Skip to main content

iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

• 16 september 2021
  • 563 reacties
  • 41287 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

563 reacties

Ik wacht ondertussen al 2 weken op mijn bestelling van mijn iPhone 13.. ik krijg alleen maar mailtjes met “we weten niet wanneer het komt” maar daar heb ik ook 0.0 aan ik wil graag wat duidelijkheid nu.

*Admin* topic samengevoegd met bestaand topic. 

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • 9 januari 2022

@Daniek Albertus Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je al zo lang op je toestel moet wachten. Welke iPhone heb je precies besteld? Wellicht dat je de verwachte levertijd al in de beginpost kunt vinden. 

Zo niet, dan zoek ik graag voor je uit of ik je meer duidelijkheid kan geven!

Rutger_ schreef:

@Daniek Albertus Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je al zo lang op je toestel moet wachten. Welke iPhone heb je precies besteld? Wellicht dat je de verwachte levertijd al in de beginpost kunt vinden. 

Zo niet, dan zoek ik graag voor je uit of ik je meer duidelijkheid kan geven!

Het gaat om midnight 128gb maar zie week 2 staan.. 

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • 9 januari 2022

@Daniek Albertus Dat is dan ook de verwachte levertijd die wij vanuit Apple hebben ontvangen. 

Dit zou normaal gesproken betekenen dat hij komende weer weer op voorraad komt. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 13 januari 2022

Hoi hoi,

4 januari heb ik 13 pro max 256gb (graphite) besteld. Deze was niet op voorraad, maar zou medio januari weer beschikbaar moeten zijn. Die informatie was tot gisteren hier bij de levertijden van diverse iphone 13 toestellen. Tot mijn grote schrik, zie ik nu dat levering met 1 maand opgeshoven oftewel medio februari:astonished:  Zes weken in totaal moeten wachten op jullie toestel, terwijl er wel bij andere providers in voorrraad is. En het gegeven "medio februari" staat ook nog niet zeker. Dit kan zomaar weer met een extra maand worden gewijzigd. Communiceren jullie uberhaupt met Apple over echte leverdata of zijn dit meer losse beloftes aan de trouwe KPN klanten. 

Wanneer kan ik exact mijn toestel verwachten?

Admin: samengevoegd met het iPhone 13 topic

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 13 januari 2022

@aldo_sa het klopt inderdaad dat de datum die je ziet nog gewijzigd kan worden. Maar dat betreft dan natuurlijk niet altijd de levering van jouw telefoon. We werken vanuit het principe dat wie het eerst besteld heeft het eerst krijgt, per specifiek toestel. Dat kan dus betekenen dat je over een week medio maart ziet staan maar jouw telefoon bij de levering van februari zit. Ik kan je helaas geen vaste datum geven dat je het toestel in handen hebt. Wel dat je natuurlijk direct bericht van ons ontvangt zodra je toestel geleverd kan worden. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 1 februari 2022

Goedemiddag,

Gisteravond heb ik de Apple iPhone 13 Pro Max 5G 128GB, Gold besteld. Vanochtend kreeg ik bericht dat dit toestel tijdelijk niet op voorraad is. Dit stond eerder niet vermeld toen ik de bestelling plaatste. 

Kan iemand mij vertellen hoe lang ik ongeveer zal moeten wachten totdat ik mijn nieuwe toestel ontvang? 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Auteur
  • Moderator
  • 14800 reacties
  • 1 februari 2022

Hi @DZwerver, ik heb je bericht even verplaatst naar dit algemene topic over de iPhone 13. In het startbericht, kan je zien wat de verwachte leverdatum van jouw variant is!

Goedendag, ik heb 4 dagen geleden een iphone 13 pro max besteld, zakelijk. Ik heb toen een mail gekregen dat deze niet op voorraad was en toen had ik contact met jullie opgenomen. Je collega vertelde mij dat de iphones 18 februari weer op voorraad zijn. En ik vroeg me af of ik bij deze wachtlijst hoor of nog langer moet wachten. Ik heb namelijk net een sms gekregen dat die nog steeds niet op voorraad is. Ik ben nou bang dat ik pas bij de volgende levering hoor wat nog weken gaat duren

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Beste @Souhaila mansourj, welkom! Ik heb jouw bericht naar het lopende topic over de iPhone 13 verplaatst. In het startbericht van het topic vind je de data waarop wij verwachten nieuwe iPhones binnen te krijgen. Of die van jou er dan bij zit, kan ik helaas niet zeggen. Om een voorbeeld te geven: stel we krijgen van het type dat jij besteld hebt 20 iPhones binnen, maar jij bent de 23e die er eentje besteld heeft, dan zit die van jou er nog niet bij. Dat is dus echt nog even afwachten.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 februari 2022

Ik heb gisteren de iphone 13 in de kleur : midnight besteld , maar ik kreeg later de melding dat deze niet op voorraad  is ,

wanneer verwachten jullie deze binnen te krijgen?

mvg

admin: reactie samengevoegd met lopende topic 

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • 19 februari 2022

@Loeloexx Welkom op het forum. 

Jammer om te lezen dat het toestel niet op voorraad is. 

