Skip to main content

iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties

• 8 september 2022
  • 732 reacties
  • 37093 keer bekeken
iPhone 14 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

732 reacties

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 70 reacties
  • 19 september 2022
Bart_Z schreef:

Ik heb ook even gekeken. Ik zie dat het nog wel eens 4 a 5 weken kan duren voor dit type weer binnenkomt. :( Kan helaas nog wel even duren. 

En hoe zit het met de 14 Pro Max silver 256GB? 

• 1 reactie
  • 19 september 2022

Wat is de actuele levertijd wat betreft;

iPhone 14 Pro Deep Purple 128 GB?

Op de site geeft hij aan 1 a 2 weken levertijd als je het nu besteld. Maar ik heb een pre-order geplaatst voor deze telefoon.

Ik hoor het graag!

• 42 reacties
  • 19 september 2022
Bart_Z schreef:

Ik heb ook even gekeken. Ik zie dat het nog wel eens 4 a 5 weken kan duren voor dit type weer binnenkomt. :( Kan helaas nog wel even duren. 

Zou je dat ook na willen kijken voor de iPhone 14 Pro Max space black 256GB? Ik heb hier een pre-order op geplaatst.

• Topper
  • 14 reacties
  • 19 september 2022

Ik heb vrijdag 9 september om 17:00 een pre-order geplaatst op de Pro Max 256GB in Space Black. Zou ik hem deze week nog kunnen ontvangen denk je @Bart_Z?

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 19 september 2022

Voor nu zal ik ze even beantwoorden. De Pro Max Silver ook ongeveer 4 a 5 weken en de Deep Purple inderdaad met een week of 2.

Voor de rest wil ik vragen even te wachten met deze vragen. We werken aan een overzicht waar je de levertijden per toestel kan zien. Hier komen wij nog op terug. Tot die tijd hou je bestelstatus in de gaten. 

Marciano1390
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 70 reacties
  • 19 september 2022
Bart_Z schreef:

Voor nu zal ik ze even beantwoorden. De Pro Max Silver ook ongeveer 4 a 5 weken en de Deep Purple inderdaad met een week of 2.

Voor de rest wil ik vragen even te wachten met deze vragen. We werken aan een overzicht waar je de levertijden per toestel kan zien. Hier komen wij nog op terug. Tot die tijd hou je bestelstatus in de gaten. 

Ik heb op zondag de order eruit gegooid. Beetje belachelijk dat het zo lang is dan.. zet mijn zilveren dan maar om naar een paarse 256GB 

• Topper
  • 10 reacties
  • 19 september 2022
Bart_Z schreef:

Beste Bart. Ik heb 9 sept 14:12 de silver 128 gb besteld. Er druppelen 4 of 5 weken ook geen toestellen binnen?

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 85 reacties
  • 19 september 2022
Bart_Z schreef:

Is dat nu de levertijd als je bestelt of ook voor mensen die op dag van pre-order meteen besteld hebben?

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 19 september 2022

Het verschilt per type iPhone 14. Er komen ook al eerder toestellen binnen. 

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 85 reacties
  • 19 september 2022
Bart_Z schreef:

Ben benieuwd waarom zoveel mensen toezeggingen kregen op dag van pre-order en er nu niks bekend is. Voelt als aan het lijntje houden

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 140 reacties
  • 19 september 2022
Vis37 schreef:
Bart_Z schreef:

Ben benieuwd waarom zoveel mensen toezeggingen kregen op dag van pre-order en er nu niks bekend is. Voelt als aan het lijntje houden

Heb net nog met klantenservice gebeld waar mijn bestelling blijft. (iPhone 14 pro max zwart 128gb) deze man gaf aan 5-10 dagen. Maar was verbaast over alle toegezegde beloftes en gaf me advies om een officiële klacht in te dienen.

Want gaf ook aan dat ze dan die belofte ook moeten nakomen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi allen. We snappen heel goed dat iedereen die een nieuwe iPhone 14 besteld heeft in grote spanning zit te wachten op zijn of haar nieuwe toestel! Ik heb zojuist tabellen toegevoegd van de verwachte levertijd per toestel, voor zover de levertijden nu bekend zijn. Kijk even in het startbericht bovenin voor de verwachte levertijd van jouw toestel. We houden de tabellen dagelijks bij, zodat ze actueel blijven. 

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 85 reacties
  • 19 september 2022
hudeck schreef:
Vis37 schreef:
Bart_Z schreef:

Heb net nog met klantenservice gebeld waar mijn bestelling blijft. (iPhone 14 pro max zwart 128gb) deze man gaf aan 5-10 dagen. Maar was verbaast over alle toegezegde beloftes en gaf me advies om een officiële klacht in te dienen.

