Skip to main content

iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

• September 8, 2022
  • 732 reacties
  • 37612 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

732 reacties

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • September 14, 2022

Hoe kan het dat jullie de iPhone 14 pro morgen middag al gaan uitleveren?

Dus op donderdag middag al?

Dat ze donderdag leveren betekend niet dat je hem donderdag hebt. Je hebt hem de dag erna pas en das ook de officiële dag dat ze in de winkels liggen en officieel “uit” zijn. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 14, 2022

Vrijdag 14:10 bevestiging gehad. Vandaag de melding “Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 14 Pro Max 5G 256GB, Deep Purple is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.”

Goed nieuws dus :)

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

De eerste iPhones worden, voor zover ik weet, vrijdag geleverd.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 14, 2022

Niet dus want lees dus echt dat iemand het morgen al gaat krijgen…

Via KPN ook nog eens

• Deelnemer
  • September 14, 2022

Is er iemand die vrijdag op of voor 14:02 de Apple iPhone 14 Pro Max 5G 256GB, Space Black heeft besteld en niet meer in stap 1 staan?

• September 14, 2022

Vrijdag 14:10 bevestiging gehad. Vandaag de melding “Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 14 Pro Max 5G 256GB, Deep Purple is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.”

Goed nieuws dus :)

En tegen mij werd er door KPN gezegd dat alle Pro Max modellen pas vrijdag bij KPN geleverd worden door Apple… Mijn Pro Max bestelling is nog steeds bij stap 1 in de bestel status terwijl ik vrijdagmiddag direct heb besteld…

wjb
Wijsgeer
  • September 14, 2022

Is het echt interessant of de eerste iPhone morgen danwel overmorgen geleverd wordt?

• September 14, 2022

Is er iemand die vrijdag op of voor 14:02 de Apple iPhone 14 Pro Max 5G 256GB, Space Black heeft besteld en niet meer in stap 1 staan?

Ik sta ook nog op stap 1, volgens KPN worden de Pro Max modellen pas vrijdag aan KPN geleverd door Apple.

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • September 14, 2022

Via KPN ook nog eens

Hoevaak moet het nog vermeld worden, de 16de zijn ze pas officieel uit dus het kan nooit dat diegene het donderdag ontvangt. Dan heb je een toestel wat voor zijn releasedatum in zijn/haar bezit is. Klopt niks van. Diegene heeft het op zijn vroegst vrijdag pas binnen. 

• Helper
  • September 14, 2022

Afgelopen vrijdag middag gelijk toen het kon een pre-order geplaatst op de iPhone 14 Pro Max en nu nog steeds staat de bestel status bij stap 1 ‘controleren’ zeer frustrerend dat er na al die dagen niks anders bij komt te staan. Wanneer komen de iPhones binnen bij KPN? 

Precies hetzelfde… heel frustrerend… meteen vrijdag besteld… stiekem hoop ik nog op een levering vrijdag of anders zaterdag deze week….

• September 14, 2022

Afgelopen vrijdag middag gelijk toen het kon een pre-order geplaatst op de iPhone 14 Pro Max en nu nog steeds staat de bestel status bij stap 1 ‘controleren’ zeer frustrerend dat er na al die dagen niks anders bij komt te staan. Wanneer komen de iPhones binnen bij KPN? 

Precies hetzelfde… heel frustrerend… meteen vrijdag besteld… stiekem hoop ik nog op een levering vrijdag of anders zaterdag deze week….

En het meest irritante vind ik dat als ik KPN bel ik elke keer een andere reden te horen krijg, eerst zeiden ze dat mijn aanvraag was afgewezen (wat niet zo is) toen zeiden ze dat mijn bestelling niet door gekomen was in het systeem terwijl ik wel in de bestel status pagina kan en daarna zeiden ze dat ze vrijdag pas de Pro Max modellen geleverd krijgen terwijl ik hier op het forum lees dat er een aantal Pro Max modellen op voorraad zijn dus wat is het nu?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @Demi N, als bevestigd is dat jouw order goed doorgekomen is, dan krijg je vanzelf een mail dat er een iPhone voor jou beschikbaar is. Vanaf volgende week delen we ook de verwachte levertijden van elk model in dit topic. Dat kan je dan ook in de gaten houden. In principe geldt: levering begint vrijdag. Maar stel dat er 100 besteld zijn en maar 80 geleverd worden, dan hebben 20 klanten dus pech (dit is een voorbeeld, geen echte cijfers). Dat hebben wij helaas niet inzichtelijk.

• Deelnemer
  • September 15, 2022

Yeahh, vrijdag 14:03 besteld en nu de status: 

“Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 14 Pro Max 5G 128GB, Deep Purple is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.”

"Volg de verzendstatus van uw bestelling vanaf donderdagavond 15 september op deze plek.”

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

“Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 14 Pro Max 5G 128GB, Deep Purple is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.”

"Volg de verzendstatus van uw bestelling vanaf donderdagavond 15 september op deze plek.”

@Hawalie Spannend! 😁 Ik neem aan dat je de status volgt via Mijn Bestelling, zowel daar als per mail houden we je op de hoogte.

• Deelnemer
  • September 15, 2022

@Hawalie Spannend! 😁 Ik neem aan dat je de status volgt via Mijn Bestelling, zowel daar als per mail houden we je op de hoogte.

Héél spannend! 😁 Helaas word ik via de mail niet op de hoogte gehouden, vandaar dat ik elke keer zit te F5’en en inderdaad via Mijn bestelling.

