Skip to main content

Op vrijdag 9 september vanaf 14:00 uur pre-order je de nieuwe iPhone 14 bij KPN! Ben je benieuwd naar de specificaties en/of levertijden van de nieuwe iPhone? Lees dan snel verder.

 

 

Specificaties iPhone 14

 

De naam van de nieuwe iPhone is geen verrassing. Dat kunnen we niet zeggen van de specificaties. Benieuwd naar de details van alle modellen uit de iPhone 14-serie? Gebruik ons handige overzicht hieronder en kies welke iPhone het beste bij jou past.

  iPhone 14 iPhone 14 Plus iPhone 14 Pro iPhone 14 Pro Max
Camera (achterzijde) Wide en ultra-wide Wide en ultra-wide Wide, ultra-wide en telephoto Wide, ultra-wide en telephoto
Camera (voorzijde) 12MP 12MP 48MP 48MP
Display 6.1-inch Super Retina XDR 6.7-inch Super Retina XDR 6.1-inch Super Retina XDR 6.7-inch Super Retina XDR
Kleuren Zwart, wit, rood, blauw, paars Zwart, wit, rood, blauw, paars Goud, zwart, blauw, paars Goud, zwart, blauw, paars
Batterij 3279 mAh 4325 mAh 3200 mAh 4323 mAh
Processor A15 Bionic A15 Bionic A16 Bionic A16 Bionic
Opslagruimte 128GB, 256GB, 512GB 128GB, 256GB, 512GB 128GB, 256GB, 512GB, 1TB 128GB, 256GB, 512GB, 1TB
Geheugen 6GB 6GB 6GB 6GB

 

Daarnaast heeft Apple ook een nieuwe versie van hun besturingssysteem aangekondigd. Je leest hier alles over iOS 16.

 

Levertijd iPhone 14 bij KPN

 

De nieuwste iPhone is vanaf vrijdag 9 september 2022 om 14:00 uur te pre-orderen bij KPN. De normale verkoop begint op vrijdag 16 september 08:00 uur voor de iPhone 14, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. Voor de iPhone 14 Plus start dit op vrijdag 7 oktober 08:00 uur.

De eerste uitlevering van de iPhones begint op dezelfde data. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Uitlevering in partijen

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 14 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit.

 

We houden je op de hoogte

Na het plaatsen van jouw bestelling, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe iPhone 14 te leveren. Als de levering vertraging op loopt, krijg je van ons apart bericht hierover. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.

Wil je in de tussentijd graag weten wanneer je mogelijk jouw toestel kunt verwachten? Check dan het overzicht met levertijden hieronder. Wij updaten dit schema dagelijks zodat het actueel blijft.

De aangegeven levertijden zijn een indicatie voor nieuwe bestellingen. Reeds bestelde of gepre-orderde iPhones kunnen eerder geleverd worden. Alle bestellingen worden door ons verstuurd op volgorde van binnenkomst. Hou Mijn Bestelling in de gaten voor de meest actuele status.

Let op: Het overzicht hieronder laat alleen zien in welke week wij een nieuwe levering vanuit Apple verwachten. Je kunt jouw iPhone 14 op z'n vroegst de week na de volgende levering verwachten, maar dit kan ook later zijn. Wij weten niet hoeveel voorraad wij krijgen en kunnen ook niet zien of jouw iPhone bij de volgende levering zit. Houd daarvoor Mijn Bestelling in de gaten.

 

Apple iPhone 14

De aangegeven levertijden zijn een indicatie voor nieuwe bestellingen. Reeds bestelde of gepre-orderde iPhones kunnen eerder geleverd worden. Alle bestellingen worden door ons verstuurd op volgorde van binnenkomst. Hou Mijn Bestelling in de gaten voor de meest actuele status.

