Skip to main content

iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

• September 16, 2021
  • 563 reacties
  • 41936 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

563 reacties

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • October 26, 2021

EINDELIJK! Zojuist een SMS gekregen dat mijn iPhone 13 Pro Max Gold (128GB) onderweg is en dat die morgen thuis geleverd word. 🥳

• Nieuwkomer
  • October 26, 2021

Ik krijg m toch eerder dan verwacht!

12/10 besteld en er werd aangegeven levering pas vanaf november Ook in de apple store pas leverbaar vanaf half november.

Nu komt ie toch morgen… sneller dan verwacht… er is nog hoop!😜🙏🏼

iphone 13 pro grafiet, 128gb

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • October 26, 2021

12/10 besteld en er werd aangegeven levering pas vanaf november Ook in de apple store pas leverbaar vanaf half november.

Ik heb hem 15/10 besteld… ik hoop dat hij ook snel komt… kan niet wachten.

13 Pro Max 256 GB silver. 

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • October 26, 2021

Hoe fijn! 🥳

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • October 26, 2021

Nog even geduld denk ik! 

• Helper
  • October 26, 2021

Nog even geduld denk ik! 

Gefeliciteerd, ik heb 26/9 besteld en wacht nog steeds🥴!!

Xander Watmaghetwezen
Deelnemer

Nog even geduld denk ik! 

Da kan aan het model liggen anders is dat wel raar

ik had 22-09 besteld

welk model heb je besteld?

ik heb de iphone pro max gold 128 gb besteld

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • October 27, 2021

Nog even geduld denk ik! 

ik had 22-09 besteld

Ik ook die telefoon en ik heb de 25/09 besteld.

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • October 27, 2021

😢 Bij mij nog steeds geen enkele ontwikkelingen 😢

MarcoBl
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • October 27, 2021

Zojuist mijn iPhone 13 Pro Max in ontvangst mogen nemen, helemaal ingesteld en ontzettend blij mee! Wat een verbetering van wat ik eerst had 🤩

• Topper
  • October 27, 2021

De 20ste Oktober een iPhone Pro Sierra Blue 256GB besteld. Zit ik ergens achterin een wachtrij, of is er toch een kleine kans dat ik ook week 46 aan de beurt ben?

(heb 2 smsjes gehad dat ie tijdelijk niet op voorraad is...)

Ga overigens van XR naar 13 Pro, mede om de macrofunctie. Ik heb een spiegelreflex maar die sleep je wel een beetje mee en dit is volgens de Gelderlander “een sublieme camera waarmee je ook kan bellen :) 

En mn Tech21 hoesje heb ik al

• Nieuwkomer
  • October 27, 2021

Op 07-10 de iPhone 13 Pro Max 256GB Grafiet besteld, wacht ook nog steeds :smile::thumbsup:

Xander Watmaghetwezen
Deelnemer

rond 1 uur binnnen gekregen eindelijk

van een iphone 6 naar een 13 is een grote stap:grinning:

koste wel wat tijd om alles weer erop te krijgen ...wactwoorden enzovoorts die je dan kwijt bent….maar bijna gelukt allemaal:smiley:

• Helper
  • October 27, 2021

Nog even geduld denk ik! 

ik had 22-09 besteld

Hele, na ruim een maand wachten😩!

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • October 27, 2021

En hij is weer een week doorgeschoven, de verwachte levering voor de iPhone 13 Pro Max silver 256gb staat nu op week 46…. :disappointed_relieved:

Zucht…

Het zal mij benieuwen of het nog gaat lukken dit jaar…, het doorschuiven gaat sneller dan de weken voorbij schuiven.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • October 27, 2021

De 20ste Oktober een iPhone Pro Sierra Blue 256GB besteld. Zit ik ergens achterin een wachtrij, of is er toch een kleine kans dat ik ook week 46 aan de beurt ben?

(heb 2 smsjes gehad dat ie tijdelijk niet op voorraad is...)

Ga overigens van XR naar 13 Pro, mede om de macrofunctie. Ik heb een spiegelreflex maar die sleep je wel een beetje mee en dit is volgens de Gelderlander “een sublieme camera waarmee je ook kan bellen :) 

En mn Tech21 hoesje heb ik al

Het kan zijn dat, als er voldoende binnenkomt, we iedereen kunnen voorzien. Dan krijg jij er ook één! Op het moment dat we minder krijgen, dan gaan we eerst leveren aan degene die het langst wacht. Het is dus écht afhankelijk van hoeveel er binnenkomt! Hopelijk heb je 'm snel binnen :-).

