Skip to main content

iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

• September 16, 2021
  • 563 reacties
  • 41937 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

563 reacties

• Topper
  • December 8, 2021

@Erik_ 

ik krijg net weer een sms dat hij niet voorradig is… zijn de toestellen van week 49 al wel geleverd of kan het zijn dat er deze week nog wel toestellen binnen komen… aangezien de levering week 49 zou zijn..

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Auteur
  • Moderator
  • December 8, 2021

@klant90 van die variant worden er 140 geleverd in week 49 en daarna volgt er weer een levering in week 51, althans dat is de info die we door hebben gekregen vanuit Apple. Ik weet helaas niet of die 140 stuks al zijn geleverd en we kunnen ook nergens nagaan of jij bij de 140 langst wachtenden zit of dat jouw toestel pas met de volgende levering binnen gaat komen. Uiteraard hoop ik keihard met je mee dat jij die van jou deze week nog gaat ontvangen! 

• Nieuwkomer
  • December 8, 2021

Het zinnetje alleen al na drie weken wachten “Nog heel even geduld”. Dit verwacht je bij een paar dagen wachten en niet bij weken.

Wie wacht er nog meer op de Apple iPhone 13 Pro 5G 256GB Graphite, en hoelang?

Dit is het bericht die ik elke week een paar keer krijg:

“Nog heel even geduld, uw gereserveerde Apple iPhone 13 Pro 5G 256GB, Graphite komt er bijna aan.”

Ilmer Saathof
Nieuwkomer

Vanaf vrijdag 17 september om 14:00 uur pre-order je de nieuwe iPhone 13 bij KPN!

Ik heb eergisteren de max 126gb in het blauw besteld maar hoor verschillende signalen vanuit de kpn winkel over levering. Kan ik van de huidige leverweek uitgaan of moet ik vrezen of ik de telefoon dit jaar nog in handen kan krijgen? 

*admin edit: quote ingekort voor leesbaarheid

• Nieuwkomer
  • December 8, 2021

Ik heb de iphone 13 pro max deze week besteld, wanneer denken jullie weer een partij te ontvangen vanuit Apple ?

• Nieuwkomer
  • December 8, 2021

Op 22 november één van m’n mobiele telefoonabonnementen bij KPN verlengd met als toestel de Apple iPhone 13 5G 128GB Midnight. Op dat moment was ik niet bekend met dit topic, werd ik hier niet op gewezen tijdens het bestelproces en stond er geen levertijd benoemd, maar simpelweg ‘op voorraad’. Inmiddels meer dan 2,5 week verder zonder uitzicht op een specifieke leverdatum, gebrekkige communicatie en geen genoegdoening… 

Als loyale (>12,5y) en goede (>4 abonnementen) particuliere klant vind ik dit erg tegenvallen. Het is ook de eerste keer dat ik zo iets meemaak. Valt er iets meer specifiek te zeggen over de levering en worden gedupeerden nog tegemoet gekomen?

• Deelnemer
  • December 9, 2021

Ik heb 20 november bestelling gedaan voor iPhone 13 midnight 128gb. Nog steeds niks binnen. Tegelijkertijd ook Apple AirPods besteld en die zijn eindelijk onderweg.  Waar mijn telefoon blijft……geeeeeen idee. Toen ik hem bestelde stond er levertijd eind november. Nog steeds aan het wachten 

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • December 9, 2021

@Ilmer Saathof & @Calton  In het startbericht kun je vinden wanneer wij een nieuwe levering verwachten van Apple. We weten van te voren nooit hoeveel toestellen we krijgen en of er dus voldoende bij zitten om jouw bestelling ook te leveren. Als we wel voldoende voorraad hebben gekregen, dan krijg je daarover bericht van ons dat we je bestelling gaan versturen. Enkele dagen later kun je dan jouw telefoon in ontvangst nemen.

@SvE-NL  Als je een nieuwe telefoon bestelt, dan wil je die natuurlijk zo snel mogelijk in ontvangst nemen. We hebben te maken met een schaarste, onder andere vanwege het wereldwijde chiptekort, waardoor het even duurt voordat toestellen voldoende op voorraad zijn. Meer informatie dan wat er in het startbericht staat heb ik helaas niet voor je. Er zal geen tegemoetkoming komen voor de lange levertijd. Ik hoop dat je snel bericht krijgt dat jouw toestel op voorraad is en naar jou verstuurd gaat worden!

