Skip to main content

iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

• September 8, 2022
  • 732 reacties
  • 37612 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

732 reacties

• Topper
  • September 15, 2022

Bij mij staat mijn bestelstatus ook nog op 1 maar als je op de site kijkt staat er onder de pro Max “Op voorraad: Vóór 21:00 besteld, morgen in huis”. Ik ga er van uit dat we morgen allemaal onze telefoon hebben😁

Dat was vorig jaar met de 13 serie ook zo, eindstand hebben sommige (waaronder ik) een maand moeten wachten op mijn 13 pro Max. Die “op voorraad” klopt niet, ik wacht ook al erg lang op mijn 14 Pro Max alhoewel de mijne zondag is besteld en gereserveerd. 

Pff lekker dan. Raar dat ze dat zo op de site zetten

Doen ze altijd, dat is mij tenminste opgevallen. Vorig jaar honderd nog wat mensen woedend in de forum vanwege hetzelfde verhaal “vandaag besteld, morgen in huis” eindstand kregen ze de melding niet op voorraad en hebben veel mensen sowieso 2+ tot anderhalve maand gewacht. Ik wachtte bijvoorbeeld 3 weken en opeens werd mijn order geannuleerd (KPN had weer zo’n slap verhaal dat ze geen idee hadden waarom) dus ik kon weer opnieuw bestellen en nog verder achteraan aansluiten. Het is bij KPN altijd drama met de bestellingen van nieuwe iPhones en het duurt ook gewoon erg lang. Tenzij je op dag 1 besteld dan valt het mee. Niet te vergeten dat ik voor mijn 13 Pro Max 500+ euro had vooruit betaald en na de annulering het anderhalve week duurde voor het geld was teruggestort ipv 3 werkdagen. Mijn 14 Pro Max staat nog steeds op controleren en ik word er beetje moe van :p 

Dat voorspelt weinig goeds. We wachten af. Voor mij een geluk dat ik hem vrijdag om 14:00 besteld heb.

• Helper
  • September 15, 2022

Hi allen, we raden je aan om je bestelling te volgen via via Mijn Bestelling. Daar vind je altijd de laatste status en zie je het ook zo gauw jouw nieuwe iPhone naar je toe komt. De eerste uitlevering begint morgen, op 16 september. We zijn afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple ontvangen doen ons best om iedereen zo snel mogelijk zijn of haar nieuwe iPhone toe te sturen.

Jullie noemen het steeds bestelling volgen, alleen er gebeurd gewoon al dagen niks. Geen enkel bericht vanuit KPN dat jullie ermee bezig zijn, dat de levering op tijd zal plaatsvinden en of vertraagd zou zijn….

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Zodra er iets bekend is over je bestelling kun je het daar vinden @jordik99
Zolang daar nog niets staat is er helaas ook nog niets over bekend.

• Deelnemer
  • September 15, 2022

Zojuist de bevestiging ontvangen van postnl dat de pro morgen wordt geleverd, maandag besteld

• Deelnemer
  • September 15, 2022

Zojuist de bevestiging ontvangen van postnl dat de pro morgen wordt geleverd, maandag besteld

Kpn ik heb eerder besteld en nog. Geen track en trace gehad best oneerlijk

• Deelnemer
  • September 15, 2022

Ik heb zojuist ook een e-mail gekregen van PostNL dat ze morgen gaan leveren. 
Welke toestel heb je besteld ? 
Ik heb de Apple iPhone 14 Pro Max 5G 128GB, Deep Purple besteld. 

• Deelnemer
  • September 15, 2022

De zelfde

• Deelnemer
  • September 15, 2022

Ik heb de pro 256 gb zilver besteld, lekker simpel 

• September 15, 2022

Ik heb vrijdag al besteld en nog niks gekregen over wanneer die bezorgd word of überhaupt al op voorraad is…

• Deelnemer
  • September 15, 2022

Ik heb vrijdag al besteld en nog niks gekregen over wanneer die bezorgd word of überhaupt 

Kpn wat is de reden hiervoor?

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • September 15, 2022

Ik heb vrijdag al besteld en nog niks gekregen over wanneer die bezorgd word of überhaupt al op voorraad is…

Hoevaak ga je er nog over zeuren? Heb gewoon geduld  Tis helemaal niet moeilijk. Ondertussen zie ik dat mensen hun Pro Max ook al krijgen (en ik wacht op de zilveren 256GB) geduld is een schone zaak. Als anderen hem al krijgen duurt het niet zo lang voor jij ook aan de beurt bent. Heb de mijne zondag besteld. Eerder dan anderen, dus het duurt echt niet lang meer. 

• Deelnemer
  • September 15, 2022

Ik kreeg direct al de email dat de tel voorradig was en dat ze deze voor me hadden gereserveerd, raar dat dat bij jou dan niet het geval is

• September 15, 2022

Ik kreeg direct al de email dat de tel voorradig was en dat ze deze voor me hadden gereserveerd, raar dat dat bij jou dan niet het geval is

Ik kreeg alleen de mail dat ie nog niet op voorraad is maar wel gereserveerd is en verder niks echt frustrerend als je ziet dat mensen die later besteld hebben wel al mails hebben gehad…

• Deelnemer
  • September 15, 2022

Ik heb de pro 256 gb zilver besteld, lekker simpel 

voor het grote gebeuren (lees scherm) gebruik ik de zfold al

• Topper
  • September 15, 2022

Ik heb op vrijdag 9 september om 17:00 in de winkel de iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black gereserveerd. Tot nu toe nog steeds geen vooruitgang via “Mijn Bestelling”.

