Skip to main content

iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

• September 16, 2021
  • 563 reacties
  • 41936 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

563 reacties

• Deelnemer
  • October 20, 2021

Beste Forum leden,

Is er al iemand die zijn iPhone 13 pro (max) heeft ontvangen?

Of heeft iemand al melding ontvangen dat zijn bestelde telefoon onderweg is…? 

Of leuker nog, hem inmiddels heeft ontvangen?

En zo ja, wanneer heb je besteld en welk toestel?

Gr. Jan

22e besteld de 13 pro Max white 128gb vandaag EINDELIJK bericht dat die onderweg is

Maar… in het overzicht staan deze voor week 43, wat betekend dat hij een week eerder komt. Maar wat duurt het dan lang… bijna een maand. 

Klopt nu staat er week 43 maar eerst was het eind september toen begin oktober dus ik heb al veel andere datums gehoord

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • October 20, 2021

Beste Forum leden,

Gr. Jan

22e besteld de 13 pro Max white 128gb vandaag EINDELIJK bericht dat die onderweg is

Maar… in het overzicht staan deze voor week 43, wat betekend dat hij een week eerder komt. Maar wat duurt het dan lang… bijna een maand. 

Klopt nu staat er week 43 maar eerst was het eind september toen begin oktober dus ik heb al veel andere datums gehoord

Balen dat het zo loopt. Dit is toch al vaak aan de orde geweest bij een release van een nieuwe iPhone. 

• Topper
  • October 20, 2021

Beste Forum leden,

Gr. Jan

Ik heb de 26e een pro Max 128gb blue besteld, tot nu toe alleen 3 berichten dat hij er bijna is!

Ik heb 22/09 de iPhone 13 pro max 128gb gold besteld en hier ook alleen nog maar mails dat het nog even duurt voordat hij er is… hopelijk week 44 eindelijk aan de beurt zoals in het overzicht staat😬😫

Daniquedejong
Nieuwkomer

De 23e mijn iphone 13 pro max zilver besteld, zie nu in mijn bestelling dat die aan het verwerken is en binnen 2 dagen wordt thuisbezorgd! Na 3,5 week.. :sweat_smile:

• Topper
  • October 20, 2021

De 23e mijn iphone 13 pro max zilver besteld, zie nu in mijn bestelling dat die aan het verwerken is en binnen 2 dagen wordt thuisbezorgd! Na 3,5 week.. :sweat_smile:

Oeehh! Alvast veel plezier ermee! Hopen dat de andere kleuren mogelijk ook eerder dan de verwachte levertijd komen🙃

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • October 21, 2021

Ik heb ook een 13 pro max zilver besteld.. 256 GB, welke had jij besteld? Alvast veel plezier ermee!

Daniquedejong
Nieuwkomer

Ik heb ook een 13 pro max zilver besteld.. 256 GB, welke had jij besteld? Alvast veel plezier ermee!

De 128GB, zojuist binnen gekregen. Is het wachten waard geweest! 😍

• Nieuwkomer
  • October 21, 2021

iPhone 13 128 gb Midnight zojuist besteld. Levertijd al bekend? Staat eind oktober maar ook week 42. Weet iemand meer?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • October 21, 2021

Hoi @Stepper, welkom! In het startbericht vind je, volledig gespecificeerd per type, wanneer wij de volgende levering verwachten. We weten alleen niet hoeveel toestellen dat dan zijn. Dus kan ook zijn dat jouw toestel daar nog niet bij zit. Houd je mijnbestelling.kpn.com in de gaten. Zodra jouw toestel er is krijg je bericht. 

• Deelnemer
  • October 21, 2021

25/9 een 13 pro max sierra blue 128gb besteld, vorige week was het week 44, nu week 45. Op een bepaald moment komt er toch een eind aan het geduld, enige voordeel is dat hij in de winkel ook niet zo te halen is, wellicht zonder abonnement.

• Topper
  • October 21, 2021

25/9 een 13 pro max sierra blue 128gb besteld, vorige week was het week 44, nu week 45. Op een bepaald moment komt er toch een eind aan het geduld, enige voordeel is dat hij in de winkel ook niet zo te halen is, wellicht zonder abonnement.

Idd heel vervelend dat het elke keer weer veranderd en ook zonder enige communicatie. Ik heb de 13 pro max gold 128gb op 22/09 besteld en die verwachte levertijd loopt gelijk met die van de sierra blue. 

hopen dat deze kleuren net als de zilveren toch een week eerder dan de verwachte levering komen🙈🙃

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • October 21, 2021

Er kunnen twee dingen gebeuren met de levertijden in de tabellen. 

Het eerste is dat we een levering binnen krijgen maar dit zijn niet voldoende toestellen zijn om alle openstaande orders mee te kunnen dekken. Dus komt er dan een nieuwe levering, en die verwachten we dan in een latere week. Dit is wat er gebeurt als het huidige weeknummer vervangen wordt door een latere (zoals nu alle week 42’en die een hoger nummer zijn geworden).

Daarnaast kan het ook zijn dat een verwachte levering vertraging oploopt. Dat kan meerdere oorzaken hebben. Het wereldwijde chiptekort is er een van, ook zijn (vanwege Corona) wereldwijd ook nog steeds logistieke problemen. Dergelijke leveringen herken je aan dat een toekomstig weeknummer verandert in een hoger nummer (bijvoorbeeld een week 44 die 45 wordt).