 

Toestel Verwachte levertijd
iPhone 14 5G 128GB Midnight beschikbaar
iPhone 14 5G 128GB Starlight beschikbaar
iPhone 14 5G 128GB Purple beschikbaar
iPhone 14 5G 128GB RED beschikbaar
iPhone 14 5G 128GB Blue beschikbaar
iPhone 14 5G 256GB Midnight beschikbaar
iPhone 14 5G 256GB Starlight beschikbaar
iPhone 14 5G 256GB Purple beschikbaar
iPhone 14 5G 256GB RED beschikbaar
iPhone 14 5G 256GB Blue beschikbaar
iPhone 14 5G 512GB Midnight medio week 31
iPhone 14 5G 512GB Starlight beschikbaar
iPhone 14 5G 512GB Purple beschikbaar
iPhone 14 5G 512GB RED beschikbaar
iPhone 14 5G 512GB Blue beschikbaar

 

Apple iPhone 14 Plus

De aangegeven levertijden zijn een indicatie voor nieuwe bestellingen. Reeds bestelde of gepre-orderde iPhones kunnen eerder geleverd worden. Alle bestellingen worden door ons verstuurd op volgorde van binnenkomst. Hou Mijn Bestelling in de gaten voor de meest actuele status.

Toestel Verwachte levertijd
iPhone 14 5G 128GB Midnight beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 128GB Starlight beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 128GB Purple beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 128GB RED beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 128GB Blue beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 256GB Midnight beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 256GB Starlight beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 256GB Purple beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 256GB RED beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 256GB Blue beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 512GB Midnight beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 512GB Starlight beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 512GB Purple beschikbaar
iPhone 14 Plus 5G 512GB RED beschikbaar
iPhone 14 plus 5G 512GB Blue beschikbaar

 

Apple iPhone 14 Pro

De aangegeven levertijden zijn een indicatie voor nieuwe bestellingen. Reeds bestelde of gepre-orderde iPhones kunnen eerder geleverd worden. Alle bestellingen worden door ons verstuurd op volgorde van binnenkomst. Hou Mijn Bestelling in de gaten voor de meest actuele status.

 

Toestel Verwachte levertijd
iPhone 14 Pro 5G 128GB Space Black beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 128GB Silver beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 128GB Gold beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 128GB Deep Purple beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 256GB Space Black beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 256GB Silver beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 256GB Gold beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 256GB Deep Purple beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 512GB Space Black beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 512GB Silver beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 512GB Gold beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 512GB Deep Purple beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 1TB Space Black  beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 1TB Silver beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 1TB Gold beschikbaar
iPhone 14 Pro 5G 1TB Deep Purple beschikbaar

 

Apple iPhone 14 Pro Max

De aangegeven levertijden zijn een indicatie voor nieuwe bestellingen. Reeds bestelde of gepre-orderde iPhones kunnen eerder geleverd worden. Alle bestellingen worden door ons verstuurd op volgorde van binnenkomst. Hou Mijn Bestelling in de gaten voor de meest actuele status.

 

Toestel Verwachte levertijd
iPhone 14 Pro Max 5G 128GB Space Black beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 128GB Silver beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 128GB Gold beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 128GB Deep Purple beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 256GB Space Black beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 256GB Silver beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 256GB Gold beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 256GB Deep Purple beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 512GB Space Black beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 512GB Silver beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 512GB Gold beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 512GB Deep Purple beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 1TB Space Black beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 1TB Silver beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 1TB Gold beschikbaar
iPhone 14 Pro Max 5G 1TB Deep Purple beschikbaar

 

Datum laatst bijgewerkt 16-07-2023

 

Veelgestelde vragen

 

Wanneer komt de iPhone 14 uit?

De release date van de nieuwe iPhone 14 is 7 september 2022. Wil jij de nieuwste iPhone als eerste in huis hebben? Schrijf je dan in voor onze updates.

 

Wat kost een iPhone 14?

De iPhone 14 bestel je voor de beste prijzen bij KPN. Stel jouw abonnement zelf samen en bestel jouw ideale iPhone met abonnement. Hier vind je ook de iPhone 14 prijs.  

 

Waar kan ik de iPhone 14 bestellen?

De iPhone 14 pre-order je vanaf vrijdag 17 september gemakkelijk en snel in onze shop of in de verlengshop.

 

Kan ik met de iPhone 14 gebruikmaken van 5G?

