Skip to main content

iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

• September 16, 2021
  • 563 reacties
  • 41936 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

563 reacties

• Topper
  • November 10, 2021

Na 3 weken wachten komt mijn iphone er hopelijk ook aan. Hij staat al hele dag op dit bericht, weet iemand of hij vandaag nog verstuurd wordt?

• Deelnemer
  • November 10, 2021

Hoi @Reiter, welkom op ons forum!
In de winkels hebben we geen toestellen meer maar in het startbericht van dit topic kun je de verwachte levertijden vinden van alle iPhone 13 toestellen!

Je bent gewoon aan het liegen ! Ik kan hier zo booos om worden. Mensen wachten nog steeds op hun pre order! Dus maaak alsjeblieft geen beloftes die je niet kan nakomen , OT @Reiter verwacht maar een levertijd van ong een maand. Doei

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Auteur
  • Moderator
  • November 10, 2021

Hi @Pukvdflat,

1. In de winkel hebben we geen toestellen meer in verband met overvallen, niet alleen wij maar ook de andere providers hebben deze stap genomen.
  2. In het startbericht staat daadwerkelijk de verwachte levertijd van de iPhone 13's per variant.

Dat het wachten op bepaalde varianten helaas erg lang duurt, betekent nog niet dat @Thomas  een woord gelogen heeft. De levertijden die in het startbericht staan zijn overigens niet een belofte wanneer ‘jij’  je toestel krijgt, maar een indicatie wanneer wij weer een nieuwe lading toestellen geleverd krijgen vanuit Apple. We doen geen beloftes, omdat we zelf niet in de hand hebben wanneer we welke type toestel ontvangen en in welke hoeveelheid.

• Nieuwkomer
  • November 13, 2021

Hallo,

Ik ben even in de war, bij het verlengen, heb ik met opzet gekozen voor de configuratie waar als ik het me goed kan herinneren bij stond '’levering eind november'’ maar nu heb ik het bericht gekregen dat jullie het niet op voorraad hebben en ook niet weten wanneer wel?? 

dat vind ik een beetje vreemd en als ik eerlijk moet zijn voel ik me, met name als terugkomende klant met ook thuis internet etc, er een beetje ingeluisd bijna.

als ik zie dat er hier mensen zijn die half september hebben besteld en nog steeds hun toestel niet hebben. nu begin ik me toch wel erg zorgen te maken. voor het bestellen staat er namelijk nergens dat het toestel niet op voorraad is, dus dit begint wel erg op liegen te lijken, want er staat eind november leverbaar.

mijn vraag of eis eigenlijk is, een indicatie hoelang ik nu daadwerkelijk zal moeten wachten op deze telefoon.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • November 13, 2021

Hallo @Jort Merlijn! Ik kan me voorstellen dat je graag snel je iPhone ontvangt. We zijn echter afhankelijk van de uitlevering door Apple en kunnen geen beloftes maken wanneer je jouw iPhone ontvangt. Als er meer iPhones besteld zijn dan dat er geleverd worden, kan het langer duren.  Kan het zijn dat we deze toestellen in een aantal batches ontvangen. Schaarste van het product door de grote vraag. We doen uiteraard ons best om iedereen zo snel mogelijk van het bestelde toestel te voorzien.

Goedenavond,

Wanneer komt iphone 13 eindelijk om te bestellen😫

admin: Verplaatst naar lopende topic

AngelaVogel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 13, 2021

Ik begin nu wel echt te balen. Ik heb op 17 september om 14.10 uur een pre order geplaatst voor de iPhone 13 Pro Max siërra blue 128gb. Ik heb hem dus nog steeds niet!!! Eerst zag ik staan week 45, nu al week 47. Ik dacht dat ik er dus wel snel bij was, maar dat is dus duidelijk niet het geval. Week 47 is dan ook nog niet zeker dus dan is het ruim 2 maanden na pre order. Waarom doe ik dan nog een pre order als ik hoor dat mensen hem later besteld hebben en hem al hebben ontvangen. 

Wat vreemd! Hopelijk kan iemand je helpen.

Hallo @IngeK73 

Er is eindelijk iemand bij KPN wakker geworden (Maja). Die is er echt goed ingedoken. Er is bij hun iets helemaal mis gegaan. Heb donderdag avond volgens mij een nieuwe bestelling geplaatst. Nu hopen dat ik hem binnen 2 weken heb. Wel balen, ben al vanaf 17 september bezig. Heb ik echt nog nooit gemaakt. 

