Skip to main content

iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

• September 8, 2022
  • 732 reacties
  • 37612 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

732 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • September 16, 2022

En bij jou staat ie ook nog op ‘controleren’?

Ja, staat op controleren. Terwijl tijdens bestelling aan tel die man zei dat hij niks kon garanderen, maar…hij mocht ze nog aannemen omdat er zoveel binnenkwamen. Hij hoefde nog niet aan te geven dat wie het eerste komt het eerste krijgt…mooi verhaal, niks waard. 

• Topper
  • September 16, 2022

Helaas bleek de voorraad die ik doorkreeg bij het bestellen dus een wassen neus …

Nu maar afwachten hoe lang het duurt. Ik heb tot 31 oktober om mijn toestel aan te melden en gebruik te maken van de trade-in bonus van €75. Ik neem aan dat KPN voor die tijd levert ...

Dat lijkt mij wel, je hebt namelijk een afspraak zwart op wit.

Overigens; wanneer had je besteld? Ik vrijdag 9 sep om 16:56 een iphone pro max 128gb space grey

Ik heb vrijdag 9 sep om 14:12 ook de grijze besteld 128gb. Maar ook bij mij staat de bestelstatus nog op controleren. Ik bang dat we nog een flinke tijd geduld moeten hebben

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • September 16, 2022

Tja wat mij nu opvalt is dat KPN zich op de achtergrond houdt.

en niet met een eerlijk en oprecht excuus en tegemoetkoming komt.

Plus dat er een zogenaamd wereldwijd leveringsprobleem zou zijn kom niet spontaan vandaag uit de lucht vallen 

want de verhalen die wij allemaal hier posten zijn niet uit onze duim gezogen.

• September 16, 2022

Ja, staat op controleren. Terwijl tijdens bestelling aan tel die man zei dat hij niks kon garanderen, maar…hij mocht ze nog aannemen omdat er zoveel binnenkwamen. Hij hoefde nog niet aan te geven dat wie het eerste komt het eerste krijgt…mooi verhaal, niks waard. 

Die valse beloftes heb ik vaker gehoord en voorbij zien komen ja… Had dan liever gehad dat ze meteen vanaf het begin de waarheid hadden verteld dan had je meteen geweten waar je aan toe was in plaats van aan het lijntje te worden gehouden.

Meaurk
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 16, 2022

Tja wat mij nu opvalt is dat KPN zich op de achtergrond houdt.

en niet met een eerlijk en oprecht excuus en tegemoetkoming komt.

Plus dat er een zogenaamd wereldwijd leveringsprobleem zou zijn kom niet spontaan vandaag uit de lucht vallen 

want de verhalen die wij allemaal hier posten zijn niet uit onze duim gezogen.

Een tegemoetkoming… serieus, ja? Het is een pre-order, ofwel een voorbestelling. Waar wil je een tegemoetkoming voor? Dat je langer moet wachten dan een ander? Omdat je later hebt besteld dan een ander? Gaat never nooit gebeuren. Ze zouden gek zijn als ze überhaupt hun excuses zouden aanbieden over de levertijden. Het is immers niet dat KPN, Vodafone of welke andere provider er iets aan kan doen.

Het is daarnaast algemeen bekend dat de klantenservice en de medewerkers er op gebrand zijn om te verkopen. Natuurlijk zeggen ze dat je bij de eerste batch zit bij de verkoop (terwijl ze dat op dat moment nog niet kunnen zien), zij verkopen iets en krijgen weer een extra kruisje achter hun naam. Dit ‘spelletje’ wordt ieder jaar gespeeld en we trappen er met z’n allen ieder jaar weer in.

Heb geduld, stop met piepen en ga van het weekend genieten. Als je op dit moment nog geen bericht hebt ontvangen, hoef je dit weekend de iPhone in ieder geval niet meer te verwachten.

• Helper
  • September 16, 2022

Vrijdag meteen om 16:56. 

En bij jou staat ie ook nog op ‘controleren’?

Ja, bij mij ook🥹

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • September 16, 2022

Net gebeld. Staat nu 4-5 weken wachttijd. Dan is het antwoord. Meer kunnen ze niet zeggen. Ze hebben ‘dus geen idee’ wanneer jij aan de beurt bent. 

• September 16, 2022

Ja, bij mij ook🥹

Hier hetzelfde….

Toestel “Apple iPhone 14 Pro Max 256GB” vandaag ontvangen, doos was van de zijkant lichtelijk geopend beetje jammer, gelukkig was het toestel nog aanwezig en het doosje geseald.

Hoop dat alle andere toestellen ook snel geleverd kunnen worden voor de mensen die hebben besteld! 🍀

En nu moet natuurlijk ook eindelijk die Apple Watch 4G ondersteuning er is doorheen geramd worden, door KPN/Apple we wachten al lang genoeg! 

• September 16, 2022

Toestel “Apple iPhone 14 Pro Max 256GB” vandaag ontvangen, doos was van de zijkant lichtelijk geopend beetje jammer, gelukkig was het toestel nog aanwezig en het doosje geseald.

Hoop dat alle andere toestellen ook snel geleverd kunnen worden voor de mensen die hebben besteld! 🍀

En nu moet natuurlijk ook eindelijk die Apple Watch 4G ondersteuning er is doorheen geramd worden, door KPN/Apple we wachten al lang genoeg! 

