Skip to main content

iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

• September 16, 2021
  • 563 reacties
  • 41937 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

563 reacties

• Topper
  • December 13, 2021

Uit een betrouwbare bron binnen KPN heb ik vernomen dat er deze week 3000 iphones 13 128 gb midnight gaan binnen komen…. Maar dat er ook meer dan 4000 open aanvragen zijn…. Het is niet in te zien op welke plek je staat. Dus wanneer je die besteld hebt kan je geluk hebben dat je hem volgende week ontvangt. (altijd week later dan dat ze binnen komen) maar als je pech hebt en je zit niet bij die 3000 dan zul je toch nog langer moeten wachten… en als mijn bron toch niet zo betrouwbaar blijkt te zijn dan hebben we helemaal pech, maar ik duim in ieder geval dat mijn bron klopt en dat ik tussen die 3000 zit.

Demian Kipperman
Nieuwkomer

Beste KPN, 

ik heb laatst mijn iPhone 13 pro max in het sierra blue besteld alleen nu zie ik dat mensen best lang wachten.

alleen nu heb ik de vraag misschien een onbeleefde maar ik heb em helemaal betaald  krijg ik em dan eerder dan iemand die em op afbetaling doet of is et wie als eerst besteld krijgt em als eerst.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

alleen nu heb ik de vraag misschien een onbeleefde maar ik heb em helemaal betaald  krijg ik em dan eerder dan iemand die em op afbetaling doet of is et wie als eerst besteld krijgt em als eerst.

Het maakt niet uit of je het bedrag in één keer betaald of het toestel op afbetaling hebt. Wie het eerste besteld krijgt het toestel als eerste

• Nieuwkomer
  • December 14, 2021

Echt belachelijk dat dit niet eerder verteld is bij het verlengen… je gaat van begin dec uit en dan zie je dit forum…. Zou fijn zijn dat kpn de fouten eens gaat erkennen en iedereen een paar maanden kosteloos laten bellen/internetten… 

Kijk even op coolblue of je iPhone op voorraad is!
zijn momenteel veel die ze op voorraad hebben. 

Heb ik gister ook gedaan en krijg hem straks binnen. Na 2,5 week wachten bij de kpn was ik het zat.

• December 14, 2021

Mag ik duidelijkheid over hoeveel stuks jullie gaan leveren. Ik heb nml mn abbo verlengd toen stond er begin december geleverd.
omdat ik natuurlijk niet eerste was in die levering van iphones ben ik doorgeschoven naar de half december in huis lichting.
maar hoe weet ik of ik hier ook niet wordt verschoven. en als ik weer wordt geschoven wanneer is dan de volgende levering???

Zou jullie site maar aanpassen want je gaat tegen de verwachtingen in van de klant aangezien je het niet krijgt op de geschreven datum/week/periode.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemiddag @Noemi28  Helaas hebben we daar geen zicht op en kan ik daar dus niet echt iets over zeggen. In het startbericht hierboven kun je zien wanneer de eerstvolgende zending toestellen van een specifiek type en kleur verwacht worden.

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • December 14, 2021

Mag ik duidelijkheid over hoeveel stuks jullie gaan leveren. Ik heb nml mn abbo verlengd toen stond er begin december geleverd.
omdat ik natuurlijk niet eerste was in die levering van iphones ben ik doorgeschoven naar de half december in huis lichting.
maar hoe weet ik of ik hier ook niet wordt verschoven. en als ik weer wordt geschoven wanneer is dan de volgende levering???

Zou jullie site maar aanpassen want je gaat tegen de verwachtingen in van de klant aangezien je het niet krijgt op de geschreven datum/week/periode.

Gewoon geduld hebben, elke winkel laat duidelijk bij bestelling zien dat het 4/6+ weken kan duren voor je überhaupt aan de beurt bent.. anders annuleren en bij Belsimpel bestellen (die heeft wel wat modellen op voorraad) 

• Nieuwkomer
  • December 15, 2021

Vandaag wordt mijn nieuwe iPhone 13 Pro 256GB Graphite geleverd. Gisterenavond kreeg ik een mail. Ik heb mijn nieuwe abonnement afgesloten op 29 november. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Vandaag wordt mijn nieuwe iPhone 13 Pro 256GB Graphite geleverd. Gisterenavond kreeg ik een mail. Ik heb mijn nieuwe abonnement afgesloten op 29 november. 

Tof! Veel plezier met je nieuwe iPhone :tada:

Ilmer Saathof
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 15, 2021

In de mijn bestelling omgeving van KPN is de status veranderd naar: telefoon op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending. Kan ik er dan vanuit gaan dat 1 deze dagen mijn telefoon word geleverd?

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • December 15, 2021

Hallo @Ilmer Saathof

We kunnen niet garanderen dat jij de telefoon morgen al in huis hebt, maar je hoeft in ieder geval niet lang meer te wachten. Houd mijnbestelling.kpn.com in de gaten voor verdere updates, een concrete leverdatum en een track en trace. 