Ja, de iPhone 14 5G is geschikt voor 5G voor het netwerk van KPN.   

 

 Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een levering van Apple ontvangen. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.


Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling. Zo gauw er een datum bekend is en jouw toestel naar je toe komt, kan je het daar zien.

 

Waarom is het ene model iPhone 14 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 14 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone 14 in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit.

 

Is de iPhone 14 waterdicht?

De iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max voldoen aan de bestendigheidsnorm IP68* volgens IEC-standaard 60529. Dit houdt in dat ze spat-, water- en stofbestendig tot 30 minuten en 4 meter diep. Houd er rekening mee dat dit minder kan worden door slijtage door gebruik.   

*iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max zijn spat, water en stofbestendig en getest onder gecontroleerde omstandigheden.   

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je deze hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800 0402.

 

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Nee, dit kan niet. Online besteld = thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je het adres goed controleert!

 

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende adres. Zorg er daarom voor dat je het adres goed controleert! Kies je voor de nieuwe iPhone 14 bij een verlenging? Controleer dan van tevoren jouw adres in MijnKPN. Het zou zonde zijn als jouw nieuwe toestel op een verkeerd adres bezorgd wordt.

 

Apple heeft de Apple Watch Series 8 aangekondigd, gaat KPN deze ook verkopen?

Ja! Hier vind je de beschikbare Apple Watches. Ook is Multisim nu mogelijk bij KPN.

 

En of ze kunnen zien wanneer je het heb besteld, want anders kunnen ze geen besteld nummer aanmaken en je de bestel informatie sturen.

Aan de door jou ontvangen mail heb je ook een time stamp wanneer je die heb ontvangen.


Stil hier op het forum; iemand nog een statusverandering gehad?? Hier niks…en niemand die een idee heeft. 


Stil hier op het forum; iemand nog een statusverandering gehad?? Hier niks…en niemand die een idee heeft. 

Mijne staat nog steeds op 1 en verder niks… Klantenservice zei dat ik gegarandeerd aankomende week mijn toestel ontvang want vanaf maandag gaan ze verzonden worden… Zullen zien geloof er weinig van.


Stil hier op het forum; iemand nog een statusverandering gehad?? Hier niks…en niemand die een idee heeft. 

Mijne staat nog steeds op 1 en verder niks… Klantenservice zei dat ik gegarandeerd aankomende week mijn toestel ontvang want vanaf maandag gaan ze verzonden worden… Zullen zien geloof er weinig van.

Ok, ze zeggen allemaal wat anders. Welke had je besteld? Ik pro max 128gb zwart en besteld op 9 sep om 16:56. 


Stil hier op het forum; iemand nog een statusverandering gehad?? Hier niks…en niemand die een idee heeft. 

Mijne staat nog steeds op 1 en verder niks… Klantenservice zei dat ik gegarandeerd aankomende week mijn toestel ontvang want vanaf maandag gaan ze verzonden worden… Zullen zien geloof er weinig van.

Ok, ze zeggen allemaal wat anders. Welke had je besteld? Ik pro max 128gb zwart en besteld op 9 sep om 16:56. 

Ik ook Pro Max space black 256GB maar van de week zeiden ze dat Pro Max modellen pas over 4-7 weken geleverd worden…


Stil hier op het forum; iemand nog een statusverandering gehad?? Hier niks…en niemand die een idee heeft. 

Mijne staat nog steeds op 1 en verder niks… Klantenservice zei dat ik gegarandeerd aankomende week mijn toestel ontvang want vanaf maandag gaan ze verzonden worden… Zullen zien geloof er weinig van.

Ok, ze zeggen allemaal wat anders. Welke had je besteld? Ik pro max 128gb zwart en besteld op 9 sep om 16:56. 

Ik ook Pro Max space black 256GB maar van de week zeiden ze dat Pro Max modellen pas over 4-7 weken geleverd worden…

Dat zegt Apple ook maar bij Apple kan je ze gewoon afhalen (in Amsterdam dan) heb gewoon geduld.. je bent niet de enige met een bestelling. Het zijn er honderden 


Stil hier op het forum; iemand nog een statusverandering gehad?? Hier niks…en niemand die een idee heeft. 

