Skip to main content

iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

• September 16, 2021
  • 563 reacties
  • 41937 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

563 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 23, 2021

Ik snap dat je baalt. Maar snel je toestel dus. Heel veel plezier ervan gewenst.

• Nieuwkomer
  • December 27, 2021

Beste,  Ik heb gisteren met verlenging van mijn abonnement een Iphone 13 Pro 128gb graphite besteld.  Volgens de KPN mobiel website was deze op voorraad. Ik had afgelopen weken gewacht met bestellen totdat de telefoon daadwerkelijk leverbaar was.  Vanochtend kreeg ik bericht dat de telefoon tijdelijk niet op voorraad is. Uw website toont echter nog steeds “Op voorraad: Vóór 21:00 besteld, morgen in huis”.  Wanneer verwacht u de telefoon te kunnen leveren?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 27, 2021

Hoi @Alex10, welkom! We hebben je bericht samengevoegd met ons verzameltopic. Zie het startbericht voor de meest recente informatie over verwachte leveringen. 

• Nieuwkomer
  • December 27, 2021

Dag Erik, dank voor jouw bericht. In het overzicht van het startbericht staat de betreffende telefoon ook vermeld als zijnde "Beschikbaar". Verneem graag de verwachte levering.

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • December 27, 2021

Hallo @Alex10

Kijk op Mijnbestelling.kpn.com voor de actuele status van de levering van jouw toestel. 

Beste,

Vandaag besloten om mijn abonnement toch weer te verlengen bij KPN, 

nu mijn nieuwe telefoon ook besteld is geeft KPN aan dat de Iphone 13 pro max tijdelijk niet op voorraad is.. Hoelang zou dit ongeveer duren? 

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @stephaniebestebreur, welkom op ons forum! Ik heb je topic samengevoegd met dit verzameltopic. In het startbericht kun je de verwachte levertijden van alle iPhone 13 varianten terugvinden. 

• Topper
  • December 27, 2021

26 nov besteld afgelopen vrijdag 24 dec nog geen iphone 13…

smorgens kpn gebeld alles geannuleerd… exact zelfde contract en tel met alle kloppende kosten bij belsimpel besteld en zit nu op mn nieuwe iphone 13😄 ondanks kerst ertussen binnen 1 werkdag geleverd!

dus tip… annuleer alles en ga bij belsimpel alles omzetten…

thanks voor de tip medegebruikers! 

heeeele blije klant

iPhone 13 pro in kpn winkel besteld was op voorraad 

ik heb telefoon nodig om medische redenen 

krijg ik via e-mail te zien dat de telefoon NIET op voorraad is 

WANNEER WEL ???

Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic over iPhone 13

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedenavond @Levertijd 13 pro, welkom op ons forum! We hebben je topic samengevoegd met dit verzameltopic.

In het startbericht helemaal bovenaan kun je de huidige verwachte levertijden vinden van iedere iPhone 13 Pro variant!
Zodra jouw toestel binnen is komt hij jouw kant op en krijg je daar bericht over!

Vind het niet correct dat in de winkel gezegd wordt dat hij op voorraad is 

en dat dit in werkelijkheid anders is 

Hoi @stephaniebestebreur, welkom op ons forum! Ik heb je topic samengevoegd met dit verzameltopic. In het startbericht kun je de verwachte levertijden van alle iPhone 13 varianten terugvinden. 

Hi Thomas,

Hieruit wordt nog niet duidelijk wanneer de verwachte levertijd is.
Zelf ben ik ook klant van Ziggo en wilde ik ook overstappen met mijn internet en TV naar KPN. 
Alleen vind ik deze communicatie wel erg slecht.

Mobiel ben ik al jaren lang klant van KPN en heb ik toch besloten om weer te verlengen, mijn abonnement verloopt 7 januari. Als ik dan maanden moet wachten eerdat mijn telefoon er is en mijn abonnement pas van start gaat, ben ik zelfs al van plan om in totaal toch over te stappen naar ziggo.

Ook heb ik vernomen in dit forum dat meerdere klanten zijn/haar lang op hun telefoon moeten wachten en jullie maar minimun aantal voorraad binnen krijgen kan het zo zijn dat heel veel mensen nog langer moeten wachten eerdat zij een telefoon krijgen… 

Ik hoor graag van je wat jullie voor mij kunnen doen.