Ik had gebeld naar de klantenservice, mevrouw vertelde me dat ik donderdag de telefoon zou ontvangen. Woensdag nog een keer gebeld of dat nog steeds het geval was, meneer geeft aan dat dit niet mogelijk is en dat ik een link ga ontvangen zodra ik een datum en tijdstip kan kiezen.

Mijn vraag is eigenlijk dat ik 2 verschillende ordernummers heb. Welke moet ik invoeren? Moet ik het als ARMOR4xxxxx invoeren of alleen 4xxxxx of 4xxxx-1?

Dankuwel.

• Deelnemer
  • September 15, 2022

Ik heb op vrijdag 9 september om 17:00 in de winkel de iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black gereserveerd. Tot nu toe nog steeds geen vooruitgang via “Mijn Bestelling”.

Ik had gebeld naar de klantenservice, mevrouw vertelde me dat ik donderdag de telefoon zou ontvangen. Woensdag nog een keer gebeld of dat nog steeds het geval was, meneer geeft aan dat dit niet mogelijk is en dat ik een link ga ontvangen zodra ik een datum en tijdstip kan kiezen.

Mijn vraag is eigenlijk dat ik 2 verschillende ordernummers heb. Welke moet ik invoeren? Moet ik het als ARMOR4xxxxx invoeren of alleen 4xxxxx of 4xxxx-1?

Dankuwel.

Bestelnummer begint volgens mij met een “S” gevolgd door cijfers en een “-” er tussen. 
Kijk anders even je bevestigingsmail na. 

• Topper
  • September 15, 2022

Dankuwel.

Bestelnummer begint volgens mij met een “S” gevolgd door cijfers en een “-” er tussen. 
Kijk anders even je bevestigingsmail na. 

Bij mij staat er geen S. Ook niet in de bevestigingsmail.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Musa042, we gebruiken verschillende ordernummers. Je gebruikt het héle ordernummer aan elkaar zonder spaties. dus ARMOR4xxxxx of ARMOR4xxxxx-1 aan elkaar
In je bevestigingsmail staat ook een link waarmee je je bestelling kunt volgen. Daarmee kom je meteen op de juiste pagina.

• Topper
  • September 15, 2022

Hoi @Musa042, we gebruiken verschillende ordernummers. Je gebruikt het héle ordernummer aan elkaar zonder spaties. dus ARMOR4xxxxx of ARMOR4xxxxx-1 aan elkaar
In je bevestigingsmail staat ook een link waarmee je je bestelling kunt volgen. Daarmee kom je meteen op de juiste pagina.

Als ik op “Bestelling volgen” klik moet ik zelf mijn bestelnummer en postcode invullen. Moet ik dan ARMOR4xxxxx of ARMOR4xxxxx-1 invullen? En moet ik bij postcode 1234AB invullen of 1234 AB?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Als ik op “Bestelling volgen” klik moet ik zelf mijn bestelnummer en postcode invullen. Moet ik dan ARMOR4xxxxx of ARMOR4xxxxx-1 invullen? En moet ik bij postcode 1234AB invullen of 1234 AB?

Als jouw ordernummer een -1 erachter heeft ARMOR4xxxxx-1 Als je ordernummer alleen Armor met een cijfer is, is het ARMOR4xxxxx je postcode 1234AB of 1234 AB maakt niet uit.
Als dit voor jou niet werkt kun je misschien even een andere browser of ander apparaat gebruiken, als ie die ook niet pakt kun je altijd even met ons bellen op 0800-0402 om je gegevens te controleren.

• Topper
  • September 15, 2022

In de “Je iPhone 14 is gereserveerd” staat een link om mijn bestelling te volgen. Als ik die klik is het ARMOR4xxxx-1. Maar in de e-mail “Bedankt voor uw bestelling” staat er “bestelling met nummer ARMOR4xxx” zonder -1. Welke kan ik het best gebruiken?

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • September 15, 2022

In de “Je iPhone 14 is gereserveerd” staat een link om mijn bestelling te volgen. Als ik die klik is het ARMOR4xxxx-1. Maar in de e-mail “Bedankt voor uw bestelling” staat er “bestelling met nummer ARMOR4xxx” zonder -1. Welke kan ik het best gebruiken?

Klik gewoon de bestelling aan met de iPhone reservering en klik “bestelling volgen” en vul dan gewoon je postcode in. Klaar is Kees. 

• Topper
  • September 15, 2022

Klik gewoon de bestelling aan met de iPhone reservering en klik “bestelling volgen” en vul dan gewoon je postcode in. Klaar is Kees. 

Oké. Hopen dat die toch nog morgen binnen is en anders dit weekend.

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • September 15, 2022

Morgen zal het niet worden, want zodra je iPhone op voorraad is krijg je hiervan een melding en mag/kan je via dezelfde pagina een afspraak maken voor bezorging. Hopelijk redden ze het weekend voor je, hier heb ik zelf zondag een 14 Pro Max 256GB zilver besteld en die staat nog op stap 1. Dus ook bij mij verloopt het langzaam. 

• Topper
  • September 15, 2022

Morgen zal het niet worden, want zodra je iPhone op voorraad is krijg je hiervan een melding en mag/kan je via dezelfde pagina een afspraak maken voor bezorging. Hopelijk redden ze het weekend voor je, hier heb ik zelf zondag een 14 Pro Max 256GB zilver besteld en die staat nog op stap 1. Dus ook bij mij verloopt het langzaam. 

Ik heb op vrijdag 9 september besteld dus ik hoop in ieder geval deze week.