Mijne staat nog steeds op 1 en verder niks… Klantenservice zei dat ik gegarandeerd aankomende week mijn toestel ontvang want vanaf maandag gaan ze verzonden worden… Zullen zien geloof er weinig van.

Ok, ze zeggen allemaal wat anders. Welke had je besteld? Ik pro max 128gb zwart en besteld op 9 sep om 16:56. 

Ik ook Pro Max space black 256GB maar van de week zeiden ze dat Pro Max modellen pas over 4-7 weken geleverd worden…

Ja als je nu besteld is dat de levertijd. Maar ik heb op dag van pre-order besteld. Lijkt me dan niet de levertijd zoals nu op de site vermeld staat. 


Stil hier op het forum; iemand nog een statusverandering gehad?? Hier niks…en niemand die een idee heeft. 

Mijne staat nog steeds op 1 en verder niks… Klantenservice zei dat ik gegarandeerd aankomende week mijn toestel ontvang want vanaf maandag gaan ze verzonden worden… Zullen zien geloof er weinig van.

Ok, ze zeggen allemaal wat anders. Welke had je besteld? Ik pro max 128gb zwart en besteld op 9 sep om 16:56. 

Ik ook Pro Max space black 256GB maar van de week zeiden ze dat Pro Max modellen pas over 4-7 weken geleverd worden…

Ja als je nu besteld is dat de levertijd. Maar ik heb op dag van pre-order besteld. Lijkt me dan niet de levertijd zoals nu op de site vermeld staat. 

Dat ging over de pre-orders zeiden ze bij T-Mobile staat ook 4-5 weken op de site voor pre-orders dus…


Stil hier op het forum; iemand nog een statusverandering gehad?? Hier niks…en niemand die een idee heeft. 

Mijne staat nog steeds op 1 en verder niks… Klantenservice zei dat ik gegarandeerd aankomende week mijn toestel ontvang want vanaf maandag gaan ze verzonden worden… Zullen zien geloof er weinig van.

Ok, ze zeggen allemaal wat anders. Welke had je besteld? Ik pro max 128gb zwart en besteld op 9 sep om 16:56. 

Ik ook Pro Max space black 256GB maar van de week zeiden ze dat Pro Max modellen pas over 4-7 weken geleverd worden…

Ja als je nu besteld is dat de levertijd. Maar ik heb op dag van pre-order besteld. Lijkt me dan niet de levertijd zoals nu op de site vermeld staat. 

Dat ging over de pre-orders zeiden ze bij T-Mobile staat ook 4-5 weken op de site voor pre-orders dus…

Echt wat slecht geregeld. Een week of max 2 weken is prima, maar communiceer dit dan. Nu geen communicatie en blijkbaar dus eind oktober zoals jij zegt. 


Nee hoor kunnen wel weer super actief worden 😂

maar vindt het gewoon schandalig dat KPN zijn klanten tijdens de voorverkoop mooie praatjes verplicht gaan verkopen en beloftes maken die ze nooit nakomen.

heb die van mij ook de pro max 128gb op 9 sept rond 16:00 besteld via de afdeling opzegging.


Nee hoor kunnen wel weer super actief worden 😂

maar vindt het gewoon schandalig dat KPN zijn klanten tijdens de voorverkoop mooie praatjes verplicht gaan verkopen en beloftes maken die ze nooit nakomen.

heb die van mij ook de pro max 128gb op 9 sept rond 16:00 besteld via de afdeling opzegging.

Bij mij gaven ze om 16:56 (kreeg toen de mail met bevestiging) via telgesprek gezegd dat ze nog mochten aannemen omdat er genoeg was. Mooi verhaal dus…dus 4-5 weken zou gewoon echt niet kunnen. Paar dagen langer is niet erg. Je betaalt wel gewoon t volle pond he…


Stil hier op het forum; iemand nog een statusverandering gehad?? Hier niks…en niemand die een idee heeft. 

