Skip to main content

iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

• September 8, 2022
  • 732 reacties
  • 37612 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

732 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • September 19, 2022

De vraag blijft waarom mederwerkers verschillende dingen zegt; de ene zegt dat er deze week al een levering komt, de ander zegt volgende week etc. Hoe komen zij aan die levermomenten dan?

Dat is een hele goede vraag, plus ze gaven bij mij vandaag nog een levertijd aan van 5 tot 10 dagen.

en deze man was werkzaam op de tech support afdeling????
het wordt met de dag vreemder hahahahaa 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 20, 2022

@Shyrin_ kan je mijn vraag en antwoord van @Roos79 betreft de garantie bevestigen?

Dat kan ik, @dimihk: de garantie gaat in op het moment van ontvangst. Het zou niet tof en correct zijn als de garantie nu al in gaat, terwijl je het toestel nog niet ontvangen hebt. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 20, 2022

De vraag blijft waarom mederwerkers verschillende dingen zegt; de ene zegt dat er deze week al een levering komt, de ander zegt volgende week etc. Hoe komen zij aan die levermomenten dan?

Die vraag kan ik niet beantwoorden. Cliché maar wel waar: waar mensen werken, worden fouten gemaakt. De informatie die in het startbericht staat, is ook intern bekend. Dus toezeggingen / beloftes over de levertijden kunnen mijn inziens niet en zijn niet wenselijk.

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • September 20, 2022

Die vraag kan ik niet beantwoorden. Cliché maar wel waar: waar mensen werken, worden fouten gemaakt. De informatie die in het startbericht staat, is ook intern bekend. Dus toezeggingen / beloftes over de levertijden kunnen mijn inziens niet en zijn niet wenselijk.

Fouten maken is wenselijk, alleen -nu zal ik vast een zeurpiet zijn- vraag ik me af of het per ongeluk gaat. Het gaat immers om het verkopen…

Anyway, we gaan het wel zien hoe lang t duurt:)

• Nieuwkomer
  • September 20, 2022

Toen ik mijn iPhone 14 Pro (128GB, Gold) bestelde (op vrijdag 16 sept, 22u00) stond er levertijd 1-2 weken (die levertijd stond er tot vanochtend), nu staat er levertijd 2-3 weken. Moet ik nu van 1-2 weken of 2-3 weken uitgaan? 

• Slimmerik
  • September 20, 2022

Als je nu besteld dan krijg je nog steeds de melding

Omdat je dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijg je deze als 1 van de eersten geleverd.

Bestelling nu in de voorverkoop en "de eersten” is wel een heel ruim begrip zo 🤔

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • September 20, 2022

Als je nu besteld dan krijg je nog steeds de melding

Omdat je dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijg je deze als 1 van de eersten geleverd.

Bestelling nu in de voorverkoop en "de eersten” is wel een heel ruim begrip zo 🤔

🤔🤔

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • September 20, 2022

Nou las net dit artikel (problemen met IPhone 14, rammelende camera, geen GPS op ICulture). 
Link naar het artikel op ICulture

Dan ben ik we benieuwd hoeveel mensen dit nu gaat?

dan komt het wel goed uit dat ik nog even moet wachten 🥺😂😂

• Slimmerik
  • September 20, 2022

Dat is een software probleem dat met iOS update volgende week wordt verholpen en alleen een probleem bij gebruik van camera (dus daar heb ik geen last van 😁).

Laat maar komen die 14 Pro😄

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • September 20, 2022

Dat is een software probleem dat met iOS update volgende week wordt verholpen en alleen een probleem bij gebruik van camera (dus daar heb ik geen last van 😁).

Laat maar komen die 14 Pro😄

Heb de pro max maar wilde het wel ff posten.

maar rammelende camera is zeker wel ff iets om in de gaten te houden. Maar ben geen TikTok fan enz

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • September 20, 2022

Kleine vraag betreft lever tijden: ik heb zelf besteld op de tiende, betekend dit dat de lever tijden die hier vermeld zijn tellen vanaf de datum van de bestelling of? 

