Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik ben vast véél te vroeg maar mijn abonnement is verlengbaar en ik wil er alvast over beginnen, iemand moet toch de eerste zijn.

 

Is het al bekend wanneer de iPhone 14 (Pro Max) via KPN te bestellen is, er vanuit gaande dat de nieuwe iPhone ook weer via KPN verkocht gaat worden.

Ik begrijp helemaal dat er niets gezegd kan worden over een datum enz. aangezien de aankondiging pas over een maand is, het is meer omdat ik nu een 13 Pro Max kan kopen en er over een paar weken achter komen dat de 14 Pro Max gereleaset is en janken of even een beeeeeeetje geduld hebben en janken van blijdschap met de nieuwste iPhone.

Hoi @Maurice85 ,

Inderdaad nog een beeeeeeetje geduld hebben. 

In het verleden zijn altijd alle nieuwe iPhones via KPN aangeboden. Dus er is geen enkele reden te bedenken waarom dat dit jaar niet zal zijn.   

 


Hoi @Maurice85 . Zodra daar iets over bekend is maken we een speciaal topic aan.  Net als bij de voorgaande toestellen.

Voorlopig weet ik nog van niks. 


Bedankt voor de reactie, jij ook @Noordzee 

 

En met “voorlopig weet ik nog van niks” bedoel je misschien dat of misschien “weet ik wel maar mag ik nog niets over zeggen” (snap ik 😜) maar voor nu weet ik genoeg. Dus nog even met mijn hele oude iPhone 12 Pro Max doormodderen, wat een ellende 🤣.

 

Toevoeging:

Krijg ik nu een nieuwe badge? Eerste nerd die over de iPhone 14 begint te “zeiken”? 🤣😂🤣😇


Ik zou een iPhone gebruiker geen "nerd" noemen. Dat is namelijk een behoorlijke belediging voor de echte nerds...


Dat zeg ik niet, ik spreek over mezelf als een nerd die als eerste over de iPhone 14 een topic aan heeft gemaakt. Groot verschil.


Mijn huidige telefoon is via mijn vorige verlenging ook via KPN gekocht. Ik heb nergens problemen mee ☺️


Mijn abonnement is ook al verlengbaar maar apple conferentie is pas rond 10 of 10 september dus ook geduldig wachten.. ga mijn 12 pro omruilen naar een 14 pro max toch 6.1 inch proberen. 


Ik zou een iPhone gebruiker geen "nerd" noemen. Dat is namelijk een behoorlijke belediging voor de echte nerds...

Ik zou een IPhone gebruiker iemand met teveel geld noemen.

Ik gebruik een Motorola van ongeveer €200 en dat vind ik al veel geld.

 


Helemaal gelijk @JanD 👍


Op 7 september zal de iPhone 14 aangekondigd worden en denk ergens eind september in de winkels. De 12 kwam pas eind oktober in de winkels, hou er rekening mee dat tussen eind september en eind oktober in de winkels zal liggen.


Hi all,

De iPhone 14 is vanaf vrijdag 9 september 2022 om 14:00 uur te pre-orderen bij KPN. De normale verkoop begint op vrijdag 16 september 08:00 uur voor de iPhone 14, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. Voor de iPhone 14 Plus start dit op vrijdag 7 oktober 08:00 uur. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Je leest alles over de levertijden en dergelijke over in dit topic:

 


Woohoo, iPhone is pre-ordered 🥳


Ik zou een iPhone gebruiker geen "nerd" noemen. Dat is namelijk een behoorlijke belediging voor de echte nerds...

Ik zou een IPhone gebruiker iemand met teveel geld noemen.

Ik gebruik een Motorola van ongeveer €200 en dat vind ik al veel geld.

 

Met een iPhone heb ik geen computer meer nodig dus dat zijn al twee producten in één. Daarnaast zodra ik mijn huidige iPhone heb verkocht kost mijn nieuwe iPhone zo’n €350,- want dat is het voordeel van iPhones. Als je ze in nieuwstaat kunt houden zijn ze nog steeds enorm veel waard dus is een nieuwe iPhone helemaal niet zo duur.