Skip to main content

iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

• September 16, 2021
  • 563 reacties
  • 41937 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

563 reacties

• Deelnemer
  • December 5, 2021

Ik kreeg vannacht opeens een mail dat m’n telefoon vandaag geleverd word, nou zal mij benieuwen :)

Wanneer en welke heb je besteld ?

L. de Beer
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 5, 2021

Welkom hier @L. de Beer! Hoe lang wacht je al op jouw bestelling? Heb je na bestellen wel een orderbevestiging ontvangen?  

Ja, maar je moet toch een soort status kunnen zien in mijnKPN? Ik wacht in vergelijking met anderen nog relatief kort (een week). Maar dat vind ik al redelijk lang. Je koopt geen zak aardappelen, maar een apparaat van om en nabij de 1000 euro.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 5, 2021

Ik snap het heel goed dat je het toestel zo snel mogelijk in handen wilt @L. de Beer, zeker omdat het om zoveel geld gaat. Wat zie je nu precies via de bestelstatus? 

• Deelnemer
  • December 5, 2021

Ik snap het heel goed dat je het toestel zo snel mogelijk in handen wilt @L. de Beer, zeker omdat het om zoveel geld gaat. Wat zie je nu precies via de bestelstatus? 

Bij mij al 3 weken niet op voorraad 

• Deelnemer
  • December 5, 2021

Ik kreeg vannacht opeens een mail dat m’n telefoon vandaag geleverd word, nou zal mij benieuwen :)

24 november iPhone 13 blue. Maaar niets is minder waar, levering uitgesteld want ik zou zogenaamd niet thuis zijn geweest … ja ja ze vormen samen mooi een bak ellende , hele dag thuis zitten voor een telefoon, ze denken dat alles gratis is, vrije dag nemen om op de telefoon te wachten ivm getekend afleveren, en dan vervolgens niet komen.. 

L. de Beer
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 5, 2021

Ik snap het heel goed dat je het toestel zo snel mogelijk in handen wilt @L. de Beer, zeker omdat het om zoveel geld gaat. Wat zie je nu precies via de bestelstatus? 

• Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.

• Nieuwkomer
  • December 6, 2021

Wacht nu al 2 weken op mijn telefoon en de wacht tijd word alleen maar langer

L. de Beer
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 6, 2021

24 november iPhone 13 blue. Maaar niets is minder waar, levering uitgesteld want ik zou zogenaamd niet thuis zijn geweest … ja ja ze vormen samen mooi een bak ellende , hele dag thuis zitten voor een telefoon, ze denken dat alles gratis is, vrije dag nemen om op de telefoon te wachten ivm getekend afleveren, en dan vervolgens niet komen.. 

Niet om het voor KPN op te nemen, maar hier kan KPN niet zo heel veel aan doen. Dit ligt bij de transporteur.

Vanuit mijn werk kunnen collega's een telefoon bestellen bij KPN (zoals ik nu). Die worden dan afgeleverd op kantoor. Er moet officieel voor getekend worden, maar het gebeurt wekelijks dat de bezorger de pakketjes gewoon voor de roldeur neerzet. Hij rijdt zo weg. Hij doet niet eens de moeite om aan te bellen. (officiële klacht is al ingediend bij de transporteur)

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 6, 2021

• Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.

Je gebruikt het juiste ordernummer in combinatie met de postcode? Mag ik anders eens meekijken? Zou je jou profiel van gegevens willen voorzien? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 

L. de Beer
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 6, 2021

Je gebruikt het juiste ordernummer in combinatie met de postcode? Mag ik anders eens meekijken? Zou je jou profiel van gegevens willen voorzien? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 

Uiteraard gebruik ik het juiste ordernummer en postcode. Ik heb mijn profiel aangevuld met de gegevens die je nodig hebt. Bij klantnummer staat het order/bestelnummer.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 6, 2021

@L. de Beer kun je ook nog een mobiel nummer toevoegen en naam van de contractant? Mag ook onder persoonlijke opmerkingen, deze zijn alleen voor jou en ons moderators zichtbaar. Hoor ik graag weer van je. 

L. de Beer
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 6, 2021

@L. de Beer kun je ook nog een mobiel nummer toevoegen en naam van de contractant? Mag ook onder persoonlijke opmerkingen, deze zijn alleen voor jou en ons moderators zichtbaar. Hoor ik graag weer van je. 

