Skip to main content

iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

• September 16, 2021
  • 563 reacties
  • 41937 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

563 reacties

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Hallo @Mariska Vroegindeweij, welkom! Het overzicht in het startbericht laat alleen zien in welke week wij een nieuwe levering vanuit Apple verwachten. Je kunt jouw iPhone 13 op z'n vroegst de week na de volgende levering verwachten, maar dit kan ook later zijn. Wij weten niet hoeveel voorraad wij krijgen en kunnen ook niet zien of jouw iPhone bij de volgende levering zit. Houd daarvoor Mijn Bestelling in de gaten.

• Nieuwkomer
  • November 25, 2021

Ik heb een nieuwe iPhone 13 besteld en wil gebruik maken van de €100 korting op de airpods, maar de link werkt niet meer. Hoe kan dit?

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb een nieuwe iPhone 13 besteld en wil gebruik maken van de €100 korting op de airpods, maar de link werkt niet meer. Hoe kan dit?

Leuk dat je hebt gekozen voor de iPhone 13! Je kunt jouw korting op de Airpods claimen via dit formulier.

• Deelnemer
  • November 25, 2021

goedemiddag kpn , 

ik heb een vraag als ik kijk naar de levertijd van de iphone 13 dan staat er dat hij deze week wordt geleverd , mijn vraag is wanneer komt die deze week dan binnen de week is bijna voorbij 😅 

ook staat er leverbaar vanaf eind november maar wat kan ik daar onder verstaan eind november 

met vriendelijke groet ,

mariska

Van mij exact dezelfde vraag, maar dan voor een 13 Pro Max, Graphite 128GB.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

goedemiddag kpn , 

ik heb een vraag als ik kijk naar de levertijd van de iphone 13 dan staat er dat hij deze week wordt geleverd , mijn vraag is wanneer komt die deze week dan binnen de week is bijna voorbij 😅 

ook staat er leverbaar vanaf eind november maar wat kan ik daar onder verstaan eind november 

met vriendelijke groet ,

mariska

Van mij exact dezelfde vraag, maar dan voor een 13 Pro Max, Graphite 128GB.

Voor jou geldt hetzelfde, @Williami90: Het overzicht in het startbericht laat alleen zien in welke week wij een nieuwe levering vanuit Apple verwachten. Je kunt jouw iPhone 13 op z'n vroegst de week na de volgende levering verwachten, maar dit kan ook later zijn. Wij weten niet hoeveel voorraad wij krijgen en kunnen ook niet zien of jouw iPhone bij de volgende levering zit. Houd daarvoor Mijn Bestelling in de gaten.

• Nieuwkomer
  • November 25, 2021

Ik ben er op precies de zelfde manier ingesluisd door kpn 1 min voor het daad werkelijk afsluiten van me abbo is er een voorraad Check gedaan op de iPhone die ik wou en plots na het afsluiten was deze voorraad van 33 iPhone 13 siërra bleu in eens op in slechts 1 minuut want alles was al voorbereid door een medewerker en kreeg ik exact de zelfd mail van kpn waar eigenlijk gewoon staat 1 april u heeft nu een abbo maar geen telefoon 

echt vet balen dit en ook bijzonder misleidend dat er op black vrijdag zo mee gepromoot word als

of er 1000 op vooraan zijn met snel pakkers enzo valt me vies tegen van een bedrijf met zo een goede reputatie 

• Nieuwkomer
  • November 26, 2021

Hetzelfde bij mij. Ik heb voor het bestellen specifiek gevraagd welke op voorraad is en op basis daarvan de keuze voor een 128gb midnight gemaakt. Deze zou er de volgende dag zijn. Bestelling gedaan en de eerste mail die ik krijg, zegt dat ze niet op voorraad zijn. 

hallo 

de website zegt dit maar als je hem wilt bestellen staat er op voorraad voor 23:59 besteld volgende dag binnen hoe kan dit ? @Kpn 

goedemiddag , 

Ik heb een vraag : 

als de iphone pro max sierra blue deze  week is binnen is gekomen , is er dan ook een kans dat die aankomende  week binnen komt ? 

en jullie zeggen dat jullie niet weten wanneer iets binnen komt maar van de week stond er bij de ipone pro max sierra blue leverbaar vanaf 25 november 2021 en toen is die binnen gekomen 

• Deelnemer
  • November 26, 2021

Goedenavond,

waarom staat er nergens in het bestelproces dat de telefoon niet op voorraad is.

Niet leuk!

Wanneer kan ik de Iphone 13 pro verwachten?

ik hoor het graag.

mvgr,

rob

Erwin van KPN
Moderator

@Roforce  Ik heb je vraag hier naartoe verplaatst. In dit topic kun je lezen wat de verwachte levertijden zijn.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 27, 2021

Wellicht kan het schema aangepast worden? Staat namelijk nog steeds week 47 terwijl deze week alweer voorbij is en ik hem vandaag niet meer zie binnenkomen..

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • November 27, 2021

Hallo @Hermanus

Bedankt voor het signaleren. Ik heb gelijk de verwachte levertijden er opnieuw bij gepakt, echter staat alles nog steeds op “verwacht in week 47", we passen dit aan zodra er een update komt. 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 28, 2021

Hallo @Hermanus

Bedankt voor het signaleren. Ik heb gelijk de verwachte levertijden er opnieuw bij gepakt, echter staat alles nog steeds op “verwacht in week 47", we passen dit aan zodra er een update komt. 