Ik vermoed dat je in dit geval de 128GB versie hebt besteld. Deze wordt op dit moment in week 9/10 verwacht. 

Nog even geduld dus :(

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 februari 2022

@Rutger_ bedankt voor je reactie !

ik had nog een vraagje , bij de telefoon+abonnement zit een eenmalige betaling van: €480 , moet deze gelijk betaald worden bij/na ontvangst van de telefoon ?

mvg

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • 19 februari 2022

@Loeloexx 

Bij een nieuw abonnement is betaal je op het moment dat je het toestel krijgt, in de winkel of aan de deur.

Bij een verlenging zit dit bij de eerstvolgende factuur en soms bij de tweede. Als de factuur al is gemaakt dan staat deze op de tweede factuur. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 27 februari 2022

Ik heb 2 weken geleden de Iphone 13 pro max silver besteld. Echter was de telefoon niet op voorraad wat betekend dat ik moest wachten totdat de telefoon weer op voorraad zou zijn. Nu zie ik al een paar dagen op de site staan dat telefoon weer op voorraad is, maar als ik klik op de link om mijn bestelling te volgen, staat er dat de telefoon nog niet op voorraad is. Hoe zit dit en wanneer kan ik de telefoon verwachten ? 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Ha @KPN12, wat balen zeg! Welke GB variant gaat het om? De meeste zijn inderdaad weer op voorraad. De 128 GB verwacht ik dat die begin van deze week uitgestuurd worden. Je ontvangt een e-mail zodra er een toestel voor jou beschikbaar is. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 februari 2022

Hi! Het gaat om de 128 GB. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 28 februari 2022

Op zondag bij plaatselijke KPN winkel een iPhone 13 besteld. Volgends systeem zouden er 1046 toestellen voorradig zijn. Maandag zou toestel geleverd worden. 
vanmorgen kreeg ik een mail, toestel niet voorradig. Ik gebeld met KPN, mevrouw probeerde mij wijs te maken dat ze dan net uitverkocht waren. Afijn uiteindelijk bleek dat ook zij toegaf dat er nog 1030 toestellen op voorraad lagen. Maar wanneer ik mijn bestelling krijg kon ze niet zeggen. De lol is er gelijk vanaf en heb er een vreemd gevoel van over gehouden. Is dit nou KPN??

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Beste @Erik Overbeek, welkom! Wat jammer dit :-(. Welk type/model iPhone 13 had je besteld? Hierboven kan je zien wanneer we deze weer verwachten. Zodra er een toestel voor jou beschikbaar is, ontvang je een e-mail hierover. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 28 februari 2022

Beste Marcia. Bedankt voor je reactie. Als de voorraad aangeeft ook bij jullie op kantoor dat er 1030 op voorraad zijn van de blauwe 128 GB, waarom dan niet geleverd zoals beloofd. 
Jullie voorraad klopt dan niet, je mist 1030 toestellen. Tis nog alwat. Ik zou maar eens gaan balansen. 
Het plezier is er bij mij al af. Dat vind ik ontzettend jammer! 
mvg Erik

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28408 reacties
  • 28 februari 2022

Ik heb even voor je gecontroleerd, @Erik Overbeek, en op dit moment zie ik een min-voorraad voor de iPhone 13 128GB in Blue. Volgens mij worden de voorraadlijsten in het weekend niet bijgewerkt. Dus de voorraad die de collega zag op zondag kan op dat moment al wel op zijn geweest. Wel is de min-voorraad te overzien, en we verwachten in de loop van deze week nieuwe voorraad. Dus ik neem aan dat jouw toestel daarbij zit.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 28 februari 2022

Beste Erik, met alle respect. De dame aan de lijn vanmorgen bevestigde ook dat er 1030 toestellen op voorraad was. 
Als ik gisteren had geweten dat hij niet op voorraad was dan had ik een andere besteld. 
Nogmaals, ik ben al jaren klant van KPN en ben verder tevreden. Wat ik mis is een oplossing, een belletje met een aanbod voor een alternatief. Dat vind ik teleurstellend. 
mvg Erik

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 7 maart 2022

zelfde probleem hier. Slechte service dat KPN het NERGENS aangeeft tijdens het bestellen. zijn natuurlijk bang klanten te verliezen. ronduit slecht geregeld. zo te zien weten jullie al langer dat er een probleem is met een levering van de iphone 13 mini. Geef het duidelijk aan dat er een probleem is met leveringen, en biedt geen acties aan (voor 21:00 besteld morgen in huis) die je niet kunt waarmaken!

Admin: reactie verplaatst naar het centrale topic

Celintje
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 25 maart 2022

Hoi, 

ik heb vorige week iPhone 13 mini roze besteld. Ik zie dus op de website dat hij op voorraad is maar als ik op mijn bestelling kijk staat er dat hij nog steeds niet leverbaar is? Hoe kan dit? Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Hallo @Celintje, ik heb jouw topic samengevoegd met dit algemeen topic over de levertijden van de iPhone 13. In het startbericht vind je alle informatie die je nodig hebt. Heb je na het lezen van het startbericht toch nog vragen, stel ze gerust.