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • November 13, 2021

Hallo @Youssraaemm

Ik heb je reactie verplaats naar dit topic. Hier vind je de actuele levertijden van de iPhone 13. 

• Nieuwkomer
  • November 15, 2021

Hallo @Youssraaemm

Ik heb je reactie verplaats naar dit topic. Hier vind je de actuele levertijden van de iPhone 13. 

Zijn er alweer ‘actuele’ levertijden? Die in de sticky startpost zijn van 10-11… 😏

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Youssraaemm

Zijn er alweer ‘actuele’ levertijden? Die in de sticky startpost zijn van 10-11… 😏

Openingspost is bijgewerkt. 

• Nieuwkomer
  • November 16, 2021

Ik heb afgelopen zondag (14/11/2021) besteld en kreeg gisteren (15/11/2021) een mailtje dat de telefoon niet op voorraad is. Is er iets bekend over wanneer ik deze ongeveer kan verwachten? En of ik bij de komende voorraad zit of niet?

Alvast bedankt.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 16, 2021

Hi @Anoniem2.0, welkom hier en bedankt voor je bericht! Jammer dat je toestel niet op voorraad is. Voor een antwoord op je vragen wil ik je graag verwijzen naar het startbericht van dit topic:

Wil je in de tussentijd graag weten wanneer je mogelijk jouw toestel kunt verwachten? Check dan het overzicht met levertijden hieronder. Wij zullen dit schema dagelijks updaten zodat deze actueel blijft.

Let op: Het overzicht hieronder laat alleen zien in welke week wij een nieuwe levering vanuit Apple verwachten. Je kunt jouw iPhone 13 op z'n vroegst de week na de volgende levering verwachten, maar dit kan ook later zijn. Wij weten niet hoeveel voorraad wij krijgen en kunnen ook niet zien of jouw iPhone bij de volgende levering zit. Houd daarvoor Mijn Bestelling in de gaten.

• Nieuwkomer
  • November 18, 2021

Afgelopen zaterdag 13 november de iPhone 13 Pro Silver 128GB besteld, vandaag een SMS binnen gekregen dat die morgen wordt geleverd. Top!:grin:

• Deelnemer
  • November 23, 2021

Bewust gekozen voor de 13 pro zonder acties. Apple TV boeit me niet. Vandaag gebeld met kpn omdat een code aanvragen per sms voor een aanbieding om abbo te verlengen al drie dagen niet werkt. Mij werd verzekerd door de vriendelijke dame van kpn dat de 13 pro op voorraad was en de levering alleen maar afhankelijk zou zijn van de snelheid van PostNL.

nu kreeg ik zojuist het volgende bericht: ‘

Beste meneer,

Dit is een update over uw bestelling van de nieuwe Apple iPhone 13 Pro 5G 256GB, Graphite. Door een wereldwijd tekort hebben wij uw iPhone 13 op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere nieuwe iPhone doen wij er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Apple.

Nog heel even geduld, uw gereserveerde Apple iPhone 13 Pro 5G 256GB, Graphite komt er bijna aan. Als wij de iPhone 13 weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij uw toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als eerste besteld = als eerste in huis!

Via e-mail en sms houden wij u op de hoogte hoe het gaat met uw bestelling.

Wij helpen u graag via onze Online Klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer 
Directeur Klantenservice

We versturen deze e-mail automatisch. Dat betekent dat wij een antwoord op deze e-mail niet lezen.0c0e6e7cae11f7b5b6d5efb77c4203af.png

Ben er dus even flink ingeluisd door de vriendelijke dame. Als ze dit had gemeld had ik wellicht voor een andere gekozen die wel op voorraad was, omdat ik nogal twijfelde vanwege het voordeel van de EarPods. Verder ben je overigens elders goedkoper af omdat kpn geen verschil maakt tussen verlengen of een nieuw abonnement, waardoor shoppen erg makkelijk wordt gemaakt. Nja, baal gewoon van deze gang van zaken en moest dat even kwijt, wellicht ietwat off-topic en heb maar de hoop dat de telefoon zeer spoedig binnen is. Ik had ‘m morgen verwacht. Dank, vriendelijke dame van kpn!

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 23, 2021

Hoi @Bacope, welkom! Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als je het toestel direct verwachte en dit lukt toch niet Maar er is hier natuurlijk geen sprake van ingeluisd worden. Voorraad en levering van de iPhone 13 is een nogal wisselvallig iets. We geven je, tijdens contactmomenten, te goeder trouw informatie. Maar het kan voorkomen dat dit toch niet (helemaal) klopte. In het startbericht van dit topic waar we je bericht heen verplaatst hebben zie je de meest up to date bekende leverdata van de verschillende typen. Houdt verder je bestelomgeving in de gaten. Daar, en per e-mail, krijg je bericht zodra jouw toestel onderweg is naar je.