Mijne staat nog steeds op 1 en verder niks… Klantenservice zei dat ik gegarandeerd aankomende week mijn toestel ontvang want vanaf maandag gaan ze verzonden worden… Zullen zien geloof er weinig van.

Ok, ze zeggen allemaal wat anders. Welke had je besteld? Ik pro max 128gb zwart en besteld op 9 sep om 16:56. 

Ik ook Pro Max space black 256GB maar van de week zeiden ze dat Pro Max modellen pas over 4-7 weken geleverd worden…

Ja als je nu besteld is dat de levertijd. Maar ik heb op dag van pre-order besteld. Lijkt me dan niet de levertijd zoals nu op de site vermeld staat. 

Dat ging over de pre-orders zeiden ze bij T-Mobile staat ook 4-5 weken op de site voor pre-orders dus…

Echt wat slecht geregeld. Een week of max 2 weken is prima, maar communiceer dit dan. Nu geen communicatie en blijkbaar dus eind oktober zoals jij zegt. 

Ja dat zeggen hun en T-Mobile blijkbaar ook. Ik heb nu bij Belsimpel besteld daar is de levertijd 5 tot 7 werkdagen, ben benieuwd. 


Nee hoor kunnen wel weer super actief worden 😂

maar vindt het gewoon schandalig dat KPN zijn klanten tijdens de voorverkoop mooie praatjes verplicht gaan verkopen en beloftes maken die ze nooit nakomen.

heb die van mij ook de pro max 128gb op 9 sept rond 16:00 besteld via de afdeling opzegging.

Bij mij gaven ze om 16:56 (kreeg toen de mail met bevestiging) via telgesprek gezegd dat ze nog mochten aannemen omdat er genoeg was. Mooi verhaal dus…dus 4-5 weken zou gewoon echt niet kunnen. Paar dagen langer is niet erg. Je betaalt wel gewoon t volle pond he…

Bij mij hebben ze precies het zelfde verteld, dus hoe men dat kan verklaren. 


Stil hier op het forum; iemand nog een statusverandering gehad?? Hier niks…en niemand die een idee heeft. 

Mijne staat nog steeds op 1 en verder niks… Klantenservice zei dat ik gegarandeerd aankomende week mijn toestel ontvang want vanaf maandag gaan ze verzonden worden… Zullen zien geloof er weinig van.

Ok, ze zeggen allemaal wat anders. Welke had je besteld? Ik pro max 128gb zwart en besteld op 9 sep om 16:56. 

Ik ook Pro Max space black 256GB maar van de week zeiden ze dat Pro Max modellen pas over 4-7 weken geleverd worden…

Ja als je nu besteld is dat de levertijd. Maar ik heb op dag van pre-order besteld. Lijkt me dan niet de levertijd zoals nu op de site vermeld staat. 

Dat ging over de pre-orders zeiden ze bij T-Mobile staat ook 4-5 weken op de site voor pre-orders dus…

Echt wat slecht geregeld. Een week of max 2 weken is prima, maar communiceer dit dan. Nu geen communicatie en blijkbaar dus eind oktober zoals jij zegt. 

Ja dat zeggen hun en T-Mobile blijkbaar ook. Ik heb nu bij Belsimpel besteld daar is de levertijd 5 tot 7 werkdagen, ben benieuwd. 

Mooi, dan kan je nu eindelijk stoppen met al dat gezeur in de forum.. 

Misschien kan het jou niet boeien dat je bent voor gelogen tijdens het bestellen.

maar sommige vinden het schandalig en als jij daar geen moeit heb is dat jou probleem. 
vindt dat mensen hun frustratie en ergernis mogen uit en niet van die mensen zijn die hun schouders ophalen en doorgaan. 
door dat soort mensen zijn wij als Nederlanders onze ruggegraat kwijtgeraakt om er tegenin te gaan.


Stil hier op het forum; iemand nog een statusverandering gehad?? Hier niks…en niemand die een idee heeft. 

Mijne staat nog steeds op 1 en verder niks… Klantenservice zei dat ik gegarandeerd aankomende week mijn toestel ontvang want vanaf maandag gaan ze verzonden worden… Zullen zien geloof er weinig van.