Met vriendelijke groet,

Stephanie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 28, 2021

We kunnen verder niets doen, @stephaniebestebreur. Zodra het door jouw bestelde toestel binnen is gekomen krijg je bericht en wordt hij opgestuurd. In het startbericht kun je per model zien wanneer we de volgende levering aan toestellen verwachten (de uitvouwmenu's). Als die van jou daar bij zit krijg je in die week bericht. Anders duurt het helaas nog iets langer. Het zijn populaire toestellen, en Apple is degene die bepaald hoeveel zij steeds naar ons opsturen. Wij kunnen dan ook alleen maar afwachten.  

Op vrijdag 27 november had ik een iPhone 13 - 128GB - 5G - Midnight besteld. Helaas had ik nog steeds niks binnen. Nu, na 3,5 week onduidelijkheid, had ik KPN gebeld en mijn bestelling geannuleerd.

Tip: bij Belsimpel.nl kon ik exact dezelfde telefoon met exact hetzelfde abonnement afsluiten. Het abonnement is exact hetzelfde en kost exact hetzelfde. Alleen krijg ik de telefoon morgen al binnen (dus binnen 24 uur) EN ik ben minder geld kwijt. De telefoon kost daar maar €624, bij KPN kost die nu €768 (ik had hem 3,5 week geleden besteld voor €818).

Tel uit je winst 🙂.

Thanks voor je tip Twan, ik heb mijn nieuwe toestel nu ook besteld via belsimpel. 
Die kunnen mij wel een duidelijke levertijd aanbieden, en inmiddels overgestapt van provider na 10 jaar. 

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • December 29, 2021

Ha @Marciano1390, als je de bijbetaling via iDeal hebt gedaan, dan wordt deze binnen 5 werkdagen teruggestort!

deze is helaas nog steeds niet aangekomen en vandaag is dag 5.. net zoals ik en KPN maken we gebruik van ING en moet dit dus na max 5 dagen er dus echt op staan.. vandaag is woensdag en als het er vandaag niet is kan ik de koerier afbellen.. annulering was op vorige week donderdag al ingegaan.. en op vrijdag (na bijna een maand wachten op mijn toestel) kan ik waarschijnlijk de koerier afbellen omdat de terug storting te lang op zich laat wachten.. begint erg spannend te worden en tegelijkertijd erg krap met de afgesproken datum met de koerier..

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Marciano1390 Het klopt inderdaad dat vandaag dag 5 na je annulering is. Maar zoals @Marcia_ al aangeeft kan het 5 werkdagen duren, de 4e werkdag is net begonnen. Ik hoop en verwacht dan ook dat het alsnog binnen 5 werkdagen lukt.

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • December 29, 2021

@Marciano1390 Het klopt inderdaad dat vandaag dag 5 na je annulering is. Maar zoals @Marcia_ al aangeeft kan het 5 werkdagen duren, de 4e werkdag is net begonnen. Ik hoop en verwacht dan ook dat het alsnog binnen 5 werkdagen lukt.

het lekkere is dat beste meneer die maar 1 taak had het alsnog heeft weten te vergallen en vergeten is de oude bestelling te annuleren, betekend dus dat ik na zijn broodjepoep verhaal vanaf nu pas 5 dagen ECHT kan wachten op mijn geld.. zit je dan, wachten op je geld en er komt niks aan + je kan de koerier afbellen voor een toestel waar je al dik een maand op zit te wachten. en zo ga je met nieuwe klanten om. wat een top service 

• Nieuwkomer
  • January 4, 2022

Dag,

Ik heb vandaag mijn abonnement verlengd en nu ook een toestel besteld, namelijk de iPhone 13 blue 128gb. Online staat dat deze telefoon op voorraad is en indien voor 21:00 besteld is de volgende dag bezorgd kan worden. Ik heb ruim voor 21:00 mijn bestelling geplaatsd, en nu staat er plotseling bij ‘mijn bestelling’ dat de telefoon niet meer op voorraad is, terwijl dit online wel zo is! Bovendien staat er bij de webpagina betreffende de levertijden van de iPhone 13 dat het gekozen model WEL op voorraad is! Wat moet ik hier dus mee? Is mijn telefoon zomaar niet op voorraad, of is er een foutje??

*Admin* Topic samengevoegd met bestaand topic.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Cas04, ik zie hier ook geen leverbeperking voor het door jouw gekozen toestel. Ik wil je vragen MijnBestelling in de gaten te houden voor de status. 