Zodra we een levering binnenkrijgen, worden openstaande orders uitgeleverd en krijg je bericht. We gaan zo snel als we kunnen met de voorraad die we steeds binnenkrijgen. We kunnen dan ook niets anders zeggen dan ‘houd de bestelomgeving in de gaten’. ‘t Is vervelend als je moet wachten op een toestel dat je graag wilt hebben, maar hij gaat er echt aankomen :)

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • October 21, 2021

Idd heel vervelend dat het elke keer weer veranderd en ook zonder enige communicatie. Ik heb de 13 pro max gold 128gb op 22/09 besteld en die verwachte levertijd loopt gelijk met die van de sierra blue. 

hopen dat deze kleuren net als de zilveren toch een week eerder dan de verwachte levering komen🙈🙃

Hetzelfde hier, de 25e ook een iPhone Pro Max 128GB Gold besteld in de winkel en ik wacht ook nog steeds, moet zeggen dat ik veel geduld heb maar wil hem toch nu echt hebben… 

Hopen dat die eerder komt dan de nieuwe levertijden die nu vermeld zijn, alweer een weekje bijgekomen zag ik 😢

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • October 22, 2021

Hetzelfde hier, de 25e ook een iPhone Pro Max 128GB Gold besteld in de winkel en ik wacht ook nog steeds, moet zeggen dat ik veel geduld heb maar wil hem toch nu echt hebben… 

Hopen dat die eerder komt dan de nieuwe levertijden die nu vermeld zijn, alweer een weekje bijgekomen zag ik 😢

Ik heb de Pro Zilver Max 256GB besteld…, zou week 43 binnenkomen. Is helaas 2 weken doorgeschoven. 😢🥺

• Helper
  • October 24, 2021

Ik heb de Pro Zilver Max 256GB besteld…, zou week 43 binnenkomen. Is helaas 2 weken doorgeschoven. 😢🥺

Gelukkig, voor de 4e keer een mailtje dat de iPhone er bijna is! Ik weet niet wat KPN onder bijna verstaat maar in mijn ogen is een maand wachten niet bijna🤬

Xander Watmaghetwezen
Deelnemer

Gisteren in een KPN winkel geweest en die gast die ik daar sprak verwachte dat iphone pro max 13 pas midden  november geleverd gaat worden………..

chiptekort, wereldwijd veel bestellingen bla bla bla bla 

• Helper
  • October 24, 2021

Gisteren in een KPN winkel geweest en die gast die ik daar sprak verwachte dat iphone pro max 13 pas midden  november geleverd gaat worden………..

chiptekort, wereldwijd veel bestellingen bla bla bla bla 

En zo zeggen ze allemaal maar wat om de klant tevreden te houden! Ik hoor dat al 4 weken.

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • October 26, 2021

Hallo allemaal…,

Ik ben nieuwsgierig of er toch bij iemand stiekem, eerder dan aangegeven, in de afgelopen dagen een bestelling is uitgeleverd van de iPhone 13.

Sterkte bij het lange wachten!

• Topper
  • October 26, 2021

Voor iedereen die nog zit te wachten… de site voor bestelling volgen is bij mij nu naar verwerking maar nog geen mail ontvangen. 

Naar mijn mening kun je dus beter deze site in de gaten houden dan je mail 🙃

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • October 26, 2021

Voor iedereen die nog zit te wachten… de site voor bestelling volgen is bij mij nu naar verwerking maar nog geen mail ontvangen. 

Dat zijn goede berichten. Jij had eerder geschreven dat je 25/9 je iPhone had besteld. Is de wijziging op de site van je bestelling vandaag veranderd?

• Topper
  • October 26, 2021

Dat zijn goede berichten. Jij had eerder geschreven dat je 25/9 je iPhone had besteld. Is de wijziging op de site van je bestelling vandaag veranderd?

Ik had hem 22/9 besteld 🙈… vandaag is die naar verwerken gegaan dus hopen dat dit voor meer varianten zo is en dat de mensen die hem een maand geleden besteld hebben, het toestel binnenkort ook ontvangen 🥳

veel plezier alvast allemaal met je nieuwe toestel

• Topper
  • October 26, 2021

Beste Forum leden,

Gr. Jan

26 september de Iphone 13 Pro Max 256gb Blue besteld.
Zaterdag 9 oktober mogen ontvangen. Dus dat vond ik echt wel heel snel!

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • October 26, 2021

Beste Forum leden,

Gr. Jan

Dat is inderdaad best snel. Ik zit nog steeds te wachten op mijn bestelling, wellicht komt hij onverwacht toch sneller dan voorspeld… 🤞

• Topper
  • October 26, 2021

Beste Forum leden,

Gr. Jan

Dat is inderdaad best snel. Ik zit nog steeds te wachten op mijn bestelling, wellicht komt hij onverwacht toch sneller dan voorspeld… 🤞

Ja het was bij mij toen ook onverwacht. Je staat gewoon op een wachtlijst en ze werken bestellingen gewoon van bovenaf af. Dus ze zijn natuurlijk afhankelijk van de hoeveelheid dat er binnenkomt en hoe hoog je op die lijst staat.

Maar zeer het wachten waard, top toestel!

Xander Watmaghetwezen
Deelnemer

Net een sms gehad dat mij iphone gold pro max morgen opgehaald kan worden op de service ophaalpunt  ...JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

BEN benieuwd of ik niet teleurgesteld ga worden…...laten we hopen van niet!