Want gaf ook aan dat ze dan die belofte ook moeten nakomen.

Iedereen zegt wat anders. Irritant. Wil gewoon weten waar ik in de wachtij sta, meer eigenlijk niet. Dan heb indicatie. 

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 85 reacties
  • 19 september 2022
Alexandra schreef:

Hi allen. We snappen heel goed dat iedereen die een nieuwe iPhone 14 besteld heeft in grote spanning zit te wachten op zijn of haar nieuwe toestel! Ik heb zojuist tabellen toegevoegd van de verwachte levertijd per toestel, voor zover de levertijden nu bekend zijn. Kijk even in het startbericht bovenin voor de verwachte levertijd van jouw toestel. We houden de tabellen dagelijks bij, zodat ze actueel blijven. 

Link werkt niet…

edit: sorry, ik las niet goed. 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 140 reacties
  • 19 september 2022
Alexandra schreef:

Hallo, 

zou je een werkende link willen posten!

want heb in het begin van dit topic gekeken maar geen overzichtstabel.

maar de klacht ga ik zeker doen

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1473 reacties
  • 19 september 2022
hudeck schreef:
Alexandra schreef:

Hallo, 

Lees even goed 😉

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 140 reacties
  • 19 september 2022
Roos79 schreef:
hudeck schreef:
Alexandra schreef:

Hallo, 

Lees even goed 😉

Serieus ben ik zo kippig 😂😂😂

yep ben toktok, 4-5wkn is voor mij onacceptabel.

want die persoon aan de lijn las het ook van een leverlijst op.

Vraag : wat is het nu met de mensen die op de zogenaamde preorder 1e levering lijst staan.

wat is daarover bekend????

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 85 reacties
  • 19 september 2022
hudeck schreef:
Roos79 schreef:
hudeck schreef:
Alexandra schreef:

Hallo, 

Lees even goed 😉

Vraag : wat is het nu met de mensen die op de zogenaamde preorder 1e levering lijst staan.

er is geen duidelijk antwoord? Zijn de levertijden op de site en in deze tabel als je nu besteld of is dit de wachttijd minstens, ook voor mensen die op dag van pre-order hadden besteld? Dus moeten die ook nog ruim een maand wachten?

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1473 reacties
  • 19 september 2022

@hudeck Jij zoekt een linkje maar er staat,

Kijk even in het startbericht bovenin voor de verwachte levertijd van jouw toestel. We houden de tabellen dagelijks bij, zodat ze actueel blijven. 

En met de iPhone hoe vroeg je ook besteld eigenlijk bijna altijd hebben providers dit probleem.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 140 reacties
  • 19 september 2022
Roos79 schreef:

@hudeck Jij zoekt een linkje maar er staat,

Kijk even in het startbericht bovenin voor de verwachte levertijd van jouw toestel. We houden de tabellen dagelijks bij, zodat ze actueel blijven. 

En met de iPhone hoe vroeg je ook besteld eigenlijk bijna altijd hebben providers dit probleem.

Hoi roos is een drop down menu, had die al gevonden 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1473 reacties
  • 19 september 2022

@hudeck Ik hoop voor je dat Apple gauw meer levert aan KPN en je daardoor snel van je toestel kan genieten.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 140 reacties
  • 19 september 2022
Roos79 schreef:

@hudeck Ik hoop voor je dat Apple gauw meer levert aan KPN en je daardoor snel van je toestel kan genieten.

We gaan het zien, weet dat de iPhone een goed product is.

maar het vertrouwen in KPN is ver te zoeken.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1473 reacties
  • 19 september 2022

@hudeck Misschien helpt t als je dit bij alle providers zo terug leest.

En zelfs mensen die hem los bestelde bij een groot bedrijf grepen mis.

Eigenlijk is het elk jaar wel gedoe en veel klagen.

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 85 reacties
  • 19 september 2022
Vis37 schreef:
hudeck schreef:
Roos79 schreef:
hudeck schreef:
Alexandra schreef:

Hallo, 

Lees even goed 😉

er is geen duidelijk antwoord? Zijn de levertijden op de site en in deze tabel als je nu besteld of is dit de wachttijd minstens, ook voor mensen die op dag van pre-order hadden besteld? Dus moeten die ook nog ruim een maand wachten?

Sorry dat ik mezelf quote: maar krijg hier al dagen geen antwoord op. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1473 reacties
  • 19 september 2022

@Vis37 Je levertijd gaat in vanaf je bestel datum.

Maar ik tag @Alexandra even voor je en hopelijk kan die het wel beantwoorden voor je.

Door al die quotes is een bericht nauwelijks te lezen nog.