Ok, ze zeggen allemaal wat anders. Welke had je besteld? Ik pro max 128gb zwart en besteld op 9 sep om 16:56. 

Ik ook Pro Max space black 256GB maar van de week zeiden ze dat Pro Max modellen pas over 4-7 weken geleverd worden…

Ja als je nu besteld is dat de levertijd. Maar ik heb op dag van pre-order besteld. Lijkt me dan niet de levertijd zoals nu op de site vermeld staat. 

Dat ging over de pre-orders zeiden ze bij T-Mobile staat ook 4-5 weken op de site voor pre-orders dus…

Echt wat slecht geregeld. Een week of max 2 weken is prima, maar communiceer dit dan. Nu geen communicatie en blijkbaar dus eind oktober zoals jij zegt. 

Ja dat zeggen hun en T-Mobile blijkbaar ook. Ik heb nu bij Belsimpel besteld daar is de levertijd 5 tot 7 werkdagen, ben benieuwd. 

Mooi, dan kan je nu eindelijk stoppen met al dat gezeur in de forum.. 

Misschien kan het jou niet boeien dat je bent voor gelogen tijdens het bestellen.

maar sommige vinden het schandalig en als jij daar geen moeit heb is dat jou probleem. 
vindt dat mensen hun frustratie en ergernis mogen uit en niet van die mensen zijn die hun schouders ophalen en doorgaan. 
door dat soort mensen zijn wij als Nederlanders onze ruggegraat kwijtgeraakt om er tegenin te gaan.

Beetje logisch verstand gebruiken is niet moeilijk, elk jaar heb je het gezeur met nieuwe iPhones en wachtrijen. Zoals ik die vorig jaar met mijn 13 Pro Max anderhalf maand heb moeten wachten (terwijl ik 2 minuten later dat de pre-order online was) mijn bestelling heb gedaan. Zondag mijn 14 Pro Max besteld en die is gewoon al verzonden. Iedereen wilt zijn/haar telefoon. Als je problemen met KPN hebt en je wilt je toestel zo snel, annuleer dan je bestelling lekker en doe de bestelling bij Belsimpel. Heb je hem binnen 7 dagen. Maar jullie gezeik in de forum is behoorlijk respectloos. Jullie zijn niet de enige hier die wachten. En als je goed leest tijdens je bestelling zie je meteen al dat Apple en Samsung toestellen een wachttijd hebben. Momenteel is de Max een wachttijd van ruim 5/7 weken. T-Mobile heeft in ieder geval hun tijden aangepast. Elk jaar zal je dit hebben en tis heel normaal.. tis niet de eerste keer dat mensen wachten. Tis bij bijna elke provider zo. 


Stil hier op het forum; iemand nog een statusverandering gehad?? Hier niks…en niemand die een idee heeft. 

Mijne staat nog steeds op 1 en verder niks… Klantenservice zei dat ik gegarandeerd aankomende week mijn toestel ontvang want vanaf maandag gaan ze verzonden worden… Zullen zien geloof er weinig van.

Ok, ze zeggen allemaal wat anders. Welke had je besteld? Ik pro max 128gb zwart en besteld op 9 sep om 16:56. 

Ik ook Pro Max space black 256GB maar van de week zeiden ze dat Pro Max modellen pas over 4-7 weken geleverd worden…

Ja als je nu besteld is dat de levertijd. Maar ik heb op dag van pre-order besteld. Lijkt me dan niet de levertijd zoals nu op de site vermeld staat. 

Dat ging over de pre-orders zeiden ze bij T-Mobile staat ook 4-5 weken op de site voor pre-orders dus…

Echt wat slecht geregeld. Een week of max 2 weken is prima, maar communiceer dit dan. Nu geen communicatie en blijkbaar dus eind oktober zoals jij zegt. 

Ja dat zeggen hun en T-Mobile blijkbaar ook. Ik heb nu bij Belsimpel besteld daar is de levertijd 5 tot 7 werkdagen, ben benieuwd. 

Mooi, dan kan je nu eindelijk stoppen met al dat gezeur in de forum.. 