• Nieuwkomer
  • December 9, 2021

Hallo,

op 22 november j.l. Heb ik mijn abonnement verlengt met een telefoon namelijk de Apple iPhone 13 5G 128GB, Midnight. Nu is deze niet op voorraad en kreeg ik eerst bericht dat hij vanaf week 48 weer leverbaar zou zijn. Dit is inmiddels verschoven naar week 49-50 gedeeltelijk en vanaf week 51 weer leverbaar. Natuurlijk werken ze bij KPN met de regel “wie het eerst besteld heeft, word ook als eerste geleverd. Nu is mijn vraag hoe het dan mogelijk is dat de levering data met 3 weken kan verschuiven? Ook heb ik met de actie van korting op iPods mee gedaan en al betaald. Deze iPods ontvang is pas als mijn abonnement ingaat! Waarom moet ik dan al wel betalen???? Graag zie ik een persoonlijke reactie tegemoet van KPN met een eventuele oplossing zoals een andere kleur iPhone 13 of 1 met meer opslag voor dezelfde prijs want dit is niet de gang van zaken. Dan had KPN de bestelling moeten blokkeren en eerst hun voorraad op pijl moeten krijgen voor ze nieuwe bestellingen op kunnen nemen. 

ik zie u reactie en oplossing tegemoet. 

met vriendelijke groet,

Heino Hekelaar 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb 20 november bestelling gedaan voor iPhone 13 midnight 128gb. Nog steeds niks binnen. Tegelijkertijd ook Apple AirPods besteld en die zijn eindelijk onderweg.  Waar mijn telefoon blijft……geeeeeen idee. Toen ik hem bestelde stond er levertijd eind november. Nog steeds aan het wachten 

Hoi @Ans123, in het startbericht kun je de meest actuele verwachte leverdatum vinden voor de iPhone 13 128GB Midnight
Op dit moment is dat :

iPhone 13 128GB Midnight week 51 (gedeelte al in week 49 en 50)

Zodra jouw toestel verzonden wordt krijg je daar bericht over. Helaas kan ook ik niet inzien wanneer dat precies gaat zijn.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemiddag @H.Hekelaar, welkom op ons forum!
Een andere oplossing heb ik helaas niet voor je. De levertijden genoemd in dit topic (hierboven) zijn de levertijden die wij van Apple door krijgen.

Wij hebben geen zicht op het aantal leveringen van deze zendingen dus het kan voorkomen dat er niet genoeg toestellen geleverd worden om alle orders te voorzien. De bestellingen worden zonder uitzondering op volgorde van binnenkomst voldaan.

Lang verhaal kort, ik heb helaas geen oplossing maar zodra jouw toestel binnen is komt hij meteen jouw kant op en krijg je hier ook bericht van.

• Deelnemer
  • December 9, 2021

Hoi @Ans123, in het startbericht kun je de meest actuele verwachte leverdatum vinden voor de iPhone 13 128GB Midnight
Op dit moment is dat :

Zodra jouw toestel verzonden wordt krijg je daar bericht over. Helaas kan ook ik niet inzien wanneer dat precies gaat zijn.

Ja daar klopt dus ook niks Van want dat was eerst week 47 toen 48 en we zitten nu inmiddels in week 49 en nog niks. Zeg dan gewoon leverbaar 2022

• Nieuwkomer
  • December 10, 2021

Hebben jullie zicht in tot welke weeknummer de orders tot nu zijn uitgeleverd van de iphone 13 midnight 128gb? Dan kan ik misschien een klein beetje inschatten of week 51 gered gaat worden of dat het nog wat langer wachten word. Ohja en wordt de betaling ook gedaan op het moment van uitleveren of word die volgende maand al gefactureerd zonder dat die misschien geleverd is?

Via deze link kan je (als het klopt) soort van inzien hoelang je nog moet wachten. Moet je wel de iphone 13 aanklikken

https://www.mobiel.nl/vragen-en-contact/overig/levertijd-iphone-13/levertijd-iphone-13-pro

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 10, 2021

@Hazeltje19 dat is een link van toestellen die via mobiel.nl zijn gekocht met een abonnement bij ons. Niet via ons. Ik heb daar ook zo geen inzicht in. 

• Nieuwkomer
  • December 10, 2021

Het zinnetje alleen al na drie weken wachten “Nog heel even geduld”. Dit verwacht je bij een paar dagen wachten en niet bij weken.

“Nog heel even geduld, uw gereserveerde Apple iPhone 13 Pro 5G 256GB, Graphite komt er bijna aan.”

Ik heb inderdaad ook de Apple iPhone 13 Pro 5G 256GB Graphite besteld op 22 november. Dit omdat hij vanaf begin december geleverd zou worden. Ik heb een nieuwe telefoon genomen ivm de mogelijkheid voor dual sim, want ik vertrek 27 december naar Saoedi Arabië voor 3 weken… dan is het wel fijn als ik een data simkaart van daar naast mijn eigen kan gebruiken zonder al te veel kosten….

Wanneer komt mijn telefoon!?