• Nieuwkomer
  • November 23, 2021

Hoi!

Weet iemand hoe lang het duurt voordat het klaar is voor verzending?

• Deelnemer
  • November 23, 2021

Hoi @Bacope, welkom! Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als je het toestel direct verwachte en dit lukt toch niet Maar er is hier natuurlijk geen sprake van ingeluisd worden. Voorraad en levering van de iPhone 13 is een nogal wisselvallig iets. We geven je, tijdens contactmomenten, te goeder trouw informatie. Maar het kan voorkomen dat dit toch niet (helemaal) klopte. In het startbericht van dit topic waar we je bericht heen verplaatst hebben zie je de meest up to date bekende leverdata van de verschillende typen. Houdt verder je bestelomgeving in de gaten. Daar, en per e-mail, krijg je bericht zodra jouw toestel onderweg is naar je.

‘KPN heeft er voldoende op voorraad, de levertijd is puur afhankelijk van PostNL.’  Dan is er natuurlijk wel sprake van ingeluisd worden. Er was even stilte na mijn vraagstelling, wat voor mij betekend dat ze de voorraad even gecheckt had. Verder is het afwachten inderdaad, zo ver was ik ook al.🙃

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 23, 2021

@Alexpap, in het startbericht staat wanneer de toestellen weer binnenkomen, in jouw geval is dat in week 47 weer. We houden je op de hoogte op de bestelstatuspagina. 

hallo , 

ik heb vanavond een iphone 13 besteld in het pink 

128 gb 

er stond dat hij leverbaar is vanaf half november kijk ik net bij bestelstatus staat er dat die niet op voorraad is dit is wel heel raar vind ik 

wanneer komt hij weer binnen ?

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@mariskavroegindeweij Welkom op het forum. 

Je vind de levertijden van de verschillende types en kleuren in de beginpost van @Maja_ onder de groene balk.

• Nieuwkomer
  • November 25, 2021

Goedemorgen, 

Ik heb de iPhone 13 Pro Max Sierra Blue 128gb besteld.

Op de bestelstatus pagina staat dat de telefoon helaas niet op voorraad is. 

Maar volgens de productpagina is dit model op voorraad en voor 23:59 besteld, morgen in huis.

Kan ik er vanuit gaan dat mijn bestelling ook morgen geleverd wordt?

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • November 25, 2021

Hoi @Patrick V,

Tof dat je een nieuwe iPhone hebt besteld! Ik ben bang dat wat je in de bestel statustool ziet staan, klopt. Er is ontzettend veel schaarste op het moment. Onze voorraden zijn afhankelijk van wat we van Apple krijgen qua toestellen en we weten helaas van te voren niet hoeveel we krijgen. In het startbericht van dit topic kun je vinden wat de verwachte levertijd van jouw toestel is. Zodra jouw toestel naar jou onderweg is, krijg je daar bericht van. Ik hoop dat je hem heel gauw in ontvangst kunt nemen!

• Nieuwkomer
  • November 25, 2021

Hoi @Patrick V,

Tof dat je een nieuwe iPhone hebt besteld! Ik ben bang dat wat je in de bestel statustool ziet staan, klopt. Er is ontzettend veel schaarste op het moment. Onze voorraden zijn afhankelijk van wat we van Apple krijgen qua toestellen en we weten helaas van te voren niet hoeveel we krijgen. In het startbericht van dit topic kun je vinden wat de verwachte levertijd van jouw toestel is. Zodra jouw toestel naar jou onderweg is, krijg je daar bericht van. Ik hoop dat je hem heel gauw in ontvangst kunt nemen!

Op de minuut dat je reactie hebt gegeven is de status veranderd in '’wij maken uw bestelling klaar voor verzending'’ :smiley: 

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • November 25, 2021

@Patrick V Heb even mijn trukendoos erbij gepakt, mooi dat het heeft gewerkt! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Heel fijn Patrick, alvast heel veel plezier gewenst met je nieuwe iPhone!

goedemiddag kpn , 

ik heb een vraag als ik kijk naar de levertijd van de iphone 13 dan staat er dat hij deze week wordt geleverd , mijn vraag is wanneer komt die deze week dan binnen de week is bijna voorbij 😅 

ook staat er leverbaar vanaf eind november maar wat kan ik daar onder verstaan eind november 

met vriendelijke groet ,

mariska