Of jij kan gewoon stoppen met reageren als het je niet aan staat! :)

Jij loopt zelf al dagen topics aan te maken en hier te zeuren over je toestel? Zelfs KPN heeft je erover benaderd voor de info van je telefoon en je blijft klagen. Mensen zijn je best zat lol. Houd vooral je bestelling bij belsimpel in de gaten 

Kap even over en weer joh;) we willen het allemaal graag. En we snappen allemaal dat het kan gebeuren dat je moet wachten. Het gaat om informatievoorziening. Iedereen hoort wat anders. Dat is irritant. 


Stil hier op het forum; iemand nog een statusverandering gehad?? Hier niks…en niemand die een idee heeft. 

Nog steeds niks… vrijdag middag meteen besteld…


Ik heb enkele reacties die off topic waren verwijderd. Laten we het vooral netjes (ook naar elkaar) houden! 


Its so frustrating. I cancelled my confirmed order with apple believing the words of kpn advisor that I will receive the iphone 14 pro max on September 16. On 15th I received an email that it will be delayed with no estimate date. On friday I called them frustrated, and they said the mail is mistake and I will receive it on the same day. Nothing happend and evening I called again. Now another agent says they don’t know when it will come and they can’t do anything. Simple question to kpn, if you don’t know why did you assured me. I explicitly told you about my confirmed order.


Its so frustrating. I cancelled my confirmed order with apple believing the words of kpn advisor that I will receive the iphone 14 pro max on September 16. On 15th I received an email that it will be delayed with no estimate date. On friday I called them frustrated, and they said the mail is mistake and I will receive it on the same day. Nothing happend and evening I called again. Now another agent says they don’t know when it will come and they can’t do anything. Simple question to kpn, if you don’t know why did you assured me. I explicitly told you about my confirmed order.

The lack of communication is what I experience as well. The agent I spoke assured me they would get enough phones to provide all pre-orders so far (on sep 9th 4:56pm). Now they say it could take up to 4-5 weeks. 


Ik heb net gebeld en hij zei dat vandaag de iphone 14 pro zwart 128gb bij hun binnen komen een stuk of 4000 en dat ze deze week worden opgestuurd, er stonden een stuk of 2500 in backorder dus derest was nog vrije voorraad, hij heeft mij in iedergeval gegarandeerd dat ik deze week de telefoon ontvang.

 

heb dinsdag 13 september besteld.


Ik heb net gebeld en hij zei dat vandaag de iphone 14 pro zwart 128gb bij hun binnen komen een stuk of 4000 en dat ze deze week worden opgestuurd, er stonden een stuk of 2500 in backorder dus derest was nog vrije voorraad, hij heeft mij in iedergeval gegarandeerd dat ik deze week de telefoon ontvang.

 

heb dinsdag 13 september besteld.

Ik geloof helaas niets meer wat de klantenservice aangeeft wie aantallen. Als ik die verhalen moet geloven, dan zou ik de nieuwe iPhone al 4x moeten hebben ontvangen.

Het is gewoon afwachten of en wanneer de status op de Mijn Bestelling pagina verandert.


Ik heb net gebeld en hij zei dat vandaag de iphone 14 pro zwart 128gb bij hun binnen komen een stuk of 4000 en dat ze deze week worden opgestuurd, er stonden een stuk of 2500 in backorder dus derest was nog vrije voorraad, hij heeft mij in iedergeval gegarandeerd dat ik deze week de telefoon ontvang.

 

heb dinsdag 13 september besteld.

Deze week ga je hem echt niet krijgen, meerdere voor jou wachten ook nog.. 


Ik heb ook even gekeken. Ik zie dat het nog wel eens 4 a 5 weken kan duren voor dit type weer binnenkomt. 😞 Kan helaas nog wel even duren. 


Ik heb ook even gekeken. Ik zie dat het nog wel eens 4 a 5 weken kan duren voor dit type weer binnenkomt. 😞 Kan helaas nog wel even duren. 

Het zou goed zijn om (net zoals T-Mobile) een overzicht te maken van levertijden per type iPhone. Dat zou in ieder geval veel onduidelijkheid wegnemen.