• Nieuwkomer
  • December 10, 2021

08-12-2021

17-11-2021 om 14:19 | De Apple iPhone 13 Pro 5G 256GB Graphite besteld.

08-12-2021 om 14:19 | Wacht al drie weken op de Apple iPhone 13 Pro 5G 256GB Graphite.

09-12-2021 om 20:36 | Uw nieuwe toestel is naar u onderweg.

09-12-2021 om 22:04 | Track and trace uw pakket wordt bezorgd tussen 10:45 - 13:15.

10-12-2021 om 13:01  | PostNL uw pakket wordt bezorgd tussen 15:40 - 17:40.

10-12-2021 om 16:54 | Uw pakket is bezorgd.

In totaal heb ik dus 3 weken en 2 dagen gewacht op de Apple iPhone 13 Pro 5G 256GB Graphite.

Hopelijk gaat KPN de berichten naar de klanten aanpassen met de verwachte wachttijd. Je zal dit toch in het systeem moeten kunnen zien lijkt mij.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 11, 2021

@BLHV Je ontvangt een bericht wanneer jouw telefoon onderweg is. Rico heeft 3 weken en 2 dagen moeten wachten. Gezien de verwachte leveringen verwacht ik dat je jouw toestel voor vertrek in handen hebt :thumbsup:

• Deelnemer
  • December 11, 2021

@BLHV Je ontvangt een bericht wanneer jouw telefoon onderweg is. Rico heeft 3 weken en 2 dagen moeten wachten. Gezien de verwachte leveringen verwacht ik dat je jouw toestel voor vertrek in handen hebt :thumbsup:

Ik wacht ook al 3 weken dus zou er niet vanuit gaan 

• Deelnemer
  • December 11, 2021

Ik wacht ook al 3 weken dus zou er niet vanuit gaan 

Gaan we weer. Week nummer 4

Hakan Bundz
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 12, 2021

Wat is de levertijd van de iphone 13 op dit moment ongeveer?

Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic over iPhone 13

• Topper
  • December 12, 2021

Hebben jullie zicht in tot welke weeknummer de orders tot nu zijn uitgeleverd van de iphone 13 midnight 128gb? Dan kan ik misschien een klein beetje inschatten of week 51 gered gaat worden of dat het nog wat langer wachten word. Ohja en wordt de betaling ook gedaan op het moment van uitleveren of word die volgende maand al gefactureerd zonder dat die misschien geleverd is?

Via deze link kan je (als het klopt) soort van inzien hoelang je nog moet wachten. Moet je wel de iphone 13 aanklikken

https://www.mobiel.nl/vragen-en-contact/overig/levertijd-iphone-13/levertijd-iphone-13-pro

volgens deze link moet de 13 256 startlight al op voorraad zijn! @Kpn @Erik_  waarom hoor ik dan niks en heb ik wederom zon domme sms binnen….

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 12, 2021

De link waarnaar je verwijst, is niet van ons… @klant90... :thinking:
De levertijden zoals ze op dit moment bekend zijn, vind je in het startbericht van dit topic:

Wil je in de tussentijd graag weten wanneer je mogelijk jouw toestel kunt verwachten? Check dan het overzicht met levertijden hieronder. Wij zullen dit schema geregeld updaten zodat deze actueel blijft.

Let op: Het overzicht hieronder laat alleen zien in welke week wij een nieuwe levering vanuit Apple verwachten. Je kunt jouw iPhone 13 op z'n vroegst de week na de volgende levering verwachten, maar dit kan ook later zijn. Wij weten niet hoeveel voorraad wij krijgen en kunnen ook niet zien of jouw iPhone bij de volgende levering zit.

Op dit moment is dat :

Ja daar klopt dus ook niks Van want dat was eerst week 47 toen 48 en we zitten nu inmiddels in week 49 en nog niks. Zeg dan gewoon leverbaar 2022

Het kan inderdaad opschuiven, @Ans123

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 13 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit.

• Topper
  • December 12, 2021

Echt belachelijk dat dit niet eerder verteld is bij het verlengen… je gaat van begin dec uit en dan zie je dit forum…. Zou fijn zijn dat kpn de fouten eens gaat erkennen en iedereen een paar maanden kosteloos laten bellen/internetten… 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 13, 2021

Ik snap dat je baalt. Ik kan hier zo niet in tegemoetkomen. Wij zijn hierin afhankelijk van Apple. 

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • December 13, 2021

Wat is de levertijd van de iphone 13 op dit moment ongeveer?

Hi @Hakan Bundz,

Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic, ons algemene topic over de iPhone 13. In het startbericht vindt je per type iPhone 13 wanneer wij nieuwe levering verwachten van Apple. Lees dus vooral het startbericht even door!