Skip to main content

iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

• 16 september 2021
  • 563 reacties
  • 41287 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

563 reacties

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 13 juni 2022

In week 23 iPhone 13 Pro 128GB Graphite besteld, kreeg direct melding dat deze niet op voorraad is.  Verwachte levertijd in de tabel is week 23, het is nu week 24. kan ik er van uitgaan dat het deze week geleverd wordt? 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@NickP De verwachting is dat we deze week dit toestel weer geleverd krijgen. Ik verwacht inderdaad dat het toestel daarom deze week geleverd wordt.

Natalia R
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 19 juni 2022

Hi. I just moved to the Netherlands and I am planning to buy an iPhone 13 with you (one payment for device + mobile monthly subscription). My job requires a lot of traveling to Latin America, so I will have to use the device there as well. Is this phone unlocked for use with carriers in other countries? 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Auteur
  • Moderator
  • 14825 reacties
  • 19 juni 2022

Hi @Natalia R, it's possible that Apple places an EMEA lock on devices sold in the Netherlands, but I'm not sure if they do and there is no way we can figure this out. We do not place a region lock on devices, only the manufacturers do. Maybe check with Apple if they can inform you?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 juni 2022

Ruim 2 weken geleden heb ik in de winkel een nieuw abonnement afgesloten en de IPhone 13 mini in Green besteld. De jonge man vertelde dat het twee weken zou duren… enig idee hoe lang ik nog niet wachten? (Bestel datum 4 juni).

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 21 juni 2022

Hoi @Lotte09, als ik het zo goed zie kan die elk moment verstuurd gaan worden. Kan niet lang meer duren. Hou de bestelstatus goed in de gaten. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 22 juni 2022

Hi Bart! 

Bedankt voor je reactie. Denk je dat dit deze week nog gebeurd en moet ik tekenen voor dit pakketje, of kan het ook bij de buren worden afgegeven?

Ik hoor het graag!

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 24 juni 2022

Hallo. Ik heb op 3 april mijn iPhone 13 bleu 256 gb bestelt. Maar is er nou nog steeds niet. Kunnen jullie mij vertellen wanneer wel. Wordt het wachten nu wel een beetje zat. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Medio juli verwachten we voorraad te ontvangen van Apple @Channieh1. Mooier kan ik het helaas niet maken. Ik raad je aan om de orderstatuspagina in de gaten te houden voor informatie: https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 juni 2022

Het valt mij op dat KPN kennelijk erg slecht is in schatten. Ik heb mijn iPhone13Mini256GB Starlight op 24 mei besteld (dus ruim een maand geleden). Beloofde levering (toen) begin juni. Geen probleem want het was een verjaardagscadeau voor 23 juni, dus ruim op tijd. Echter … half juni niets. De verwachte levering was intussen eind juni geworden. Misschien net op tijd? Nee hoor. Als "cadeau” iPhone uitgeprint. Leuk hoor: denk je een mooi en duur cadeau te geven. Diverse keren gebeld, zoals hiervoor ook al gezegd : “Ja meneer wij vinden het ook vervelend maar kunnen er ook niets aan doen". Dat snap ik ook wel, MAAR BELOOF HET DAN NIET. Als ik dat van te voren geweten had, dan had ik hem wel bij Belsimpel (€829) of Amazon (€849) of Mediamarkt (€869) besteld, levering zelfde dag of binnen 2 dagen. Die €30-€70 extra was het me meer dan waard geweest.

En als ik dan de aankoop bon lees: “U hebt 2 jaar garantie op uw toestel vanaf de aankoopdatum.” Dat was 24 mei. De eerste maand garantie is dus al voorbij zonder dat ik het toestel heb aangeraakt.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 29 juli 2022

Tijdens het bestellen werd gemeld half augustus. Na bestellen mailtje met levertijd onbekend. Zucht. Tig shops met voorraad, maar KPN krijgt haar voorraadbeheer maar niet op orde kennelijk.

Mila1609
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 29 juli 2022

ik heb een IPhone 13 besteld met de gratis homecom, maar er staat dat hij niet op vooraad is. maar op de site werd daar niks over gezegd. Wanneer kan ik hem verwachten ? 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Om welke type iPhone 13 gaat het? @Mila1609 

Mila1609
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 29 juli 2022
Jeroen_dB schreef:

Om welke type iPhone 13 gaat het? @Mila1609 

om de iPhone 13 5G 128GB, Midnight.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Mila1609 schreef:
Jeroen_dB schreef:

Om welke type iPhone 13 gaat het? @Mila1609 

om de iPhone 13 5G 128GB, Midnight.

Wij krijgen als het goed is weer voorraad morgen 30-07-2022 en dan is het toestel ook weer leverbaar. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 29 juli 2022

En de iphone 13 128GB RED?

Jasper van KPN
Moderator
Fanman schreef:

En de iphone 13 128GB RED?

Dat model wordt in week 33 weer verwacht @Fanman.

Mila1609
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 30 juli 2022

er staat dat de gegevens zijn goedgekeurd en dat de bestelling word klaar gemaakt voor verzending, hoelang kan dit ongeveer duren, ivm dat ik over een paar dagen op vakantie ga

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 30 juli 2022

Hi @Mila1609! Zodra je toestel klaarligt krijg je deze met een paar werkdagen binnen. Je krijgt van ons een track & trace code per e-mail. Daarmee zie je de precieze datum en tijd. Heb je deze al ontvangen? 

Ook kan je alles volgen via mijnbestelling

Mila1609
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 30 juli 2022
Bram_ schreef:

Hi @Mila1609! Zodra je toestel klaarligt krijg je deze met een paar werkdagen binnen. Je krijgt van ons een track & trace code per e-mail. Daarmee zie je de precieze datum en tijd. Heb je deze al ontvangen? 

Ook kan je alles volgen via mijnbestelling

nee ik heb geen track en trace code gekregen, er stond in mijn bestelling dat ze de bestelling klaarmaakten voor verzending

Hoi!

Mijn vriendin heeft van de week de iPhone 13 Pro Max 128GB Sierrie Blue besteld. Tijdens de bestelling stond er dat deze begin augustus weer verwacht wordt.

Is het bekend wanneer begin augustus deze ongeveer leverbaar is?

Alvast bedankt!

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28431 reacties
  • 2 augustus 2022

We krijgen deze en volgende week nieuwe batches van dit model binnen, @SanderGerritsen94. Ik kan niet zeggen in welke batch haar telefoon dan zit, maar dan zal ze deze of volgende week bericht krijgen :)

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 10 augustus 2022

Hallo, vorige week Iphone 13 pro Max 256gb graphite besteld, levertermijn zou mid augustus zijn. Nu zie ik dat levertermijn onbekend is..

Kan ik het nog steeds mid augustus verwachten?

Alvast bedankt!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@DannyvdL De levertijd van de Iphone 13 pro Max 256gb graphite is vooralsnog onbekend, dus ik durf daar bijna geen antwoord op te geven. Maar onze verwachting is dat we in week 33 of 34 dit toestel weer kunnen uitleveren. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 22 augustus 2022

Goeden avond. Ik heb op 15 juli j.l. mijn Apple iPhone 13 Pro Max 5G 128GB, Graphite via de site bestelt. Zou de volgende dag geleverd worden. We zitten nu op 22 augustus en nog steeds niks binnen. Nog steeds niet op voorraad wordt er aangegeven en bij opnieuw nu bestellen via de site staat er bij dit toestel “onbekend”. Ben zeer benieuwd wanneer mijn bestelling afgehandeld gaat worden. Indien dit nog veel langer gaat duren zou ik graag de bestelling annuleren. Graag reactie.