• Nieuwkomer
  • January 4, 2022

Hallo @Cas04, ik zie hier ook geen leverbeperking voor het door jouw gekozen toestel. Ik wil je vragen MijnBestelling in de gaten te houden voor de status. 

Dag,

Fijn om dit te horen! Is er dus sprake van een technisch foutje of zoiets? Ik ben namelijk een beetje verward. Bedankt voor het antwoord!

• Deelnemer
  • January 4, 2022

Op 10 november 2021 heb ik een aanvraag gedaan om mijn mobiele abo van TMobile naar KPN te laten verhuizen met daarbij een Iphone 13 Pro.
Sindsdien ben ik 2 maanden bezig geweest om mijn bestelde iphone in ontvangst te nemen.
Telkens lag het probleem bij koeriersdienst Reviva die iedere keer niet op de afgesproken tijden mijn mobiel kwam brengen of zelfs helemaal niet langs kwam volgens afspraak.
Hierdoor 2x en wellicht nu voor de 3e keer opnieuw een aanvraag moet indienen voor de verhuizing en een nieuw KPN abonnement. Telkens door het niet uitleveren van mijn telefoon werd mijn aanvraag geannuleerd!

De laatste weken veelvuldig via chat en telefoon mijn beklag gedaan bij KPN klantenservice, waarbij Reviva de boosdoener is geweest. Het vervelende is dat ik niet door de klantenservice volgens afspraak wordt teruggebeld, maar dat ik zelf iedere keer moest gaan bellen wat nu de status was.

Nu raakt mijn geduld echt op en wil ik per omgaande dat a. de verhuizing wordt geregeld, b. dat ik binnen 1 week mijn iphone 13 pro binnen heb en c. dat KPN met een passend voorstel komt, ben tenslotte al 2 maanden bezig! Vraag mezelf eigenlijk af waarom zou ik nog KPN gaan!?

Ben benieuwd!
Laurens

Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic over iPhone 13

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 5, 2022

@LaurensV77, wat een gedoe allemaal zeg. Ik kan mij voorstellen dat je geduld op raakt. Ik kijk graag eens mee hoe het er voor staat. Zou je jouw profiel willen voorzien van oude en nieuwe adres, mobiel nummer, naam van de contractant en bestelnummer willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens meekijken wat ik kan betekenen. 

• Deelnemer
  • January 5, 2022

Bij deze gedaan Bart

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 5, 2022

@LaurensV77 ik heb het voor je nagekeken. Op 31 december heb je telefonisch contact met ons gehad. Daarbij is een mail gestuurd om onderzoek te doen hoe het precies zat met de bestelling. Gebruikelijk proces is dat op het moment dat levering van het toestel tot twee keer toe niet lukt dat het toestel naar ons retour gaat. Zodra deze ingeboekt is wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Dat is bij deze ook gedaan. Dit betekent dus concreet dat op dit moment de gehele bestelling teruggedraaid wordt. Ik kan voor je proberen na te kijken waarom het zo stroef loopt met Reviva. Je geeft in je eerste reactie aan dat je verhuist. Bedoel je hiermee dat je in een ander huis gaat wonen? Ik zie in onze systemen namelijk geen recente verhuizing van je vaste product. Als je mobiele nummer nog wel op een ander adres geregistreerd staat moet dat geen probleem vormen. Als je van telefoonprovider wisselt dan is dat geen verhuizing maar een overstap. Zou het kunnen dat hierdoor verwarring is ontstaan?

• Deelnemer
  • January 5, 2022

Beste Bart,

Tot 4x toe is het niet gelukt dat Reviva volgens mijn ingegeven tijdsloten om de bestelling af te leveren.
Hierdoor is tot 2x toe de bestelling geannuleerd, dus niet door mij! Dus totaal geen sprake van verwarring! Begreep van zowel Reviva als de klantenservice van KPN dat de samenwerking gestopt was, waardoor mijn toestel in de laatste week van december weer retour is gegaan. 

Alles was via KPN (dus de verhuizing / overstappen) was prima verwerkt...alleen de levering liep telkens spaak. Inmiddels zijn we 2 maanden verder, heb ik meerdere keren mijn verhaal moeten doen aan zowel Reviva en KPN… en ben er echt gewoon klaar mee!

Wil gewoon deze week mijn bestelling hebben! Dat iedere keer “uitzoeken” door KPN ken ik nou wel.
Zorg voor een koeriersdienst die gewoon volgens afspraak bestelling doet leveren! Of doe het zelf (KPN).