.. :)

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 10, 2021

Gisteren een iPhone 13 Pro Silver 128GB, verwachte levertijd week 45/46 (we zijn nu week 45). Kan ik er vanuit gaan dat ik ook bij die levering in aanmerking kom? Of geldt dit voor bestellingen van vóór week 45? Helemaal niet ongeduldig natuurlijk.. :)

Als ik het goed begrepen heb worden ze uitgeleverd in de volgorde van bestellen. Dus dan ben je afhankelijk vam hoeveel mensen hem voor je besteld hebben en de hoeveelheid Iphones die KPN binnen krijgt. Bij mij stond er eerst week 41, inmiddels al eind November :cry:

• Nieuwkomer
  • November 10, 2021

hebben jullie voorraad iPhone 13 pro in goes de winkel?

ik zou een willen komen kopen vandaag of morgen!

Admin: topic verplaatst naar verzameltopic iPhone 13

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Reiter, welkom op ons forum!
In de winkels hebben we geen toestellen meer maar in het startbericht van dit topic kun je de verwachte levertijden vinden van alle iPhone 13 toestellen!