Mitch Roz
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • September 15, 2022

Hallo , ik heb vrijdag 9 september de Iphone pro 14 besteld.

nu is hij wel bevestigd maar ik heb nog steeds geen mail dat hij in behandeling is of dat hij al verzonden is.

staat alleen uw Iphone is gereserveerd.

ook bij mijn bestellingen staat er niks.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 15, 2022

Hallo , ik heb vrijdag 9 september de Iphone pro 14 besteld.

nu is hij wel bevestigd maar ik heb nog steeds geen mail dat hij in behandeling is of dat hij al verzonden is.

staat alleen uw Iphone is gereserveerd.

ook bij mijn bestellingen staat er niks.

Nog even geduld waarschijnlijk. Als die voor jou ook daadwerkelijk op voorraad is dan zou het vandaag waarschijnlijk zomaar nog op tijd verzonden kunnen worden. 

• Topper
  • September 15, 2022

Bij mij staat mijn bestelstatus ook nog op 1 maar als je op de site kijkt staat er onder de pro Max “Op voorraad: Vóór 21:00 besteld, morgen in huis”. Ik ga er van uit dat we morgen allemaal onze telefoon hebben😁

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • September 15, 2022

Bij mij staat mijn bestelstatus ook nog op 1 maar als je op de site kijkt staat er onder de pro Max “Op voorraad: Vóór 21:00 besteld, morgen in huis”. Ik ga er van uit dat we morgen allemaal onze telefoon hebben😁

Dat was vorig jaar met de 13 serie ook zo, eindstand hebben sommige (waaronder ik) een maand moeten wachten op mijn 13 pro Max. Die “op voorraad” klopt niet, ik wacht ook al erg lang op mijn 14 Pro Max alhoewel de mijne zondag is besteld en gereserveerd. 

• Topper
  • September 15, 2022

Dat was vorig jaar met de 13 serie ook zo, eindstand hebben sommige (waaronder ik) een maand moeten wachten op mijn 13 pro Max. Die “op voorraad” klopt niet, ik wacht ook al erg lang op mijn 14 Pro Max alhoewel de mijne zondag is besteld en gereserveerd. 

Pff lekker dan. Raar dat ze dat zo op de site zetten

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 15, 2022

Ik heb het idee dat het voorraad systeem geen rekening houdt met pre-orders / back orders. De voorraad zou naar mijn idee in de min moeten gaan bij elke pre-order/bestelling zodat als er dan een levering is de website niet gaat aangeven dat de toestellen op voorraad zijn terwijl ze eigenlijk al vergeven zijn. 

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • September 15, 2022

Doen ze altijd, dat is mij tenminste opgevallen. Vorig jaar honderd nog wat mensen woedend in de forum vanwege hetzelfde verhaal “vandaag besteld, morgen in huis” eindstand kregen ze de melding niet op voorraad en hebben veel mensen sowieso 2+ tot anderhalve maand gewacht. Ik wachtte bijvoorbeeld 3 weken en opeens werd mijn order geannuleerd (KPN had weer zo’n slap verhaal dat ze geen idee hadden waarom) dus ik kon weer opnieuw bestellen en nog verder achteraan aansluiten. Het is bij KPN altijd drama met de bestellingen van nieuwe iPhones en het duurt ook gewoon erg lang. Tenzij je op dag 1 besteld dan valt het mee. Niet te vergeten dat ik voor mijn 13 Pro Max 500+ euro had vooruit betaald en na de annulering het anderhalve week duurde voor het geld was teruggestort ipv 3 werkdagen. Mijn 14 Pro Max staat nog steeds op controleren en ik word er beetje moe van :p 

• September 15, 2022

Doen ze altijd, dat is mij tenminste opgevallen. Vorig jaar honderd nog wat mensen woedend in de forum vanwege hetzelfde verhaal “vandaag besteld, morgen in huis” eindstand kregen ze de melding niet op voorraad en hebben veel mensen sowieso 2+ tot anderhalve maand gewacht. Ik wachtte bijvoorbeeld 3 weken en opeens werd mijn order geannuleerd (KPN had weer zo’n slap verhaal dat ze geen idee hadden waarom) dus ik kon weer opnieuw bestellen en nog verder achteraan aansluiten. Het is bij KPN altijd drama met de bestellingen van nieuwe iPhones en het duurt ook gewoon erg lang. Tenzij je op dag 1 besteld dan valt het mee. Niet te vergeten dat ik voor mijn 13 Pro Max 500+ euro had vooruit betaald en na de annulering het anderhalve week duurde voor het geld was teruggestort ipv 3 werkdagen. Mijn 14 Pro Max staat nog steeds op controleren en ik word er beetje moe van :p 

Duurt veel te lang dit ik heb vorige week vrijdag meteen besteld toen het kon en mijn bestelling staat nu nog steeds op 1 ‘controleren’ en zodra je dan de klantenservice belt krijg je elke keer een ander verhaal waar je niks mee kan. Ze zeiden dat ze bij KPN de iPhones nog niet hebben ontvangen vanuit Apple terwijl ik hier op het forum al verschillende berichten voorbij zie komen van mensen die de melding kregen dat hun iPhone op voorraad is en word voorbereid voor verzending…

• Helper
  • September 15, 2022

Nog steeds staat de status op controleren…. Volgens de medewerker van de Sales afdeling waren er afgelopen vrijdag enkele duizenden iPhone 14 Pro Max’en op voorraad en zou levering vrijdag op de releasedatum geen enkel probleem moeten zijn.

Vandaag toch maar hopen dat de status snel veranderd zodat de iPhone morgen of anders zaterdag toch binnenkomt.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi allen, we raden je aan om je bestelling te volgen via via Mijn Bestelling. Daar vind je altijd de laatste status en zie je het ook zo gauw jouw nieuwe iPhone naar je toe komt. De eerste uitlevering begint morgen, op 16 september. We zijn afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple ontvangen doen ons best om iedereen zo snel mogelijk zijn of haar nieuwe iPhone toe te sturen.