Xxxtricixxx
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 17, 2021

Heeft iemand deze week al een iPhone 13 midnight 128 mb geleverd gekregen?

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • December 17, 2021

Wat ik wel weet is dat er 130 iPhones 13 Pro Max binnenkomen (heb zelf de gouden 256GB besteld) en er zijn 126 bestellingen van. Ik krijg de mijne volgende week zei de klantenservice. Dus hopen maar. Over de 13, die krijgt KPN pas volgende week binnen vanuit Apple. 

Xxxtricixxx
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 17, 2021

Vandaag de iphone 13 midnight 128 mb ontvangen 26 november besteld. 🥳🥳

• Topper
  • December 18, 2021

Vandaag de iphone 13 midnight 128 mb ontvangen 26 november besteld. 🥳🥳

Ik heb hem de 26ste ook besteld maar hier nog steeds niks. Alleen een melding dat die nog steeds niet op voorraad is. 

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • December 20, 2021

Daar gaan we weer (bestelling van een Pro Max Gold 256GB) wordt beloofd dat hij in week 50 binnenkomt, wat de website ook nog steeds aangeeft trouwens! Moet je uit jezelf de klantenservice een bericht sturen over de status van je bestelling, dat hij ALWEER vertraging heeft. Beste KPN maar mijn geduld begint een beetje op te raken. Was tenminste zo netjes om mij per mail op te hoogte te brengen dat er vertraging is. En aan de dame die mij komt zeggen dat hij op vrijdag (week 50) binnekomt, mag wat beter de boeken in duiken en stoppen met valse beloftes maken. Jammer dat KPN niet eventjes de moeite neemt om mij per mail up-to-date te houden over mijn bestelling. Ik raad de klantenservice voor nu dus ten sterkste af en sluit hier geen abbonement aan voor een 13 Pro Max! Je wordt van kast naar muur gestuurd. Balen. Zo ga je niet met nieuwe klanten om. 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 20, 2021

Ik snap heel goed dat je baalt. Het is ook niet fijn dat je moet wachten op jouw toestel. We passen de levertijd in dit topic steeds aan zodra er nieuwe informatie is. Wij zijn hierin ook afhankelijk van de leveringen vanuit Apple. Ik hoop van harte dat het niet lang meer duurt. 

• Nieuwkomer
  • December 20, 2021

Zijn er nog meer mensen die op dit moment nog op de iPhone 13 Pro 128GB Gold wachten?

Twee weken geleden werd mij namelijk in de online chat verteld dat ik hem die week of vorige week zou ontvangen. We zijn nu 2 weken verder en helaas nog niks.. @KPN, niet zo netjes om beloftes te doen die je niet kan nakomen.. zeg dan gewoon “we weten het niet” ipv deze of volgende week.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 20, 2021

Dat snap ik heel goed. Ik zie nu dat wij in week 51 weer een nieuwe voorraad krijgen. Hopelijk heb jij snel jouw toestel. 

• Nieuwkomer
  • December 20, 2021

Dat snap ik heel goed. Ik zie nu dat wij in week 51 weer een nieuwe voorraad krijgen. Hopelijk heb jij snel jouw toestel. 

Weet jij toevallig ook op welke dag de levering komt? 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@krstm.rr helaas hebben ook wij daar geen zicht op maar zodra jouw toestel binnen is en naar jou verzonden wordt krijg je daar meteen bericht over.

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • December 20, 2021

Geld dit ook voor de 13 Pro Max ? 

• Topper
  • December 20, 2021

Echt belachelijk dat dit niet eerder verteld is bij het verlengen… je gaat van begin dec uit en dan zie je dit forum…. Zou fijn zijn dat kpn de fouten eens gaat erkennen en iedereen een paar maanden kosteloos laten bellen/internetten… 

Kijk even op coolblue of je iPhone op voorraad is!
zijn momenteel veel die ze op voorraad hebben. 

Heb ik gister ook gedaan en krijg hem straks binnen. Na 2,5 week wachten bij de kpn was ik het zat.

ga ik doen! Thanks voor de tip!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Marciano1390 dat is per type/variant verschillend. In het startbericht van dit topic kun je alle actuele verwachte levertijden vinden.

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • December 20, 2021

@Marciano1390 dat is per type/variant verschillend. In het startbericht van dit topic kun je alle actuele verwachte levertijden vinden.

Was leuk geweest als die actueel waren! Wat ze niet zijn. Week 50 is al geweest en toen hebben jullie geen modellen gekregen. 🤷🏼‍♀️

Die lijst mag dan eerst bijgewerkt worden, en ik neem aan dat de Max in 51 aan de beurt is aangezien ze 50 weer niet gered hebben. Moe word je hier van..