Welke kleur had je besteld?

Welke kleur had je besteld?

Goud

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • September 16, 2022

Status van mij is ook veranderd naar “verzending” hier een Max Silver 256GB besteld op zondag middag. 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • September 16, 2022

Status van mij is ook veranderd naar “verzending” hier een Max Silver 256GB besteld op zondag middag. 

Nou vreet ik een bezem, dit slaat nergens op

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • September 16, 2022

Hoezo? Wat voor toestel/opslag heb jij dan besteld? 

• September 16, 2022

Anders ik wel… 😩

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • September 16, 2022

Heb de zwarte Pro max 128gb besteld op vrijdag middag

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • September 16, 2022

Meer mensen gaan voor 128 ipv 256 vandaar, 128GB is meer in trek. Vorig jaar met mijn 13 Pro Max nam ik 512 omdat amper mensen zoveel bijbetalen voor een toestel, en dezelfde dag op bestelling kon ik een afspraak maken. Bijna iedereen kiest 128GB vandaar dat je zo lang moet wachten :-(

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • September 16, 2022

Meer mensen gaan voor 128 ipv 256 vandaar, 128GB is meer in trek. Vorig jaar met mijn 13 Pro Max nam ik 512 omdat amper mensen zoveel bijbetalen voor een toestel, en dezelfde dag op bestelling kon ik een afspraak maken. Bijna iedereen kiest 128GB vandaar dat je zo lang moet wachten :-(

Ja helaas en respecteer dat ook maar dat de afdeling opzeggingen van de kpn je ook zo voor de gek zou houden had ik niet verwacht.

maar goed zie het allemaal wel, maar netjes is het niet

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • September 16, 2022

Volgens kpn is vraag 300x zo groot als aanbod. Maar ja…als t aanbod 1 is…haha

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 16, 2022

Mijn bestelstatus is nu ineens aangepast. Toestel is voorradig (14 pro 256gb space black) en wordt klaar gemaakt voor verzending 😎

Wanneer besteld?

• Topper
  • September 16, 2022

Max 256GB Space Black, vrijdag om 17:00 gepreorderd nog steeds bij Stap 1. Is er al wel wat afgeschreven van je rekening? Misschien dat het daar mee te maken heeft.

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • September 16, 2022

Max 256GB Space Black, vrijdag om 17:00 gepreorderd nog steeds bij Stap 1. Is er al wel wat afgeschreven van je rekening? Misschien dat het daar mee te maken heeft.

Had meteen vooruit betaald etc, voor 256GB moet je sowieso 450+€ bijbetalen, was er ook meteen vanaf afgeschreven maar dat heeft er verder niks mee te maken. Of je nou wel of niet bijbetaling doet en of het wel of niet is afgeschreven. Gaat erom wie eerder besteld (hem meestal ook eerder heeft) 

• Topper
  • September 16, 2022

Had meteen vooruit betaald etc, voor 256GB moet je sowieso 450+€ bijbetalen, was er ook meteen vanaf afgeschreven maar dat heeft er verder niks mee te maken. Of je nou wel of niet bijbetaling doet en of het wel of niet is afgeschreven. Gaat erom wie eerder besteld (hem meestal ook eerder heeft) 

Vreemd dat jij hem dan eerder krijgt ik heb hem vorige week vrijdag meteen gepreorderd. Wel in de winkel misschien dat dit er wat mee heeft te maken.

• Topper
  • September 17, 2022

Ik heb om 14:03 op vrijdag 9 sept besteld de 14 pro max 256 zwart. Ik sta ook nog steeds op stap 1. Wat mij vooral steekt is dat er mensen zijn met exact het zelfde toestel die later hebben besteld maar wel inmiddels al het toestel hebben. Dat ze door de voorraad heen zijn dat kan, helaas moet ik dan gewoon geduld hebben. Maar dat ik eerder was dan andere en nog met lege handen sta voelt niet goed. 

voor wat betreft het feit dat men niets kan inzien waar je ergens in de wachtrij staat. Neem een voorbeeld aan megekko of alternate. Daar voer je op de site je ordernummer in en krijg je netjes de wachtrij te zien. Het kan dus prima maar als je als bedrijf niet wil houd het op….

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • September 17, 2022

Ik heb om 14:03 op vrijdag 9 sept besteld de 14 pro max 256 zwart. Ik sta ook nog steeds op stap 1. Wat mij vooral steekt is dat er mensen zijn met exact het zelfde toestel die later hebben besteld maar wel inmiddels al het toestel hebben. Dat ze door de voorraad heen zijn dat kan, helaas moet ik dan gewoon geduld hebben. Maar dat ik eerder was dan andere en nog met lege handen sta voelt niet goed. 

voor wat betreft het feit dat men niets kan inzien waar je ergens in de wachtrij staat. Neem een voorbeeld aan megekko of alternate. Daar voer je op de site je ordernummer in en krijg je netjes de wachtrij te zien. Het kan dus prima maar als je als bedrijf niet wil houd het op….

Kpn maakt er echt een rommeltje van. Als ik ze bel; 4-5 weken levertijd. Dan geef ik aan dat dit nu het geval is, maar ik vorige week al meteen besteld had. Maar kunnen ze niet zien. Gekke is ook dat kpn nu afwezig is hier in het forum. Bang dat mensen annuleren en daarom aan het lijntje houden?