Heb ik nu aangevuld.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 6, 2021

Ik ben gaan zoeken, het gaat hier echter om een zakelijke bestelling, deze kan ik niet inzien. Ik wil je aanraden om even met 0800-0403 te bellen of contact te zoeken op het Zakelijke forum

Ik hem mijn iphone 13 pro Max een maand geleden besteld ik krijg de hele tijd een mail met dat er een wereldwijd tekort is. Maar nu wordt er niet bij gezegd hoe lang het duurt voordat hij er is wat kan de verwachte lever/wachttijd zijn 

Admin: bericht verplaatst naar iPhone 13 topic

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @WHTdienstverlening, welkom op ons forum!
In het startbericht bovenaan kun je zien wat de verwachte levertijden zijn voor de toestellen op dit moment.

Afhankelijk van het type en kleur kan zal dit tussen week 49 en eind December zijn.

Beste kpn,

Ik heb bij jullie een iPhone 13, 128 gb, pink besteld. Er staat dat er een levering komt in week 49. Op welke dag komt de levering? En welke dag kan ik de telefoon dan in huis verwachten?

mvg Marlou

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • December 6, 2021

Hoi @WHTdienstverlening, welkom op ons forum!
In het startbericht bovenaan kun je zien wat de verwachte levertijden zijn voor de toestellen op dit moment.

Afhankelijk van het type en kleur kan zal dit tussen week 49 en eind December zijn.

Mits je bij de volgende levering zit. Ik zat er al 4x niet bij. Dus blijft steeds opschuiven.

• Topper
  • December 7, 2021

Hebben jullie zicht in tot welke weeknummer de orders tot nu zijn uitgeleverd van de iphone 13 midnight 128gb? Dan kan ik misschien een klein beetje inschatten of week 51 gered gaat worden of dat het nog wat langer wachten word. Ohja en wordt de betaling ook gedaan op het moment van uitleveren of word die volgende maand al gefactureerd zonder dat die misschien geleverd is?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 7, 2021

Helaas niet, @Voxox, het is echt afwachten. Als je het toestel hebt gekocht in combinatie met een verlenging, dan wordt de bijbetaling op je eerstvolgende factuur ná de levering in rekening gebracht. Is het een nieuw abonnement, dan betaal je bij levering zelf. 

• Topper
  • December 7, 2021

Helaas niet, @Voxox, het is echt afwachten. Als je het toestel hebt gekocht in combinatie met een verlenging, dan wordt de bijbetaling op je eerstvolgende factuur ná de levering in rekening gebracht. Is het een nieuw abonnement, dan betaal je bij levering zelf. 

Haha ja geduld is een schone zaak, maar ja blijft lastig om geduldig te blijven als je weet dat er iets moois aan gaat komen. Duidelijk verhaal rondom de betaling, dan hoef ik daar mij nog niet druk over te maken.

• Deelnemer
  • December 7, 2021

Hi,

ik wilde na mijn frustratie een update geven. En een tip.

Zaterdag kwam er het verwachte bericht dat mijn telefoon niet leverbaar was via KPN. (reminder, toen ik hem kocht zou hij begin december leverbaar zijn)

Ik ben zondag naar de Apple Store gegaan en heb daar de telefoon aangeschaft. Vervolgens mijn bestelling geannuleerd en vandaag een Sim Only abonnement afgesloten.

Begrijpend dat sommigen liever niet zo'n bedrag in 1x betalen maar middels een lening, zou ik aanraden om het zo te doen. 

En, indien bij dié winkel de telefoon niet op voorraad is, staat er een éérlijke leverdatum. En niet eentje die je voor de gek houdt.

Ik hoop dat iemand er wat aan heeft. Ik ben in ieder geval blij met mijn telefoon. ;)

• Nieuwkomer
  • December 7, 2021

Even voor iedereen die een indicatie wilt hebben hoe lang je moet wachten tot de levering uiteindelijk verzonden wordt. Zet hieronder jou eigen aankoopdatum neer met welke type en kleur je hebt besteld.

Zo weet iedereen hoe lang je nog ongeveer moet wachten…

Ik begin:

I Phone 13 Pro 128GB Sierre blue
26 november 

*Admin: samengevoegd met algemeen topic

• Topper
  • December 7, 2021

Jeetje wat een klachtenregen! Ik houd mn hart vast wanneer de mijne dan komt! Anders wordt het ook annuleren en naar apple gaan… hij zou uiterlijk 15 dec komen zei de kpn medewerker… lekker dan heb hem donderdag aangevraagd… erg lullig die misleidende info!! 

Waar is die zogenaamde lijst met levertijden kpn??

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 8, 2021

Waar is die zogenaamde lijst met levertijden kpn??

In het startbericht van dit topic, @klant90

Of je het toestel inderdaad volgende week krijgt zal afhangen van welk model je besteld hebt. Sommigen zijn populairder dan anderen en hebben een langere levertijd. 

• Topper
  • December 8, 2021

@Erik_ 

dan mag ik hopen dat de 13 starlight 256 komt… geloof dat de meeste mensen voor 128 gaan…