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • September 20, 2022

Was net bij een kpn winkel in de buurt. Van de iPhone 14 pro max 128gb space grey hebben ze er 30 op voorraad die ze gaan uitleveren. Ze hebben een lijst van 695 mensen die dat model gereserveerd hebben, dus komen er 665 tekort. Die levering komt pas over 4-5 weken. 

• Deelnemer
  • September 20, 2022

Just received an email from kpn that they ran out of stock for iphone pro max 256gb deep blue and I have to wait. So I am confused. If this is the case what is the significance of saying ‘you will be one of the first to receive it’ in the pre order confirmation?

• Nieuwkomer
  • September 20, 2022

Received an email this morning saying that the phone is not in stock, but in the afternoon I received another email to make an appointment for the delivery. 

iPhone 14 pro 256g

hope everyone will receive the phone soon! 

• Topper
  • September 20, 2022

Mijn status is net veranderd in verzonden💪 pro max 128 gb silver

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • September 20, 2022

Wanneer besteld en hoelaat?

• Topper
  • September 20, 2022

Wanneer besteld en hoelaat?

Vrijdag 9 september 14:12

• Nieuwkomer
  • September 20, 2022

Mijne ook alleen dan gold 😁

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • September 20, 2022

Aan allen die het binnenkort gaan ontvangen gefeliciteerd en geniet ervan.

helaas is mijn status is nog steeds controleren.. heel jammer en triest.

1 van de eerste mijn achterste 

• Deelnemer
  • September 20, 2022

Just received an email from kpn that they ran out of stock for iphone pro max 256gb deep blue and I have to wait. So I am confused. If this is the case what is the significance of saying ‘you will be one of the first to receive it’ in the pre order confirmation?

I just dialled KPN to know more about the email and they said there is no stock received. so I am again confused. So is there anyone who got their delivery appointment for iphone 14 pro max 256gb?

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • September 20, 2022

I just dialled KPN to know more about the email and they said there is no stock received. so I am again confused. So is there anyone who got their delivery appointment for iphone 14 pro max 256gb?

Still waiting on my Max 256GB silver.. still on step 1 sadly. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • September 20, 2022

Hi allemaal, ik begrijp dat jullie met smart zitten te wachten op jullie nieuwe iPhone. Zodra ze gereed zijn voor verzending krijgen jullie hier vanzelf een bericht over. Wacht dit alsjeblieft af. Ik waardeer jullie geduld. 

Hi all, I truly understand the excitement regarding the delivery of the new iPhone. Please have some patience, we will contact you as soon as the iPhone is on its way. Thank you so much for your patience. 

• Nieuwkomer
  • September 20, 2022

Ik heb een mail ontvangen dat mijn nummer wordt overgenomen door kpn op 23 sept, maar heb nog geen telefoon en/of simkaart ontvangen. In principe geen probleem dat de iPhone vertraagd is, maar wordt de ingangsdatum dan aangepast? Anders zit ik straks zonder internet en belminuten omdat het abonnement van mijn oude provider niet goed overloopt in mijn abonnement bij KPN!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik heb een mail ontvangen dat mijn nummer wordt overgenomen door kpn op 23 sept, maar heb nog geen telefoon en/of simkaart ontvangen. In principe geen probleem dat de iPhone vertraagd is, maar wordt de ingangsdatum dan aangepast? Anders zit ik straks zonder internet en belminuten omdat het abonnement van mijn oude provider niet goed overloopt in mijn abonnement bij KPN!

Hi @pnarey, logisch dat je wel alvast zekerheid wilt hebben over jouw abonnement en simkaart. Ik raad je aan om hiervoor even te bellen met onze klantenservice, via het gratis nummer 0800-0402. Via die weg kunnen onze collega's de juiste verificatie doen en helpen ze je meteen verder om dit na te kijken en ervoor te zorgen dat alles goed verloopt.

• Nieuwkomer
  • September 21, 2022

Gisterenochtend stond de status in op de bestelpagina op controleren.

In de avond een mail en sms ontvangen dat de nieuwe iPhone onderweg was. Vandaag de nieuwe iPhone 14 Pro 256GB Space black ontvangen. Ik heb het toestel besteld op woensdag 13 september.