Skip to main content

iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

• 8 september 2022
  • 732 reacties
  • 36846 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

732 reacties

• Topper
  • 25 reacties
  • 29 september 2022
FanSAStisch schreef:

Hoe lang duurde het bij jullie van het overgaan naar stap 2 “Verwerking

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 14 Pro Max 5G 128GB, Gold is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending”

naar de daadwerkelijke uitlevering/bezorging?

Gisteren gebeurd vandaag leveren.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 29 september 2022
Derm schreef:
FanSAStisch schreef:

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 14 Pro Max 5G 128GB, Gold is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending”

Bij mij ook gister veranderd, maar daarna (nog) geen actie. 
Afgelopen week pas besteld (IPhone 14 Pro Max Gold 128 gb) dus nog niet verwacht maar als je dan je status ziet veranderen  word je toch enthousiast 😂

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 29 september 2022
FanSAStisch schreef:

van stap 1 naar stap 2 heeft een 2 weken geduurd. Daarna ging het ineens snel!

Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 713 reacties
  • 29 september 2022

iPhone 14 Pro Max 128GB Deep Purple besteld op 12-9 om 23:52 is binnen 😍

• Topper
  • 25 reacties
  • 29 september 2022

18 september besteld, vanmiddag in huis. iphone 14 pro 128 gb zwart

• Topper
  • 25 reacties
  • 29 september 2022
Derm schreef:

18 september besteld, vanmiddag in huis. iphone 14 pro 128 gb zwart

Wat fijn! Dat is snel, klasse kpn

• Topper
  • 25 reacties
  • 29 september 2022

Zijn er mensen die pro max 256 purple hebben besteld en bericht hebben dat hij op voorraad is?

Sascha van Olphen - Jacobs
Topper

Mijn telefoon wordt morgen afgeleverd door een koerier tussen 8:00 en 18:00. Ik moet hierbij aanwezig zijn ivm afsluiten van een nieuw abonnement. Weet iemand hier of je nog een iets nauwkeuriger tijdslot krijgt of moet je echt de hele dag thuis blijven?

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 70 reacties
  • 29 september 2022
Sascha van Olphen - Jacobs schreef:

Mijn telefoon wordt morgen afgeleverd door een koerier tussen 8:00 en 18:00. Ik moet hierbij aanwezig zijn ivm afsluiten van een nieuw abonnement. Weet iemand hier of je nog een iets nauwkeuriger tijdslot krijgt of moet je echt de hele dag thuis blijven?

Je krijgt vandaag of ergens in de avond een bevestiging hoelaat hij ongeveer komt. Als hij onderweg is en bijna er is krijg je ook een melding per SMS. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 29 september 2022
FanSAStisch schreef:
Derm schreef:
FanSAStisch schreef:

Bij mij ook gister veranderd, maar daarna (nog) geen actie. 
Afgelopen week pas besteld (IPhone 14 Pro Max Gold 128 gb) dus nog niet verwacht maar als je dan je status ziet veranderen  word je toch enthousiast 😂

Haaa morgen wordt ie thuisbezorgd!! 
Súpersnel KPN! Top 🤗

• Topper
  • 25 reacties
  • 30 september 2022

Vandaag weer “update” over bestelling gekregen. Dezelfde update als 3 weken geleden, toestel is niet op voorraad. Duurt wel heel erg lang .. 

• Topper
  • 25 reacties
  • 30 september 2022

Zijn er mensen die vandaag goed bericht hebben gehad? 

In bestelling sinds: 14-09 | Iphone 14 max pro 256GB deep purple stap 1 in mijn bestelling |

Topper

Vandaag mijn iPhone 14 pro Max 128gb deep purple binnen gekregen 😁😁

• Topper
  • 25 reacties
  • 1 oktober 2022

Hebben mensen al bericht gehad van hun opgestuurde telefoon naar Recommerce? Krijg je ook je 75 euro inruilkorting er gelijk bij?

• Topper
  • 25 reacties
  • 2 oktober 2022

De leveringen zijn sinds 29-09 niet meer aan gepast.. Zie op de kpn bestelsite dat heel veel toestellen binnen 2 tot 3 weken leverbaar zijn als je ze nu besteld, hoe zit het met de toestellen besteld in de periode dan? 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14728 reacties
  • 2 oktober 2022
LW5 schreef:

De leveringen zijn sinds 29-09 niet meer aan gepast.. Zie op de kpn bestelsite dat heel veel toestellen binnen 2 tot 3 weken leverbaar zijn als je ze nu besteld, hoe zit het met de toestellen besteld in de periode dan? 

De levertijden hebben weer een update gehad, en wat in dat overzicht staat is van toepassing voor bestellingen die geplaatst worden. Als je al eerder hebt besteld is de kans dus groot dat je ook eerder dan dit je toestel zal ontvangen 🙂

• Topper
  • 25 reacties
  • 3 oktober 2022

Zijn er nog mensen die op hun toestel wachten? Inmiddels bijna 3 weken verder en nog steeds geen bericht van kpn

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 3 oktober 2022

Je bent niet de enige. Zie het startbericht voor de verwachte levertijden per toestel.

• Topper
  • 12 reacties
  • 4 oktober 2022

Mijn toestel wordt morgen geleverd, 14 max pro deep purple. 16 September besteld.

• Topper
  • 25 reacties
  • 4 oktober 2022
Nordlandt schreef:

Mijn toestel wordt morgen geleverd, 14 max pro deep purple. 16 September besteld.

Wat fijn! Hoeveel geheugen? En wanneer hebt je bericht gekregen?

• Topper
  • 12 reacties
  • 5 oktober 2022
LW5 schreef:
Nordlandt schreef:

Wat fijn! Hoeveel geheugen? En wanneer hebt je bericht gekregen?

128GB 4 Oktober bericht.

• Topper
  • 25 reacties
  • 5 oktober 2022

Ik stap op 14 oktober over op kpn met nummerbehoud. Ik heb op 14 september een iphone 14 pro max besteld. Krijg ik mijn nieuwe toestel dan ook pas pp 14 oktober of kan hij ook eerder komen ( mits hij op voorraad is). Wacht namelijk al 3 weken op het toestel

Admin: samengevoegd met het iPhone 14 topic

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
LW5 schreef:

Ik stap op 14 oktober over op kpn met nummerbehoud. Ik heb op 14 september een iphone 14 pro max besteld. Krijg ik mijn nieuwe toestel dan ook pas pp 14 oktober of kan hij ook eerder komen ( mits hij op voorraad is). Wacht namelijk al 3 weken op het toestel

Hoi @LW5, we hebben jouw reactie verplaatst naar dit algemene topic over de iPhone 14. Ik kan me voorstellen dat je jouw toestel liefst zo snel mogelijk in huis hebt! Bovenin in het startbericht vind je per type iPhone 14 de verwachte levertijd. En verder raad ik je aan om Mijn Bestelling in de gaten te houden voor de meest actuele status.

Topper
LW5 schreef:

Hij kan eerder komen, ik zou 07 oktober overstappen en heb het toestel 30 september geleverd gekregen.

Sandra Klaver
Nieuwkomer

Gisteren een nieuw abbonement afgesloten voor een Iphone 14 Midnight er werd mij verteld dat deze op voorraad was.

Waarom ontvang ik dan gisteravond een email dat het product niet op vorraad is.

Inmiddels is er dus voor de derde x verkeerde informatie aan mij gespeeld en wordt ik een beetje moedeloos van jullie service