Toch zal dit niet meer gaan aangezien week 47 al voorbij is haha.. nee is eigenlijk helemaal niet grappig, ik wacht al 8 weken op mijn nieuwe telefoon en de levertijd is al 7x aangepast :( 

Danny81
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • November 29, 2021

Hi KPN is het mogelijk voor iedereen die een iPhone 13 hebben besteld, een recente update kunnen krijgen wanneer de toestellen weer beschikbaar zijn en geleverd kunnen worden.

De Informatie  is sumier. 

En kunnen er aanpassingen gedaan worden op de website dat de toestellen niet op voorraad zijn. Zo voorkom je dat er veel mensen misleid worden. 

• Deelnemer
  • November 29, 2021

Ik wacht inmiddels ook al een maand op mijn toestel, die vorige week geleverd zou moeten zijn in week 47 (iPhone 13 Pro Max 128GB, Graphite).

Hebben jullie wellicht informatie of de toestellen op zijn minst bij KPN binnengekomen zijn, en dat klanten deze week hun order geleverd krijgen?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Hermanus ​​​​​, @Danny81 en @Williami90 ik heb de tijden inmiddels aangepast! 

• Deelnemer
  • November 29, 2021

@Hermanus ​​​​​, @Danny81 en @Williami90 ik heb de tijden inmiddels aangepast! 

Op basis van welke informatie is deze week 48 nu bepaald? Is er vertraging vanuit jullie leverancier en geven zij nu week 48 aan? Anders is deze nieuwe verwachte levertijd net zo loos als de vorige week 47 en voelt het alsof ik aan het lijntje wordt gehouden.

Het lijkt er nu op alsof alle levertijden aangepast zijn naar wat er op de website wordt aangegeven, zoals begin/half december etc…

P.S. fijn dat je zo snel reageert trouwens!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Wij krijgen een bestand aangeleverd met de verwachte levertermijn. Betekent eigenlijk dat we rond die periode weer een nieuwe voorraad verwachten. Ik weet niet wanneer we daadwerkelijk hoeveel iPhones hebben ontvangen. Wel zie ik dat een paar modellen ineens wel weer beschikbaar zijn, dus er is wel iets geleverd de afgelopen week. Maar stel dat van jouw specifieke type 1000 iPhones geleverd zijn, maar 1500 mensen nog wachten op hun bestelling, dan grijpen dus 500 klanten die week mis en moeten zij weer wachten tot de volgende levering. Het is dus écht een indicatie en zeker weten doe je het pas wanneer je een mail krijgt dat er een toestel beschikbaar is voor je. 

• Deelnemer
  • November 29, 2021

Wij krijgen een bestand aangeleverd met de verwachte levertermijn. Betekent eigenlijk dat we rond die periode weer een nieuwe voorraad verwachten. Ik weet niet wanneer we daadwerkelijk hoeveel iPhones hebben ontvangen. Wel zie ik dat een paar modellen ineens wel weer beschikbaar zijn, dus er is wel iets geleverd de afgelopen week. Maar stel dat van jouw specifieke type 1000 iPhones geleverd zijn, maar 1500 mensen nog wachten op hun bestelling, dan grijpen dus 500 klanten die week mis en moeten zij weer wachten tot de volgende levering. Het is dus écht een indicatie en zeker weten doe je het pas wanneer je een mail krijgt dat er een toestel beschikbaar is voor je. 

Thanks, duidelijk! 

• Deelnemer
  • November 29, 2021

Mijn iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite is op voorraad volgens mijn-bestelling.kpn.com! 

Hopelijk voor alle andere wachtende ook z.s.m!

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 29, 2021

Mijn iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite is op voorraad volgens mijn-bestelling.kpn.com! 

Hopelijk voor alle andere wachtende ook z.s.m!

Nou diezelfde van mij helaas nog niet. Besteld 1 oktober. Vind het met gemak nu wel vervelend worden dat je iedere keer verwacht dat hij dan komt en dan toch weer uitgesteld word. Bij mij al 8x gebeurd inmiddels.

• Deelnemer
  • November 29, 2021

Hoelang is de wachttijd nu voor de iphone 13 blue?

ik heb mijn abonnement een week geleden verlengd en hij zou er uiterlijk zondag zijn ( week 47 )

hij is er nog niet en op de site is de leverings week weer gewijzigd naar week 48.

Neem aan dat jullie toch ook wel contact hebben met Apple ?

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 29, 2021

ik heb mijn abonnement een week geleden verlengd en hij zou er uiterlijk zondag zijn ( week 47 )

hij is er nog niet en op de site is de leverings week weer gewijzigd naar week 48.

Ga er maar vanuit dat dit nog wel een keer of 10 verderop geschoven word.. ik wacht al 2 maanden en word nog steeds door geschoven :(

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • November 29, 2021

Er staat hierboven meerdere keren door mijn collega's en mij uitgelegd hoe het precies gaat, bijvoorbeeld:

Het overzicht in het startbericht laat alleen zien in welke week wij een nieuwe levering vanuit Apple verwachten. Je kunt jouw iPhone 13 op z'n vroegst de week na de volgende levering verwachten, maar dit kan ook later zijn. Wij weten niet hoeveel voorraad wij krijgen en kunnen ook niet zien of jouw iPhone bij de volgende levering zit. Houd daarvoor Mijn Bestelling in de gaten.

Ik begrijp dat je je telefoon zo gauw mogelijk in ontvangst wil nemen. Er is helaas enorme schaarste dus het is afwachten. Ik hoop dat je snel bericht krijgt dat je telefoon onderweg is, dat geldt uiteraard ook voor @Hermanus.