• Nieuwkomer
  • October 28, 2021

Op 07-10 de iPhone 13 Pro Max 256GB Grafiet besteld, wacht ook nog steeds :smile::thumbsup:

Heb deze op 01-10 besteld. Helaas ook nog niet binnen….:frowning2:

• Deelnemer
  • October 29, 2021

Dank, ik heb iPhone 13 pro Max gehad. Dan komt echter wel de verassing, bij KPN compleet is dubbele data weg: het abonnement ophogen kan nog niet online, waarschijnlijk door 2 weken bedenktijd, klopt dit? Kan ik wel al telefonisch aanpassen?

Kan ik ook eventueel het abonnement annuleren en toestel gewoon kopen?

Ophogen heeft de voorkeur.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • October 29, 2021

@Pieterki, bij de huidige abonnementen is dataverdubbeling inderdaad geen onderdeel meer van de combinatievoordelen. Het abonnement ophogen kan na de eerste maand, waarna het dan de maand erop ingaat. Dus dat is helaas nog even afwachten.

Als dat voor jou geen optie is, dan kun je annuleren. Het toestel zal dan teruggestuurd moeten worden. Je kunt vervolgens opnieuw verlengen met een hoger abonnement en nieuw toestel. Losse verkoop van toestellen kan alleen in de winkel en is afhankelijk van voorraad. Ik verwacht dan ook dat dit voor een iPhone wel eens tricky kan gaan worden. 

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • October 29, 2021

@Erik_ , zouden jullie als KPN ook nog wat meer inzicht kunnen geven in de levertijden? Is bijvoorbeeld de aangegeven levertijd op moment van bestellen van toepassing?

En zijn de levertijden zoals hier bovenaan aangegeven levertijden actueel van toepassing (dus als je nu besteld, is deze week de verwachte week van levering).

Verder vraag ik mij ook nog af, hoe het zit met de garantie periode. Ik heb bijvoorbeeld mijn bestelling op 15-10-2021 gedaan en gelijk de factuur toegezonden gekregen. (en zit dus te wachten op uitlevering) Maar in dit onderwerp heb ik ook gezien dat er mensen al ruim een maand wachten, ook deze mensen hebben waarschijnlijk gelijk op moment van bestelling al de factuur gehad… 

Ik zie graag je reactie.

Met vriendelijke groet,

Jan

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • October 29, 2021

Hallo @JanE.Heite, welkom. 

Goede vraag! De garantie gaat in vanaf de datum die op de pakbon staat die jij bij de levering van jouw toestel ontvangt. Dus, vanaf het moment dat jij het toestel daadwerkelijk in handen hebt en eerder niet :blush:. Bewaar deze bon goed, dit is jouw aankoopbewijs. 

De data in dit topic zijn actueel en worden (bijna) dagelijks gecontroleerd en geupdate. Wanneer we de nieuwe voorraad binnen krijgen, leveren we uit op volgorde van bestelling. Wanneer je vandaag besteld kan het dus mogelijk zijn dat je iets langer zal moeten wachten dan de nu aangegeven data, afhankelijk van hoeveel toestellen wij binnen krijgen en hoeveel wachtende er voor jou zijn. Houd na het bestellen altijd Mijnbestelling.kpn.com in de gaten. 

• Nieuwkomer
  • October 29, 2021

Zojuist heb ik een iphone 13 pro max telefonisch besteld , echter hoefte ik niks te betalen op dat moment. 
hoe zit het met de eenmalige betaling ? Wordt deze meegenomen met de volgende incasso? Of betaal is pas bij levering ? 

Admin: vraag samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • October 29, 2021

Zojuist heb ik een iphone 13 pro max telefonisch besteld , echter hoefte ik niks te betalen op dat moment. 
hoe zit het met de eenmalige betaling ? Wordt deze meegenomen met de volgende incasso? Of betaal is pas bij levering ? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 29, 2021

Hallo @Jeanique19 ,

Wanneer je hebt gekozen voor bezorging aan huis, dan moet je bij de aflevering pinnen aan de deur bij de bezorger. 

• Nieuwkomer
  • October 29, 2021

@Noordzee ah top , dus mijn bestelling is wel gewoon gelukt dan neem ik aan ? Is de eerste keer dat ik het via kpn doe , in het verleden moest ik namenlijk wel tijdens het bestellen gelijk via ideal betalen vandaar dat ik een beetje in de war ben 🙈